Colombiaanse ochtend met Moyee Microlot Huila

Die paar minuten pruttelen en dan die aroma die je zacht wakker maakt met nostalgische herinneringen en een brutale sensorisch flashback naar het land waar je opgegroeid ben, en dat elke ochtend. Dat is een verse bakje vers gemalen filterkoffie (zoals in Colombia wordt meestal gedronken) van de Moyee fairchain microlot “Huila”. En trouwens, een koffieaankoop die het best doet om de winst eerlijker te leggen in het land waar koffie wordt verbouwd en gebrand.

Lekkere koffie

Heerlijke smaken, snel geleverd!

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie, maar voor ons niet sterk genoeg.

Wij vinden de sterkste koffie van Moyee de beste.

Heerlijke koffie goede prijs

De bonen (double) zijn goed van smaak. Niet bitter. Geschikt zwart of als cappuccino.

• Duurzame en sociale impact

Quality coffee with positive social impact

Moyee Coffee provides quality coffee on time with making positive socioeconomic and environmental impact on coffee producers in countries in Africa and Latin America

Positief bedrijf supersmaakvolle koffie en vlotte levering

De koffie is fair en heeft een krachtige, unieke smaak. De website en nieuwsbrieven van het bedrijf zijn opbeurend positief. De levering is vlot, aan huis. Blij met deze ontdekking!

Snelle bezorging, goede koffie

10/10

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie, en nog fairchain ook!

Ik ben dol op koffie, maar vind het een heel naar idee dat ik met mijn bakkie pleur mensen én het milieu zwaar benadeel. Van deze fairchain koffie kan ik tenminste genieten zonder al te erg schuldgevoel; het blijft een grote-voetafdruk-product, maar op deze manier blijft de schade beperkt en profiteren de koffieboeren en de landen waar de koffie verbouwd wordt er nog van.

Moyee bij de Leiden Marathon

Wij hebben met de Tazza di Theo zeker impact kunnen maken met de Moyee bonen. Het fairchain verhaal komt goed over en daarmee het Moyee merk! Jammer dat ik geen fotootje kan toevoegen.

Lekkere koffie, goed gevoel

De koffie van Moyee smaakt gewoon goed. Daarbij geeft het mij ook nog een goed gevoel door hun fairchain filosofie.

Goede eerlijke koffie

Of je nu in een noodsituatie (paniek op maandagochtend als je koffie-bonen zijn op) Naar de Albert Hein rent voor een zak “supermarkt” Moyee, of via hun site een standaard smaak of microlot besteld, stuk voor stuk lekkere en bijzondere koffies! Elke keer een succes

• Duurzame en sociale impact

lekkere koffie met een mooi gevoel

Je krijgt wat je bestelt ende koffie is gewoon echt goed. Het is fijn dat door koffie te drinken het leven van een koffieboer en een koffiebrander in Afrika een piepklein beetje beter kunt maken.

heerlijke koffie

Een heel mooie manier van handel drijven, de koffie is biologisch geteeld en de ieder krijgt een eerlijk prijs. En het is gemakkelijk omdat ik 5 kilo tegelijk koop.

• Duurzame en sociale impact

Prima koffie met geweldige smaak

Fijne koffie met een heerlijke nasmaak. Prima verzending en heldere communicatie

Prima verschillende koffies

Al de koffies geprobeerd en goed bevonden

Alles in orde

Goed gevoel, goede prijs en heerlijke espresso’s. Gewoon helemaal in orde.

• Duurzame en sociale impact

Nice people and nice coffee!

Nice people, nice service, and most important-nice coffee!

Heerlijke eerlijke koffie

We hebben een bewuste keuze gemaakt; dan maar iets meer betalen maar wel zeker weten dat de boer een eerlijke prijs krijgt. We gebruiken de Africa Triple Blend. Een heerlijke volle smaak. Zowel voor de espresso maar ook voor een gewone kop koffie.

• Duurzame en sociale impact

Eerlijke koffie, dat smaakt naar meer

Goede smaakvolle bonen, te koop online maar ook in de supermarkt. En net zo belangrijk, een goed verhaal.

Iedere keer weer genieten

Heerlijke en eerlijke koffiebonen.

Meer dan prima koffie!

De nieuwe cups van Moyee smaken meer dan prima, en dat voor een goede en eerlijke prijs voor de koffieboer! Oh en ze werken ook prima in de machine!

Sterk doch soepel

Nadat ik de koffie vooral had gekozen vanwege het verhaal, zonder ooit geproefd te hebben. Gelukkig smaakt deze koffie met een goed verhaal ook nog eens uitstekend, stevig maar niet te sterk :)

• Duurzame en sociale impact

Fantastische smaak en een nog betere filosofie

Het idee om een groot deel van het productieproces in het land van oorsprong te laten plaatsvinden spreekt mij enorm aan. Tel daar de vindbaarheid van de koffieboer en de fantastische smaak bij op en je hebt een perfecte combinatie! N.B. Het Moyee initiatief voor Oekraïne vond ik briljant!

Product niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling meer dan een week later nog steeds niet ontvangen

Eerst koffie dan complimenten

26 febr koffie besteld ivm Oekraïne Nog niet ontvangen