Snelle oplossing,erg vriendelijke jongeman.

Vriendelijkheid en snelheid

Niets op aan te merken,wat service betreft

top service!

Justin heeft mij goed geholpen met mijn computer en thuisnetwerk. Hij kon snel ter plaatsen komen en had de incidenten ook nog is snel verholpen! Door zijn inzet zijn mijn bestanden niet verloren gegaan. Hij heeft mij ook adviezen gegeven om de incidenten/problemen te voorkomen. zeker een aanrader! mocht je problemen hebben, vraag Just-for-IT en het word in korte tijd opgelost!

Prima prijs/kwaliteit

Bestelling en communicatie ging goed en snel. Prijzen zijn goed! Prima!

Top service!

Bestelling geplaatst en nette mails ontvangen ter bevestiging. De bestelling zelf werd ook zeer snel geleverd, helemaal top!

Justin staat altijd voor je klaar

Na wat omzwervingen met cadeaukaarten bij just4it terecht gekomen. Justin staat altijd klaar en beantwoord vragen heel erg snel. Denkt ook mee en wil graag service verlenen. Volgende keer gaat mijn order waarschijnlijk ook weer richting just4it

Top ervaring bij deze webshop!

Goed geholpen met de juiste spullen.

Zeer klantvriendelijk!

Erg fijne service! Goede communicatie en leuke website geworden. Ben super tevreden!

Een krachtig thuisnetwerk laten maken was top!

Just IT heeft een krachtig thuis/bedrijfs netwerk bij ons gemaakt. De kabels hebben we zelf getrokken maar de apparatuur en het aansluiten hiervan hebben we uit handen gegeven. Vragen worden goed, snel en vakkundig beantwoord.

Geweldige service!

Vragen worden snel en met kennis beantwoord. Daarnaast was het pakket ook snel in huis!

prima ervaring!

Juiste kwaliteit/ prijs verhouding en correct advies

Snel het probleem opgelost

Maken van afspraak ging vlot net zoals het verhelpen van het probleem

Justin heeft mij goed geholpen