Klantgericht, duidelijk in communicatie, kunstwerk op maat, 5 sterren

Zocht iets persoonlijk voor mijn Pa zijn verjaardag gerelateerd aan zijn beroep dat hij heeft uitgevoerd. Van idee naar schets en uitvoering was een preciese vertaling waar ik naar opzoek was. Communicatie was duidelijk en snel. Zou willen dat alle bedrijven waar ik zaken meedoet zo zouden zijn.:)

Top bedrijf

ViveleDon denkt mee en gaat verder dan alleen leveren wat je vraagt. Komt met originele ideeën. Reageert super snel en offreert scherpe prijzen.

Goede service, fijne samenwerking en snelle levering

Al vele jaren bestel ik naar tevredenheid kerstpakketten en andere relatiegeschenken bij ViveleDon. Ze staan altijd klaar met goed advies. Het team is altijd bereikbaar en weet altijd precies waar we naar op zoek zijn. Ben je op zoek naar een goede en creatieve leverancier dan kan ik je ViveleDon van harte aanbevelen.

Snelle en betrouwbaar

Ik heb als directiesecretaresse van een groot bedrijf vaak contact gehad met ViveleDon. Ze staan altijd gelijk voor me klaar en reageren altijd zeer snel op mailtjes die ik stuur en ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar. Men denkt mee. Als je bijvoorbeeld een budget geeft voor een relatiegeschenk, komt het altijd goed en geven ze overzicht met veel alternatieven. Daarnaast wordt het snel geleverd. Ook kijken ze altijd naar de markt en stellen ze het ook voor als er nieuwe gadgets op de markt komen. Met de mensen waar ik contact mee heb (o.a. Leon, Nastasja en Jacqueline) heb ik daardoor een leuk en fijne band opgebouwd. Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ik hoop dat tot in lengte van dagen te kunnen blijven doen. Twijfel dus niet om contact met ViveleDon te leggen!

Viveledon kan altijd aan de vraag voldoen

Mijn ervaring met Viveledon is alle jaren meer dan positief geweest. Iets aparts nodig voor je relaties, dan is 1 belletje naar Viveledon voldoende. Meedenken, uitproberen bij elke vraag aan een super team van professionele en vakkundige personeelsleden zijn de kracht van Viveledon.

Goede service en top kwaliteit

Het team van ViveleDon heeft ons in het creatief proces erg goed geholpen. Wij zijn uiterst tevreden over het resultaat! Jullie zijn top!