Snelle bezorging, goede koffie

10/10

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie, en nog fairchain ook!

Ik ben dol op koffie, maar vind het een heel naar idee dat ik met mijn bakkie pleur mensen én het milieu zwaar benadeel. Van deze fairchain koffie kan ik tenminste genieten zonder al te erg schuldgevoel; het blijft een grote-voetafdruk-product, maar op deze manier blijft de schade beperkt en profiteren de koffieboeren en de landen waar de koffie verbouwd wordt er nog van.

Moyee bij de Leiden Marathon

Wij hebben met de Tazza di Theo zeker impact kunnen maken met de Moyee bonen. Het fairchain verhaal komt goed over en daarmee het Moyee merk! Jammer dat ik geen fotootje kan toevoegen.

Lekkere koffie, goed gevoel

De koffie van Moyee smaakt gewoon goed. Daarbij geeft het mij ook nog een goed gevoel door hun fairchain filosofie.

Goede eerlijke koffie

Of je nu in een noodsituatie (paniek op maandagochtend als je koffie-bonen zijn op) Naar de Albert Hein rent voor een zak “supermarkt” Moyee, of via hun site een standaard smaak of microlot besteld, stuk voor stuk lekkere en bijzondere koffies! Elke keer een succes

• Duurzame en sociale impact

lekkere koffie met een mooi gevoel

Je krijgt wat je bestelt ende koffie is gewoon echt goed. Het is fijn dat door koffie te drinken het leven van een koffieboer en een koffiebrander in Afrika een piepklein beetje beter kunt maken.

heerlijke koffie

Een heel mooie manier van handel drijven, de koffie is biologisch geteeld en de ieder krijgt een eerlijk prijs. En het is gemakkelijk omdat ik 5 kilo tegelijk koop.

• Duurzame en sociale impact

Prima koffie met geweldige smaak

Fijne koffie met een heerlijke nasmaak. Prima verzending en heldere communicatie

Prima verschillende koffies

Al de koffies geprobeerd en goed bevonden

Alles in orde

Goed gevoel, goede prijs en heerlijke espresso’s. Gewoon helemaal in orde.

• Duurzame en sociale impact

Nice people and nice coffee!

Nice people, nice service, and most important-nice coffee!

• Taste
  • Sustainability & social impact

Heerlijke eerlijke koffie

We hebben een bewuste keuze gemaakt; dan maar iets meer betalen maar wel zeker weten dat de boer een eerlijke prijs krijgt. We gebruiken de Africa Triple Blend. Een heerlijke volle smaak. Zowel voor de espresso maar ook voor een gewone kop koffie.

• Duurzame en sociale impact

Eerlijke koffie, dat smaakt naar meer

Goede smaakvolle bonen, te koop online maar ook in de supermarkt. En net zo belangrijk, een goed verhaal.

Iedere keer weer genieten

Heerlijke en eerlijke koffiebonen.

Meer dan prima koffie!

De nieuwe cups van Moyee smaken meer dan prima, en dat voor een goede en eerlijke prijs voor de koffieboer! Oh en ze werken ook prima in de machine!

Sterk doch soepel

Nadat ik de koffie vooral had gekozen vanwege het verhaal, zonder ooit geproefd te hebben. Gelukkig smaakt deze koffie met een goed verhaal ook nog eens uitstekend, stevig maar niet te sterk :)

• Duurzame en sociale impact

Fantastische smaak en een nog betere filosofie

Het idee om een groot deel van het productieproces in het land van oorsprong te laten plaatsvinden spreekt mij enorm aan. Tel daar de vindbaarheid van de koffieboer en de fantastische smaak bij op en je hebt een perfecte combinatie! N.B. Het Moyee initiatief voor Oekraïne vond ik briljant!

Product niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling meer dan een week later nog steeds niet ontvangen

Eerst koffie dan complimenten

26 febr koffie besteld ivm Oekraïne Nog niet ontvangen

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie die niet alleen voor boeren fair is!

.. maar de hele keten voorziet van een goede prijs, goede arbeidsomstandigheden en hopelijk ook biologisch is.

(H)eerlijke koffie met karakter

Als lichtgewicht quasi-wereldverbeteraar zoek ik altijd naar ecologisch en ethisch verantwoorde producten. Toen ik koffie nodig had viel de knalroze verpakking direct op. De verpakking zat vol met simpele eerlijke menselijkheid en een vleugje humor. Nader onderzoek op de Moyee website leert hoe goed deze mensen echt bezig zijn. Ze zijn serieus goed bezig op een niet te serieuze toon. :) De koffie zelf smaakt uitstekend, en de brew guides op de site zijn een goede hulp om het meeste uit je bakkie energie te halen. Ook met online bestellingen is Moyee slim bezig. Ze versturen de koffie in platte 250 gram verpakkingen die precies in een brievenbuspakketje passen. Slim! De nieuwsbrieven, mocht je je daarvoor inschrijven, zijn informatief, vermakelijk, en geven goed aan hoe Moyee bezig is om de wereld van koffie (boeren) te verbeteren. Tot slot reageren ze ook nog eens goed op alle vragen en suggesties. Een koffie verkoper met een goed hart!

• Duurzame en sociale impact

Goede service, lekkere koffie, mooie filosofie

Het idee van Moyee coffee is er een die eigenlijk de norm zou moeten zien in de koffiebranche. De koffies die ik heb geprobeerd waren stuk voor stuk eigenzinnig. Ik hou van een stevig bakkie dus ik kies standaard voor de triple. Ooit de single geprobeerd; die was mij wat zurig. De website werkt fijn en verzending is over het algemeen snel.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie, ook voor de koffieboeren

Lekkere koffie die goed is voor iedereen

Heerlijk aroma, volle smaak

Zowel de double als de triple zijn heerlijk aromatisch. Je merkt dat de bonen vers gebrand zijn. De smaak is vol maar zeker niet bitter. Een heerlijke koffie en aanrader.

Volledig Verantwoord

ik kan iedereen aanbevelen om Moyee Coffee te genieten. Zelf houd ik van een pittig bakje koffie. Zowel Triple als Dark zijn verrassend krachtig zonder de subtiliteit te verliezen. En doordat de mensen die de bonen groeien en oogsten in het land van herkomst fair worden beloond, maakt elk kopje koffie volledig verantwoord. Doe mee!

Kiyoh Bewertungen