één van de standaards was gebroken, er is zeer adequaat gereageerd. Ik kreeg per omgaande nieuwe steunen

Goede service!

Goede service en heel snel bezorgd!!

In 1-woord: Prima/heel goed

Snel ontvangen,rodult precies zoals de advertentie/foto’s

goed geregeld.

geen.

Beste Jos, De situatie die u in uw review schetst komt niet overeen met wat wij hebben ervaren. U heeft bij ons op dinsdag inderdaad een scherm besteld, wij hebben deze op de dag erna verzonden. Toen u vrijdag belde om te vragen waar uw bestelling bleef, hebben we met u meegedacht. Wij hebben op de vrijdagmiddag onze machines speciaal voor deze bestelling weer aangezet, nieuwe schermen geproduceerd en u de mogelijkheid gegeven uw bestelling af te halen. Van deze mogelijkheid heeft u geen gebruikgemaakt. Met vriendelijke groet, Team PlexiDirect

Goede meewerkende service

Werd goed gecommuniceerd en opties geboden. Top bedrijf

Snelle reactie op bestelling en snel geleverd

topservice

De voet was gebroken tijdens de levering en onmiddellijk een nieuwe ontvangen.

Snelle en correcte levering

Alles wel duidelijk en goed voor elkaar!

Snelle levering, goed verpakt en zeer tevreden over het product.

Wij hebben als school meerdere keren LIVA kantoorschermen besteld en deze bevallen ons heel goed. Het werd snel geleverd, was goed verpakt en ziet er degelijk uit. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Een aanrader!

Super ervaring

Snelle levering alles was strak ingepakt dus minder kans op beschadigingen helemaal tevreden zal zeker nog iets bij jullie bestellen Zeker een aanrader

Levering termijn was helemaal niet zoals beloofd

Levering termijn was helemaal niet zoals beloofd

Beste Jan, Ons uitgangspunt is verzending binnen 24 uur, en dit kunnen wij tot op heden altijd waarmaken. Mag ik u vragen wat uw ordernummer bij ons is geweest? Dan kan ik nagaan wat er bij uw zending niet goed is gegaan.

Super tevreden!

Ik heb heel wat dingen besteld voor mijn bedrijf en ben er super tevreden mee! Mijn bestelling was super snel geleverd en alles zag er uit zoals beschreven.

Mooi product snel geleverd

Mooi product snel geleverd

Prima ! Duidelijke site, goede track & trace, snelle levering

Veel keuze, duidelijke site. Volgens afspraak geleverd, goed verpakt en van goede kwaliteit.

Snel & zoals beschreven, top!

Snel & zoals beschreven, top!

In orde

Geen handleiding bijgevoegd dat je de folie moet verwijderen van de steunen. De folie gaat er heel slecht af. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je krijgt geen antwoord op mail. Na zelf uitzoeken is wel alles in orde buiten een kleine kras op het scherm.

Beste Christine, Jammer dat u het contact zo heeft ervaren, dit is niet ons uitgangspunt.. We zijn op kantoordagen altijd bereikbaar via telefoon en mail. Gelukkig bent u tevreden met het product!

prima gegaan met de bestelling en ook het afleveren.

Het in elkaar zetten van de pootjes was niet heel handig. Ik haalde het folie eraf en zag later een lichte beschadiging maar kon niet bepalen of die er al zat. Maar verder prima gegaan en blij met het produkt

Snel service

Product is rap verzonden geweest en is exact wat ik zocht

Zeer tevreden!

Het product is strak en modern en de levering was snel en professioneel. dank u!

primadeluxe

Zeer snelle levering, goede kwaliteit. Toch een stukje veiligheid qua afstand tussen mij en de klanten.

Snelle levering, goed geholpen in de chat, perfecte service. toppers.

Snelle levering/ veel keuze / ook zelf op te halen

Vanwege verhuizing extra schermen nodig. Besteld en de volgende dag opgehaald. Mooi hangsysteem.

Alles loopt niet zo goed

Eerst krijg ik de bestelling en passen de haakjes niet. En dan krijg je ruim 4 maanden later nog een factuur en dat de bestelling is op gestuurd maar die hangt al maanden.

Beste Ted, Excuses voor de gang van zaken, dit is niet de gebruikelijke manier bij ons. U heeft inmiddels wel passende haakjes bij uw scherm? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Het team van PlexiDirect

snelle levering, goed product

fijne website, goed product, snelle levering

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.