Snelle levering, top uiterlijk!!

De bestelling is snel geleverd. Wij hadden er eerst 1 staan nu meerdere besteld, ze zien er prachtig uit.

Super Goed!

-Goed meegedacht en advies gegeven tijdens telefoongesprek. -Product is snel geleverd -Voldoet volledig aan onze wensen.

Heel prettig

Het pakketje werd heel snel gestuurd. Op de website bleek de schermhouder een kwart slag gedraaid kon worden. Een kwart slag draaien was even lastig omdat de schroeven heel vast zaten. Tip: Zet deze schroeven niet te vast om de schermhouder te kunnen verdraaien.

Snelle levering, netjes verpakt .

Precies wat ik zocht

Besteld op dinsdagavond, en mocht het de volgende dag al ophalen. Kan nu mijn klanten op een veilige manier van mooie nagels voorzien. (Nailsbyreinette)

Snel eenvoudig en goed

Snel besteld en goed product. Blij mee voor de toekomst

Perfect zoals beschreven stond

Prima product op tijd geleverd!

Ik had op korte termijn 2 tafelklemmen voor vastzetten plexi beschermglas nodig. Klemmen zijn snel geleverd en de kwaliteit voldeed aan alle verwachtingen.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Het is een echte aanrader om bij jullie te bestellen. Prima kwaliteit en een supersnelle levering!

Snelle halve levering, helaas productiefout

Plexidirect is normaal heel snel. Helaas hadden ze nu een productiefout waardoor de levering slechts half kon worden geleverd. Kan gebeuren en er is contact opgenomen om het zo snel mogelijk op te lossen, maar het is toch jammer. Vandaar de 3,5 sterren.

Beste Stefan, Inderdaad, op een productiefout zitten ook wij niet te wachten en wij proberen dit altijd te voorkomen. Dank voor de eerlijke feedback en hopelijk bent u tevreden met het geleverde product. Met vriendelijke groet, Team PlexiDirect

Ik had mijn plexiglas met spoed nodig. Ik heb het bedrijf gebeld en ze hebben het per direct voor mij geregeld dat ik het optijd binnen had gekregen. Echt een top service!!! Nogmaals bedankt!

Dit bedrijf komt na wat men zegt en beloofd

Keurig bedrijf, snelle levering, ook om op te halen. Leverd exact wat je hebt besteld.

Moest snel plexi tussenwanden hebben en plexidirect heeft dat snel geleverd

Goede en snelle service

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en betalen en snel in huis.

Vriendelijk te woord gestaan na mijn verkeerde doorgave van mijn adres

Ik heb moeten verwittigen dat mijn adres verkeerd doorgegeven was en ze hebben onmiddellijk en heel vriendelijk mijn fout rechtgezet. Service top

zeer snelle levering

snelle levering van de plexiglas panelen. Helaas was er 1 bij het vervoer beschadigd. Deze werd dezelfde dag nogmaals verstuurd

teleurstellend

Ik kreeg de goederen niet geleverd, na twee weken er zelf achteraan gegaan en het zag er nog niet naar uit dat het geleverd zou worden. Wel netjes het geld terug ontvangen.

Prima product voor een goede prijs

Vorige week eind van de week besteld. Gister opgehaald. Duidelijke instructie. Prima product en niet te duur.

korte levertijd

bestellen en dezelfde dag verstuurd

Super service en snel geleverd

Mijn product heb op een donderdagnamiddag besteld met betaling op faktuur en vrijdag de betaling gedaan. Het product is dan bij mij aangekomen op maandagvoormiddag om 9uur52 in Gent (België) zeer tevreden en een super verpakking zodat het niet kan beschadigd worden.

Goed geregeld, korte lijnen.

Als je een product op komt halen, staat dat niet meteen op je bevestiging die je ontvangt, dat geeft wat verwarring. Maar over het algemeen zeer tevreden, goed product voor een reële prijs.

super bedrijf.

Bestelling is goed en supersnel geleverd. Hadden 1 kapot pootje bij een scherm werd meteen opgestuurd. Bedrijf komt z'n afspraken goed na en is goed bereikbaar voor als er vragen zijn.

Supersnelle levering!

Duidelijke en overzichtelijke website om de bestelling te plaatsen. Supersnelle en correcte levering.

Snel service, goede kwaliteit.

Eckertstraat 14 8263 CB Kampen

06 – 5249 2097

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.