Klantvriendelijk en snelle levering

Klantvriendelijk en snelle levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen dat de jute tassen ook bij uw relaties in de smaak zullen vallen. Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Meedenken met de klant staat voorop

Mijn vragen werden uitstekend beantwoord en men dacht mee om mijn wens te realiseren. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de productie en levering. Klasse.

Heel hartelijk dank voor uw beoordeling van ons bedrijf. We hopen in de toekomst onze service aan jullie opnieuw te kunnen waarmaken Met vriendelijke groet, gilbert goethals

Vlotte, snelle en vriendelijke bediening

Ruim en goedkoop aanbod. Klantvriendelijke bediening Zeer snelle en doelgerichtte communicatie Denkt mee met de noden van de klant

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel fijn te horen dat de tassen in goede aarde zijn gevallen. Misschien zien we u in de toekomst weer terug. U bent van harte welkom.

Ik werd goed geinformeerd over het product

Ik had een twijfel tussen twee producten maar werd snel gebeld met deskundige uitleg. Hierdoor is de bestelling helemaal naar tevredenheid verlopen!

Hoi Jet, Fijn te horen dat de tasjes zo goed in de smaak zijn gevallen. Wellicht tot volgende keer. Met vriendelijke groet, gilbert Promotoday.nl

Fantastisch geholpen

Er wordt meegedacht waar wenselijk en er kan snel geschakeld worden. Prettige partij om mee te werken.

Hartelijk dank voor het compliment. Altijd fijn te horen dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Met vriendelijke groet, gilbert Promotoday

Prima service!

Prima service en goede levering. EN er wordt goed meegedacht in mogelijkheden.

Hoi Helga, Goed te horen dat onze adviezen u zijn bijgebleven. Mogelijk zien we u snel weer terug voor hetzelfde product of een ander leuk duurzaam promotieartikel. Met vriendelijke groet, gilbert Promotoday

prachtig product en goede service

Er is goed contact geweest met Promotoday en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Alles verliep goed. Ook het toesturen van een sample werd prima geregeld.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Hopelijk zijn de ontvangers van de tasjes ook tevreden. Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, gilbert Promotoday

Snel en correct

Wij zijn altijd zeer tevreden geweest of de samenwerking: onze bestelling werd snel geleverd en alles verloopt altijd vlot en correct.

Beste An, Hartelijk dank voor uw reactie. We zullen ook in de toekomst ons best blijven doen om u tevreden te houden. Met vriendelijke groet, gilbert Promotoday

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Nu voor de derde keer zeer vriendelijk en accuraat geholpen. Met producten van goede kwaliteit volgens aangegeven levertijd geleverd.

Zeer meedenkend in functie van het perfecte resultaat

Zeer vlotte communicatie en bestelprocedure. De potloden werden mooi op tijd geleverd en getuigden van een mooie afwerking. Enkel de schrijfervaring was anders dan verwacht. Dit werd echter zeer nauwgezet opgevolgd, tot en met navraag bij de fabrikant. De nodige aanpassingen werden gedaan in de beschrijving op de website zodat toekomstige klanten perfect weten waar ze aan toe zijn. Ik kreeg intussen een aantal zeer kwalitatieve stalen toegestuurd voor onze volgende bestelling bij Promotoday. Fijne en betrokken samenwerking, zeker aan te raden.

Dag Naomi, Het is altijd heel fijn een dergelijke reactie te horen. Het sterkt ons om onze aftersales service continue de aandacht te blijven geven. We houden u op de hoogte van onze nieuwe producten en technische mogelijkheden.

Mooie producten en ongelooflijke klantvriendelijk!

De klantenservice is ongelooflijk goed. We hadden veel technische vragen over een donkere opdruk op een zwarte ondergrond, maar geen vraag was te veel en bij Promo Today denken ze mee en doen suggesties om het geheel beter te maken.

Beste Hans, We zijn altijd weer blij een nieuwe tevreden klant er bij te hebben. Een volgende keer staan we weer voor u gereed. Vriendelijke groet, gilbert Promotoday

Over Promotoday

Wie is Promotoday? Promotoday is onderdeel van AlphaHuys Holding BV. Promotoday is een importeur/reseller van Eco promotieartikelen en duurzame relatiegeschenken. Daarom willen wij bewust een verlengstuk zijn van fabrikanten en leveranciers die het milieubewust denken hoog in het vaandel hebben staan. Ze moeten voortdurend vooruitgang boeken op Eco gebied. Bovendien ondersteunen en bevorderen wij de Fairtrade gedachte bij onze Fairtrade producten. Hoe is Promotoday ontstaan? Eigenlijk vanuit een Eco denkwijze. Onze voormalige sites Ekopennen, Ekotassen en Ekopromotieartikelen bestonden sinds 2006. Daar is in 2014 Promotoday.nl aan toegevoegd. Momenteel is alles geïntegreerd in onze site Promotoday.nl Waar letten wij op? Zorgvuldig zijn in de keuze van producten, collega-importeurs en fabrikanten. Kritisch zijn op materiaalsoorten. Niet meegaan in het begrip "Greenwashing". Er zijn diverse importeurs en collega's die bijvoorbeeld hout duurzaam noemen. Maar hout is niet altijd duurzaam omdat het hout is. Kan een importeur bewijzen dat het daadwerkelijk gaat om gerecycled hout, PEFC, FSC gecertificeerd hout of dat hout afkomstig is uit duurzaam beheerde (Europese) bossen Ja? Dan zijn wij graag een verlengstuk van deze leveranciers en/of collega importeurs. Verder letten wij op vermijden en verminderen van Co2 uitstoot. Zijn onze fabrikanten klimaatneutraal, gebruikt men groene energie? Stimuleren ze het gebruik van groeipapier, gerecycled papier of FSC gecertificeerd papier? Gebruiken ze misschien wel steenpapier zodat er helemaal geen bomen meer moeten worden gekapt? Gebruiken ze plantaardige en/of gifvrije inkten? Maken ze gebruik van elektrische voertuigen? Stellen ze vers fruit van biologisch kwaliteit ter beschikking aan hun werknemers? Bovenstaande accenten proberen we te vertalen in Eco promotieartikelen en duurzame relatiegeschenken voor de Nederlandse en Belgische markt waarop we hoofdzakelijk actief zijn