Super tevreden met mooie duurzame tassen

Wij werden goed geholpen, met veel geduld en persoonlijk.

Lekker snel en prima prijs/kwaliteitsverhouding

Wij hebben A6 kaarten met bloemenzaad besteld. Mooi ecologisch kwaliteitsproduct. Netjes qua afwerking (drukwerk) en sneller geleverd dan verwacht.

Dag Jako, Hartelijk dank voor uw hoge waardering. Ja ons groeipapier wordt zeer gewaardeerd. Steeds meer organisaties ontdekken het. Als u ons in de toekomst nog eens nodig hebt dan staan we er weer. tot dan. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Snelle, vriendelijke service.

10.000 flyers van groeipapier besteld. Binnen 2 weken geleverd omdat deze meneer enorm zijn best voor ons heeft gedaan. De kwaliteit is uitstekend en de service geweldig!

Dag Evelien, Wat een geweldige reactie. Ook een volgende keer zullen we onze uiterste best doen om u blijvend tevreden te houden. Beloofd. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Fijn dat er ook kleine aantallen besteld kunnen worden. Zeer tevreden over de communicatie en de snelle levering.

Dag Carmen, Fijn te horen dat u onze service als zeer positief beoordeelt. Wij hopen dat we dit blijvend kunnen waarmaken. Snelle levering is afhankelijk van het soort artikel. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Goed advies, meedenken en snelle levering

Wij wilden groeiconfetti in de vorm van hartjes. Degene die wij hadden gekozen kon niet op tijd geleverd worden maar omdat er een goed alternatief werd geboden hadden wij ze netjes op tijd. Het advies en overleg ging vlot en zorgvuldig. Heel tevreden.

Heel fijn dat u zo tevreden bent Desiree. Inderdaad hebben we voor onze tweezijdig gekleurde confetti meer tijd nodig. Maar dat is wellicht voor een volgende keer. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Vriendelijke en correcte opvolging en afhandeling.

Dag Esther, Fijn dat u zo tevreden bent en bedankt voor de hoge waardering. We hopen u snel weer terug te zien. met vriendelijke groet, gilbert goethals

goede keus

Het product zelf moet ik nog bekijken. De service is top.

Dag Robin, Fijn te vernemen dat u onze dienstverlening als goed ervaart. We hopen dat de boekenleggers uit groeipapier ook in de smaak zullen vallen. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking en er werd snel geschakeld!

Dag Aniek, Fijn te horen dat u tevreden was. Het was voor jullie en voor ons even hard werken om alles voor de gewenste datum geregeld te hebben, maar toch gelukt. Tot een volgende keer. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Superfast en heel goed

Vlotte en goede bediening Bedankt !

Bestelling naar verwachting en hoge service

Hoog aanbod. Ze hadden wat ik wilde. Hoge service level! Veel feedback/ check vragen. Levering op gevraagde dag ontvangen. En er is een product geleverd naar verwachting.

Dag Brenda Geweldige reactie. Daar doen we het voor. Een klant die tevreden is, iedere keer opnieuw. We hopen dat de ontvangers van de bamboe pennen deze ook als positief zullen ervaren. met vriendelijke groet, gilbert goethals

totaal leverancier van promotionele artikelen

Betrouwbare en service gerichte leverancier. value for money!

Fijn Eric te horen dat jullie eerste kennismaking met ons goed bevallen is. We hopen u nog vele malen terug te zien.

Prima ervaring met Promotoday.

Snelle service en levering. Super mooi product!

Dag Cillie, Bedankt dat u zo tevreden bent over ons. We hopen u een volgende keer weer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Tot ziens. met vriendelijke groet gilbert goethals

Goed product - fijn contact

Wij hebben gepersonaliseerde groeipotloden besteld met een eigen ontworpen kaartje erbij. Goede offerte gekregen, fijn contact gehad en het resultaat: een mooi potlood op een kaartje waar we veel mensen blij mee gaan maken. Fijne samenwerking gehad.

Bedankt voor de hoge beoordeling. We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen met deze prachtige combinatie. Hoop ook samen met jullie dat de ontvangers er erg blij mee zullen zijn. Graag tot de volgende keer. met vriendelijke groet gilbert goethals

Heldere communicatie

Ik heb onze samenwerking met Promotoday als fijn ervaren. De potloden die wij zochten waren bij hen verkrijgbaar, er werden ook wat voorbeelden opgestuurd. De potloden hebben wij inmiddels ontvangen, ze zien er prachtig uit!

Dag Alinda, Fijn dat we er weer een tevreden klant bij hebben. Bedankt voor de hoge waardering. Hopelijk zien we u nog eens terug als het om duurzaam en Eco gaat. met vriendelijke groet gilbert goethals

zeer vriendelijke en accomoderende service

ik had meerdere wensen die nog niet uitgevoerd waren door Promotoday, maar in goed, persoonlijk en snel overleg kon alles voor een vriendelijke prijs geregeld worden. Product is inmiddels ontvangen en is precies wat ik wilde, dank hiervoor!

Dag Marloes, Het was inderdaad voor ons de eerste keer dat er een QR code moest mee bedrukt worden. op uw boekenleggers uit groeipapier. Dat liep perfect naar wens zowel voor jullie als voor ons. Bedankt dat we daarvoor van jullie een hoge waardering mochten ontvangen. We hopen u spoedig weer terug te zien. met vriendelijke groet gilbert goethals

Gilbert reageert snel. Alles is duidelijk en snel en goed geleverd.

Dag Ruben, Fijn te horen dat het ook deze keer weer allemaal goed is verlopen. Bedankt voor uw hoge waardering. En tot de volgende keer maar weer. met vriendelijke groet gilbert goethals

Mooie kwaliteit, vlotte levering

Superblij met de snelle levering van 3000 groeipotloden. Gravering is mooi en verzorgd. Ook zeer vlotte communicatie en goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Ann, Ook wij zijn verheugd dat alles naar wens was. Een mooie basis voor een samenwerking in de toekomst. Bedankt voor de hoge beoordeling.

Goed geholpen snelle levering

Goed geholpen, snelle reacties per mail en snelle levering van bestelde materialen.

Goed te horen Mario dat u tevreden bent over onze geleverde service. We hopen dat in de toekomst blijvend te kunnen herhalen. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Snelle afhandeling + levering

Contact was snel en vriendelijk. Gilbert is meedenken en begreep wat we wilden. Zeker een aanrader!

Bedankt Thijs voor deze goede beoordeling. Fijn te horen dat de pastelkleurige gerecyclede katoenen tasjes in de smaak vielen. We hopen dat onze eerste kennismaking kan worden omgezet in een blijvende relatie. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Een dikke aanrader!

Zeer snelle en uiterstvriendelijke opvolging en nabehandeling! Ook de producten worden aan een correcte prijs verkocht. Bedankt voor deze fijne samenwerking, ons hoor je zeker terug

Dag Katleen, Fijn dat u stelt dat u in de toekomst weer bij ons wilt terugkomen. Inderdaad het gaat niet alleen om een product te verkopen al is dat nog zo goed. Niet minder belangrijk is dat u zich ons herinnert als een bedrijf dat - tot en met de factuur verzenden - er voor u heeft gestaan. Dat telt pas echt voor Promotoday. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Topservice

Het contact en de opvolging verliepen zeer vlot en persoonlijk. We merken dat Promotoday voor de beste kwaliteit kiest en zijn dan ook tevreden over de service en afgeleverde ecoproducten.

Dag Celine, We moesten naar onze importeur toe een aantal serieuze hobbels nemen om ook u als tevreden klant te behouden. Gelukkig - blijkt wel uit uw beoordeling - zijn we daarin geslaagd. We zijn blij met uw beoordeling. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Geweldige service en kwaliteit, echt grandioos

Na het afstemmen van de mogelijkheden werd ik tot in de puntjes meegedacht en geholpen in alle soorten mogelijkheden. Andere sites doen dat wat routinematiger (lees slordiger) met een tool of chat. Nee, menselijke service naar 110% wens. Ik word niet betaald voor deze review, dit is gewoon hoe het moet zijn. En de potloodjes? ja dat was even geduld hebben maar meer dan waard want nu heb ik kwaliteit i.p.v. Chinese dingetjes. Echt echt een aanrader!

Dag Jael, Heel fijn dat u ons zo heeft ervaren. We doen dit voor alle klanten, klein of groot hoewel er bij ons ook wel eens wat mis gaat hoor. En hoewel het wel even zal duren voordat u weer nieuwe potloodjes gaat bestellen bent u een volgende keer natuurlijk weer van harte welkom. En mag ik u via deze weg ook bedanken voor alle adviezen en ideeën die u heeft aangedragen om ons nog beter te maken. We kijken of we ze kunnen implementeren op onze site. met vriendelijke groet, gilbert goethals

Snel en behulpzaam

Ik was op zoek naar een bepaald product wat ik wilde laten bedrukken en ben erg goed geholpen. Ik kreeg steeds binnen een dag meerdere oplossingen incl prijzen in de mail.

Fijn dat u ons positief beoordeelt. We hopen u snel terug te zien met vriendelijke groet, gilbert goethals

Zeer behulpzaam om precies dat te krijgen waar we naar op zoek waren.

Mooie ecoproducten, zeer goede service! Een aanrader!

Bedankt Fieke, Het was even "all hands on deck". Maar uiteindelijk werden jullie duurzame pennen op de juiste manier bedrukt. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Snelle reacties, goed service, mooie producten!

Ik heb heel prettig contact gehad, er is snel geschakeld en de producten zijn van goede kwaliteit!

Bedankt voor uw beoordeling. Het was even spannend of we naast de notitieboekjes en potloden ook de tassen nog op tijd konden leveren. Gelukkig was dat wel het geval. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien als u toe bent aan een nieuw duurzaam product. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Over Promotoday

Wie is Promotoday? Promotoday is onderdeel van AlphaHuys Holding BV. Promotoday is een importeur/reseller van Eco promotieartikelen en duurzame relatiegeschenken. Daarom willen wij bewust een verlengstuk zijn van fabrikanten en leveranciers die het milieubewust denken hoog in het vaandel hebben staan. Ze moeten voortdurend vooruitgang boeken op Eco gebied. Bovendien ondersteunen en bevorderen wij de Fairtrade gedachte bij onze Fairtrade producten. Hoe is Promotoday ontstaan? Eigenlijk vanuit een Eco denkwijze. Onze voormalige sites Ekopennen, Ekotassen en Ekopromotieartikelen bestonden sinds 2006. Daar is in 2014 Promotoday.nl aan toegevoegd. Momenteel is alles geïntegreerd in onze site Promotoday.nl Waar letten wij op? Zorgvuldig zijn in de keuze van producten, collega-importeurs en fabrikanten. Kritisch zijn op materiaalsoorten. Niet meegaan in het begrip "Greenwashing". Er zijn diverse importeurs en collega's die bijvoorbeeld hout duurzaam noemen. Maar hout is niet altijd duurzaam omdat het hout is. Kan een importeur bewijzen dat het daadwerkelijk gaat om gerecycled hout, PEFC, FSC gecertificeerd hout of dat hout afkomstig is uit duurzaam beheerde (Europese) bossen Ja? Dan zijn wij graag een verlengstuk van deze leveranciers en/of collega importeurs. Verder letten wij op vermijden en verminderen van Co2 uitstoot. Zijn onze fabrikanten klimaatneutraal, gebruikt men groene energie? Stimuleren ze het gebruik van groeipapier, gerecycled papier of FSC gecertificeerd papier? Gebruiken ze misschien wel steenpapier zodat er helemaal geen bomen meer moeten worden gekapt? Gebruiken ze plantaardige en/of gifvrije inkten? Maken ze gebruik van elektrische voertuigen? Stellen ze vers fruit van biologisch kwaliteit ter beschikking aan hun werknemers? Bovenstaande accenten proberen we te vertalen in Eco promotieartikelen en duurzame relatiegeschenken voor de Nederlandse en Belgische markt waarop we hoofdzakelijk actief zijn