Voordelig en snel

Overzichtelijke webshop, voordelig en snelle levering.

Uitstekend!

Uitstekende service. Makkelijke site. Snelle bezorging. En goed en duidelijk contact en info over de bestelling. Verademend!

Professioneel

Naar aanraden van een familielid contact opgenomen met Justin voor mijn website. Hij denkt met je mee, geeft tips en luistert ook. Erg professioneel en echte aanpakker en snel Ik ben super blij met het eindresultaat en raad het iedereen aan.

Zeer professioneel en servicegericht

Ik ben erg tevreden over de service van Justin. Hij denkt mee en geeft goede tips voor het opzetten van je website. Zeker een aanrader!

ik ben heel blij met justin als mijn IT hulp

Justin, heeft mij tot nu toe altijd heel erg goed geholpen met mijn computer. hij is altijd heel vriendelijk.

Aanrader voor elk ICT- vraagstuk

Dankzij Just for IT heb ik nu een prachtige website die uitstekend past bij mijn bedrijf en wie ik ben als persoon. Justin denkt oplossingsgericht met je mee over elk ICT-vraagstuk waar je als startende ondernemer tegenaan loopt. Als complete leek kan ik met elke vraag bij hem terecht. En dat voelt heel prettig. Service staat bij Justin voorop.

Snelle oplossing,erg vriendelijke jongeman.

Vriendelijkheid en snelheid

Niets op aan te merken,wat service betreft

top service!

Justin heeft mij goed geholpen met mijn computer en thuisnetwerk. Hij kon snel ter plaatsen komen en had de incidenten ook nog is snel verholpen! Door zijn inzet zijn mijn bestanden niet verloren gegaan. Hij heeft mij ook adviezen gegeven om de incidenten/problemen te voorkomen. zeker een aanrader! mocht je problemen hebben, vraag Just-for-IT en het word in korte tijd opgelost!

Prima prijs/kwaliteit

Bestelling en communicatie ging goed en snel. Prijzen zijn goed! Prima!

Top service!

Bestelling geplaatst en nette mails ontvangen ter bevestiging. De bestelling zelf werd ook zeer snel geleverd, helemaal top!

Justin staat altijd voor je klaar

Na wat omzwervingen met cadeaukaarten bij just4it terecht gekomen. Justin staat altijd klaar en beantwoord vragen heel erg snel. Denkt ook mee en wil graag service verlenen. Volgende keer gaat mijn order waarschijnlijk ook weer richting just4it

Top ervaring bij deze webshop!

Goed geholpen met de juiste spullen.

Zeer klantvriendelijk!

Erg fijne service! Goede communicatie en leuke website geworden. Ben super tevreden!

Een krachtig thuisnetwerk laten maken was top!

Just IT heeft een krachtig thuis/bedrijfs netwerk bij ons gemaakt. De kabels hebben we zelf getrokken maar de apparatuur en het aansluiten hiervan hebben we uit handen gegeven. Vragen worden goed, snel en vakkundig beantwoord.

Geweldige service!

Vragen worden snel en met kennis beantwoord. Daarnaast was het pakket ook snel in huis!

prima ervaring!

Juiste kwaliteit/ prijs verhouding en correct advies

Snel het probleem opgelost

Maken van afspraak ging vlot net zoals het verhelpen van het probleem

Justin heeft mij goed geholpen