Eine gute Tasse und eine gute Sache

Ich wurde bei FB auf Moyee aufmerksam gemacht und habe gleich das Probierpaket. So konnte ich alle Sorten ausprobieren und habe meinen Lieblingskaffee gefunden. Dann habe ich das Abo abgeschlossen. Das garantiert eine bestimmte Abnahmemenge und schafft Planbarkeit. Das Konzept, den größten Teil der Wertschöpfung im Erzeugerland zu halten, halte ich für gut durchdacht und vorbildlich. Der Kaffee wurde innerhalb weniger Tage per Post aus den Niederlanden geliefert. Alles war in bester Verfassung. Der Preis ist für einen Kaffee dieser Güteklasse angemessen und mit den hiesigen Preisen vergleichbar. Alles in allem kann ich Moyee sehr empfehlen.

Sehr leckerer Kaffee

Ich hatte mir das Testpaket bestellt (toller Service von moyee) und mich für den double entschieden. Runder Geschmack, der Duft ist köstlich.

Absolutely love it!

I am so so happy I found you guys! Been buying Moyee since last year now. Very proud of the impact we have been able to have.

• Nachhaltige & soziale Wirkung

Top service en (h)eerlijke koffie!

Wij bestellen altijd koffiebonen bij Moyee, want heerlijke en eerlijke koffie. Daar houden wij van. Nu we op reis gingen met de camper hebben we cups bij de besteld voor ons Nespresso apparaat. De cups die we geleverd kregen waren echter bijna over datum en ik had een flinke voorraad besteld. Helaas kwam ik daar pas achter toen we al op pad waren (voor 2 maanden). Moyee gemaild en contact gehad met Gijs. Ze hebben het heel netjes opgelost. Super service!

schmeckt mit gutem Gewissen

Der Kenya darf Roast schmeckt uns, wir sind Espresso-Liebhaber, sehr gut.

• Nachhaltige & soziale Wirkung

Moyee koffie is voor de ware koffieliefhebber.

Diverse smaken geprobeerd en voor mij is de Ethiopia Single kwaliteit in de filtermaling een absolute topper. (Smaak is natuurlijk wel iets persoonlijks.)

• Duurzame en sociale impact

Er wordt meteen actie ondernomen als er wat is

• Service
  • Duurzame en sociale impact N.v.t.

Heerlijke koffie

De Triple is helemaal mijn koffie. Heerlijk, eerlijk, krachtig en snel geleverd. Ik wil geen andere koffie meer

Superlekker!

Uistekende koffie, en het idee dat er een fairchain-bedrijf achter zit, waardoor de producenten eerlijk betaald krijgen, maakt dat het voor mij nog beter voelt. Smaakt. Dat dus.

• Duurzame en sociale impact

erg lekker en een goed geweten!

Heerlijke koffie voor een eerlijke prijs. Maar nog belangrijker, eerlijk geproduceerd in Ethiopië!

De koffie is heerlijk

Fijn dat het direct trade is en dat je met deze koffie iets goeds kan doen. Super dat je iedere keer een boom kan planten. Moyee fantastisch

Heerlijke en faire koffie

Al lang zijn we een fan van deze koffie. Heerlijke koffie waar de boer een eerlijke prijs voor krijgt. We krijgen van familie en vrienden steeds weer te horen dat we heerlijke koffie hebben!

• Duurzame en sociale impact

Mooi dat je de waarde van de waardeketen grotendeels in het land laat maar kwaliteit van roast is

Roast is dus matig. Zou veel liever filter roast (dus lichter) zien. De single is toch nog steeds te donker gebrand. Ook is versheid een probleem. Koffie van 3 maanden geleden gebrand is echt niet zo lekker meer. Wat jammer is van de boontjes.

• Duurzame en sociale impact

Goeie koffie, voor mij en voor de wereld.

Smaakt goed, voelt goed.

Excellent

Hele lekkere en goede koffie die ik met een gerust hart drink!

• Smaak N.v.t.
  • Duurzame en sociale impact

Mooie volle en diepe smaak

Heerlijke koffie die het geld meer dan waard is.

Heerlijke koffie, positieve impact

Moyee koffie viel ons aanvankelijk op met hun mooie werkwijze en toen we eenmaal de koffie geproefd hadden waren we helemaal verkocht. Lekkerder en voller van smaak dan het meest bekende koffiemerk. Onze favoriet is de triple blend. Lekker stevig maar wel vriendelijk en rond.

Heerlijke koffie

Bestellen via de website gaat gemakkelijk. Bezorging is vlot en netjes verpakt. De koffie is heerlijk: vriendelijk met veel aroma. En dat er gedacht wordt aan goede omstandigheden voor de koffieboeren vind ik wel zo fijn :)

• Duurzame en sociale impact

Erg lekkere koffie, die nog beter smaakt omdat je weet dat het goed is!

De koffie van Moyee is echt lekkerder dan ‘gewone’ koffie uit de supermarkt. Het verschil is immens! Ook de capsules voor nespresso zijn perfect. Al een half jaar kopen wij alleen nog deze koffie.

Colombiaanse ochtend met Moyee Microlot Huila

Die paar minuten pruttelen en dan die aroma die je zacht wakker maakt met nostalgische herinneringen en een brutale sensorisch flashback naar het land waar je opgegroeid ben, en dat elke ochtend. Dat is een verse bakje vers gemalen filterkoffie (zoals in Colombia wordt meestal gedronken) van de Moyee fairchain microlot “Huila”. En trouwens, een koffieaankoop die het best doet om de winst eerlijker te leggen in het land waar koffie wordt verbouwd en gebrand.

Lekkere koffie

Heerlijke smaken, snel geleverd!

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie, maar voor ons niet sterk genoeg.

Wij vinden de sterkste koffie van Moyee de beste.

Heerlijke koffie goede prijs

De bonen (double) zijn goed van smaak. Niet bitter. Geschikt zwart of als cappuccino.

• Duurzame en sociale impact

Quality coffee with positive social impact

Moyee Coffee provides quality coffee on time with making positive socioeconomic and environmental impact on coffee producers in countries in Africa and Latin America

• Taste
  • Sustainability & social impact

Positief bedrijf supersmaakvolle koffie en vlotte levering

De koffie is fair en heeft een krachtige, unieke smaak. De website en nieuwsbrieven van het bedrijf zijn opbeurend positief. De levering is vlot, aan huis. Blij met deze ontdekking!