Het lijkt wel een hele oude productie batch

Mijn eerdere ervaring met Moyee koffie was erg positief. Deze keer heb ik 6 pakken (met korting) besteld, maar er zit bijna geen smaak aan. Het lijkt erop dat het een oude voorraad betreft die nog even met korting wordt weggewerkt. Ik sta voor fairchain koffie, maar dit is helaas een teleurstelling. Ik zou Moyee koffie uiteraard wel weer bestellen, maar dan het liefst wel van een betere kwaliteit.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie met een goed verhaal

Moyee koffie is een van mijn favoriete koffies. Omdat ze zo'n goed werk verrichten voor de koffieboeren maar bovenal omdat hij gewoon heerlijk smaakt!

Lekkere koffie!

Wij hebben een koffiefilterapparaat en houden van een volle en robuuste koffie. De dark roast filterkoffie maakt deze vewachting meer dan waar!

• Duurzame en sociale impact

Perfecte koffie met perfecte service

Wat een lekkere koffie is dit! Nu al een paar keer hele bonen gekocht en de kwaliteit blijft zeer goed. De bezorging gaat snel. Maar het beste aan deze koffie is natuurlijk dat ze de hele keten fair hebben gekregen. Dit verzekerd ook de boeren die deze bonen kweken een goede prijs krijgen. En dit alles zonder in te boeten op smaak.

heerlijke koffie

eerst het proefpakket geprobeerd maar dat was acheraf niet nodig de koffie quiz op de website had de perfecte koffie voor mij al aangeduid

• Duurzame en sociale impact

De lekkerste koffie ooit!

Echt de lekkerste koffie die ik ooit heb geproefd.

• Duurzame en sociale impact

Bijna perfectie met deze koffie.

Een aantal jaren mee kennis gemaakt en blijft een terugkomer! Hele goede koffiebonen. Verschillende sterktes. Voor iedereen dus een keus. Daarnaast ook nog eens goud eerlijke koffie. Volledig transparant dus. Met een eerlijke prijs voor de boer. Inclusief een brander in Ethiopiē. Goed voor de economie van dat land.

Heerlijke koffie

Verschillende soorten uitgeprobeerd en voorlopig is de double mijn favoriet. Echt heerlijke koffie, volle smaak en niet te bitter. Snel geleverd ook.

• Duurzame en sociale impact

Prima koffie, uitstekende service, marketing kan beter

Wij malen al 15 jaar heel veel espresso koffie voor onszelf en onze gasten. Dit is een prima koffie, goede smaak. Wij kopen het vooral omdat het branden en verpakken in Ethiopie of Kenia gebeurt en daar meer toegevoegde waarde terecht komt. Ik begrijp nog niet goed waarom er zoveel mensen hier aan het werk zijn. Ik krijg een sloot mails van Moyee nu ik klant ben maar hoorde niets van Moyee toen ik nog geen klant was. Dat moet anders, zou ik zeggen ...

Lovely!

Heerlijke koffie! Het feit dat het ook nog eens duurzaam en sociaal is maakt het des te lekkerder! Aanrader dus!

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie die wordt geproduceerd onder goede voorwaarden voor de koffieboeren

Heerlijke smaak!

excellent

heerlijke koffie. En terecht in het land zelf bereid, zoals het hoort

Heerlijk en eerlijk!

We zijn onze favoriete smaak nog aan het ontdekken. Maar daar gaan we zeker uitkomen. Wat een leuk en mooi concept is dit. Zojuist gezien dat en waar mijn koffieboompje geplant is! Dat is echt iets waar ik blij van word :-)

Super zachte ronde smaak

Wij willen niet weer anders! Wij vinden de dark koffie het lekkerste, we houden van sterke koffie, deze is echt lekkerder dan de supermarkt. De bittere smaak is weg.

GUJI als favoriet!!!

Fantastische koffie!!!

Heerlijke koffie

Fijne koffie. Mijn keuzes zijn altijd al geweest voor Keniaanse of Ethiopische koffie. Was niet altijd makkelijk om deze te vinden Dus nu echt super. En het idee erachter is ook tof

Prima prijskwaliteitsverhouding

Goede en snelle service. Fijn om ook bij te dragen aan duurzame samenleving.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie met een eerlijke afkomst

De koffie is heerlijk, beter van smaak dan andere multinationale bedrijven. Betaal graag iets meer voor betere koffie met een goede afkomst

Heerlijk!

Vind het hele fijne coffees! Drink ze erg graag. En het is ook nog goed voor de toekomst van de koffiebouwers en -branders.

Bijzonder goede koffie!

In een zoektocht naar de perfecte koffie voor mijn vriendin en ik stuitte wij op Moyee. Mwua goede prijs voor het proefpakket dus gewoon doen. Hiernaast ook veel duurdere bonen uitgeprobeerd. Conclusie: de koffie van Moyee is verser en lekkerder dan sommige andere die vaak het dubbele kosten. Daarnaast kreeg ik nog een email met wat instructies over koffie zetten, sindsdien is de koffie uit mijn perculator vele malen beter. Deze mensen geven om koffie, voor mij geen ander meer!

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie met een goed gevoel.

De bonen van Moyee Coffee maal ik zelf voor mijn espresso. Ik vind het lekkere koffie. Het gevoel dat de producent beter wordt vergoed voor zijn inspanning vind ik zeer positief. Eén keer ging het niet helemaal goed met de levering, dit werd echter snel hersteld.

African Dark Rost: Mijn favo smaak

Dit is zoals koffie moet smaken! Ik gebruik de espresso maling in een filterkoffiemachine, dat geeft voor mij het best resultaat. Hoop dat jullie op een dag ook nog senseopads. gaan maken voor een snel enkel kopje koffie. Dat er meer verdiensten zijn voor de mensen in de landen waar de koffie wordt verbouwd en gebrand is daarbij nog een extra stimulans om deze koffie te gebruiken.

• Duurzame en sociale impact

Erg lekkere koffie met een fantastische impact

Goed qua smaak en goed qua missie.

Prima koffie!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Het belangrijkste van deze koffie is dat de producent een eerlijke prijs voor zijn koffie krijgt en dat de koffie in het land van herkomst wordt gebrand. Dus: fair trade in optima forma!

Overheerlijke koffie

Ik gebruik al een tijd de Moyee dark roasted koffie in mijn koffiemachine thuis. Ik zie nog geen enkele reden om over te stappen op een andere koffie. De smaak is perfect! En de online bestellingen worden steeds al na een dag geleverd. Aanrader!

Kiyoh Bewertungen