Perfect materiaal , zeer snelle en correcte levering !

Perfect materiaal. Moet bij ons dienen om onze poes op ons terras te houden. De plexi plaatjes blijven perfect staan en onze poes kan er nog perfect doorkijken. Ideaal ! Ook een zeer snelle en correcte levering. We zijn er super blij mee ! Bedankt !

Top service snel geleverd.

Platen besteld en netjes op de hoogte gehouden van de levering. Zien er keurig uit. Ik vul dit in met de wetenschap dat we er toch niet uitgeloot worden. Nog nooit gebeurd

Snelle, goede service

Heel snelle levering, het product is zoals het omschreven is, geen te hoge kosten en op het eerste zicht makkelijk in onderhoud.

geweldig!!!

snel bezorgd ...prijs kwaliteit super !mooi voetjes eronden ... ben super blij ermee

Snelle en goede levering

Ondanks alle drukte toch binnen 2 dagen binnen. Netjes verpakt en goede kwaliteit.

Nog niks ontvangen

3 keer wachten ivm bezorgen. Helaas is het wachten voor niks. Bellen werkt ook niet.

5 sterren waardig voor service en kwaliteit!

Ik adviseer Plexidirect meteen aan vrienden en collega's, zeer goede service (goed geholpen via de chat bij vragen), het juiste product werd aangeraden en vervolgens heel tevreden van het resultaat en de perfecte maat. Mijn plexiglas werd zoals beschreven, meteen de volgende dag geleverd. Kortom: topservice, topkwaliteit

Nette prijs en prima waar!

praktische site, goede betaalregeling en degelijke waar!

Duidelijke website en snelle levering!

Duidelijke website, schappelijke geprijsd en ondanks de Corona drukte snel geleverd!

Bestelling y=tussen schermen buro

Schermen besteld voor op buro's. Helemaal super geregeld, dezelfde dag nog verzonden

Geweldige helpdesk

Wij kregen onze levering van enkele plexiglasschermen aan en na het uitpakken waren we behoorlijk teleurgesteld: vol krassen, beperkt doorzichtig, kortom geen kwaliteit. Na een chat met Martine van de helpdesk bleek dat er aan weerskanten een folie op zou zitten; we vonden echter nergens op een hoek een lipje of zo, want anders hadden we dat zelf wel opgemerkt. De folie te pakken krijgen was een uitdaging, maar Martine bleef vol vertrouwen volhouden dat er een folie op zat. Goede productkennis! Het is ons dan uiteindelijk gelukt en we zijn nu heel blij met onze gloednieuwe, glasheldere plexiglasschermen voor ons kantoor. Dikke pluim voor de helpdesk. En ook voor de rest van de firma, uiteraard.

Mooi product en vlot geleverd

Goed werkend en stevig scherm

Prima en snelle levering

Keurig netjes afgeleverd. Heel goed verpakt. Redelijk vlot geleverd. Gewoon prima dus.

Perfect verpakt, snel geleverd, makkelijk op te zetten en keurig geprijsd

Zo hoort een klantervaring te zijn. Vandaag besteld (erg laat op de avond), volgende dag keurig een track & trace overzicht, de dag erna geleverd. Perfect verpakt rekening houdend met de breekbaarheid van de bestelling. Makkelijk product eenvoudig in elkaar te zetten binnen een paar minuten hebben we twee kantoren ingericht met de beschermwanden van plexiglas. Zeker aan te bevelen als het gaat om een betrouwbaar product, snel geleverd en doen wat we als klant allemaal eigenlijk graag ervaren.

Meer dan klantvriendelijk!

En dan opeens gaan de scholen open! Na mijn heupoperatie en daardoor minder weerstand , moest mijn man als meester weer voor de klas na weken thuisonderwijs. Hoe kunnen we dit veilig ,maar ook heel snel oplossen? Alle voorzorg om het coronavirus buiten de deur te houden. PlexiDirect heeft meegedacht en stuurde nog dezelfde dag een bureauscherm op. Heel begripvol en vriendelijk aan de telefoon! En ja..... alles was netjes verpakt en op tijd binnen om de kinderen te ontvangen en veiligheid te bieden. Mijn grote dank hiervoor!

Het PlexiDirect scherm is stabiel en geeft de leerkracht een veilig gevoel

De schermen zijn goed beschermd afgeleverd. Ze zijn snel en makkelijk in elkaar te zetten. Het scherm staat stabiel. De leerkracht heeft niet het gevoel achter een 'scherm' te zitten, hierdoor is het contact met de leerlingen prima.

Perfect!

De schermen die ik aangeschaft werken goed! Collega's blij en voelen zich veilig.

Snelle service, nette producten

De bestelde schermen zijn binnen en dag geleverd. Goede materialen, zodat mijn collega's veilig les kunnen geven.

Geweldige service uitstekend product!

Snelle levering, mooi product, goede service. Ik beveel anderen dit befdrijf graag aan!

Wat een mega snelle service! De school is zo blij!

Besteld, en dezelfde dag verstuurd! En dat in een ontzettend drukke week voor PlexiDirect.nl omdat de scholen weer open zijn gegaan! Topkwaliteit!!

Prachtige schermen en supersnel geleverd!

Wat een mooie schermen voor onze leraren, heel helder, lekker stevig en doeltreffend, precies wat we zochten! Snelle levering, netjes verpakt, echt heel blij mee. Daarom nog 3 extra besteld.

Snelle levering en behulpzame klantenservice

Voor een basisschool hebben we meerdere kuchschermen besteld, zowel hangend als staand. Op rekening betalen was helaas niet mogelijk, net als achteraf betalen door de hoogte van het bedrag. Uiteindelijk meerdere bestellingen moeten plaatsen waardoor de korting wegviel en we meer bezorgkosten kregen. De klantenservice nam toen zelf initiatief om ons tegemoet te komen in de extra kosten die hierdoor ontstonden. Dat is pas klantvriendelijkheid! Inmiddels de schermen mogen ontvangen en er zo tevreden over dat we er nog meer besteld hebben ;-)

SUPER SNELLE LEVERING

Na de bestelling was het SUPERSNEL geleverd, netjes verpakt.

Duidelijk en snel.

Voor een evenement een kuchscherm besteld, veel opties en erg snel bezorgd (woensdagavond besteld, vrijdagochtend in huis). Duidelijk, what you see is what you get website en veel opties voor verschillende groottes. Poten ook los te bestellen, wel fijn. Enige minpunt is dat de pootjes een beetje krassen op het scherm en soms wat strak fitten in de sleufjes, wat uiteindelijk ten koste gaat van de herbruikbaarheid.

Prima service snel en wat verwacht was

Snelle bezorging en goed ingepakt

Eckertstraat 14

8263 CB Kampen

06 – 5249 2097

Over PlexiDirect.nl

PlexiDirect is leverancier van kunststof schermen en bijbehorende accessoires. Ook bestellingen op maat behoren tot de mogelijkheden.