Heerlijke eerlijke koffie.

Als koffiesnobs kochten we altijd van een bepaald merk koffie. Dit was wel biologisch maar niet fairtrade. Dat moest anders kunnen. We vonden moyee en hebben een proefpakket gekocht. En eerlijk gezegd... Het was allemaal lekker, de service is ook heel goed. We hadden onze bestelling de dag erna al in huis.

Memorabele hoogwaardige koffie!

Ik ben helemaal verzot op de Afrika Triple: er gaat niets boven eerlijke, liefdevolle koffie met de intense smaken van een warm land <3! Dankbaar bakkie te drinken om met een goed gevoel voor de natuur de beginnen.

• Duurzame en sociale impact

Een heerlijke smaakvolle koffie met een zachte afdronk

Een fijne nieuwe koffie ervaring die we bewaren voor speciale gelegenheden

• Duurzame en sociale impact

Goede koffie voor eerlijke prijzen

Al vaker bij moyee besteld en elke keer verrast door de smaak. Elke koffie die ik heb geproefd heeft wat speciaals qua smaak, zelfs de wat meer 'traditionele' bonen. De prijzen zijn ook verassend laag, de koffie is goedkoper dan bij meeste speciaalzaken. De speciaalzaken waar ik normaal koffie koop hebben ook een zelfde soort model waarbij je precies kan zien waar de koffie vandaan komt en je er van wordt verzekerd dat iedereen een eerlijke prijs krijgt. Het is fijn en handig dat moyee ditzelfde idee hanteert maar het door de grotere schaal wat goedkoper kan maken.

Heerlijke koffie!

Voor het eerst in december 2021 Moyee koffie besteld. De smaak is top. Ik vind het belangrijk dat de boeren een betere prijs krijgen. Bovendien dat Moyee de koffie in het land van herkomst brandt. En een fijn idee dat ik een steentje bijdraag grote multinationals te omzeilen. Goed werk van Moyee. Doe jij ook mee?

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie en de impact is ook nog heel goed.

Ik heb Moyee koffie besteld omdat ik graag goede koffie drink. Maar ook omdat ik graag wil dat de impact van mijn aankoop ook goed is. Ik wil graag dat de winst daar terecht komt waar hij hoort. En dat is bij Moyee Koffie allebei het geval dus win-win

(H)eerlijke Koffie!

De gedachte achter deze koffie bevalt ons prima! Daarnaast is de smaak wat ons betreft ook voortreffelijk. Een echt feestje om koffie te drinken.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie voor een mooie prijs

Ik heb bij diverse leveranciers koffie gekocht altijd biologisch en Fairtrade, de laatste tijd koop ik hier de koffie en ik moet zeggen zeer goede prijs / kwaliteit en snelle levering. Wij zijn een zeer tevreden koffie drinker.

Gewoon lekker en fair

Door het thuiswerken heb ik een espresso machine gekocht. Maar lekkere koffie zetten bleek nog niet zo makkelijk. Nadat ik een workshop barista had gevolgd ben ik op zoek gegaan naar lekkere koffie. Ik heb verschillende merken waaronder Douwe Egberts en Illy geprobeerd. Illy is ook lekker, maar erg duur. Moyee koffie vind ik nog lekkerder, is goedkoper en ook nog eens Fairtrade. Ik vind het een aanrader. Gr. Danny

• Duurzame en sociale impact

Lekkere en verantwoorde koffie!

Lekkere koffie die extra goed smaakt door het Fairchain principe. Daarbij blijft de koffie wel betaalbaar.

• Duurzame en sociale impact

Het lijkt wel een hele oude productie batch

Mijn eerdere ervaring met Moyee koffie was erg positief. Deze keer heb ik 6 pakken (met korting) besteld, maar er zit bijna geen smaak aan. Het lijkt erop dat het een oude voorraad betreft die nog even met korting wordt weggewerkt. Ik sta voor fairchain koffie, maar dit is helaas een teleurstelling. Ik zou Moyee koffie uiteraard wel weer bestellen, maar dan het liefst wel van een betere kwaliteit.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie met een goed verhaal

Moyee koffie is een van mijn favoriete koffies. Omdat ze zo'n goed werk verrichten voor de koffieboeren maar bovenal omdat hij gewoon heerlijk smaakt!

Lekkere koffie!

Wij hebben een koffiefilterapparaat en houden van een volle en robuuste koffie. De dark roast filterkoffie maakt deze vewachting meer dan waar!

• Duurzame en sociale impact

Perfecte koffie met perfecte service

Wat een lekkere koffie is dit! Nu al een paar keer hele bonen gekocht en de kwaliteit blijft zeer goed. De bezorging gaat snel. Maar het beste aan deze koffie is natuurlijk dat ze de hele keten fair hebben gekregen. Dit verzekerd ook de boeren die deze bonen kweken een goede prijs krijgen. En dit alles zonder in te boeten op smaak.

heerlijke koffie

eerst het proefpakket geprobeerd maar dat was acheraf niet nodig de koffie quiz op de website had de perfecte koffie voor mij al aangeduid

• Duurzame en sociale impact

De lekkerste koffie ooit!

Echt de lekkerste koffie die ik ooit heb geproefd.

• Duurzame en sociale impact

Bijna perfectie met deze koffie.

Een aantal jaren mee kennis gemaakt en blijft een terugkomer! Hele goede koffiebonen. Verschillende sterktes. Voor iedereen dus een keus. Daarnaast ook nog eens goud eerlijke koffie. Volledig transparant dus. Met een eerlijke prijs voor de boer. Inclusief een brander in Ethiopiē. Goed voor de economie van dat land.

Heerlijke koffie

Verschillende soorten uitgeprobeerd en voorlopig is de double mijn favoriet. Echt heerlijke koffie, volle smaak en niet te bitter. Snel geleverd ook.

• Duurzame en sociale impact

Prima koffie, uitstekende service, marketing kan beter

Wij malen al 15 jaar heel veel espresso koffie voor onszelf en onze gasten. Dit is een prima koffie, goede smaak. Wij kopen het vooral omdat het branden en verpakken in Ethiopie of Kenia gebeurt en daar meer toegevoegde waarde terecht komt. Ik begrijp nog niet goed waarom er zoveel mensen hier aan het werk zijn. Ik krijg een sloot mails van Moyee nu ik klant ben maar hoorde niets van Moyee toen ik nog geen klant was. Dat moet anders, zou ik zeggen ...

Lovely!

Heerlijke koffie! Het feit dat het ook nog eens duurzaam en sociaal is maakt het des te lekkerder! Aanrader dus!

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie die wordt geproduceerd onder goede voorwaarden voor de koffieboeren

Heerlijke smaak!

excellent

heerlijke koffie. En terecht in het land zelf bereid, zoals het hoort

Heerlijk en eerlijk!

We zijn onze favoriete smaak nog aan het ontdekken. Maar daar gaan we zeker uitkomen. Wat een leuk en mooi concept is dit. Zojuist gezien dat en waar mijn koffieboompje geplant is! Dat is echt iets waar ik blij van word :-)

Super zachte ronde smaak

Wij willen niet weer anders! Wij vinden de dark koffie het lekkerste, we houden van sterke koffie, deze is echt lekkerder dan de supermarkt. De bittere smaak is weg.

GUJI als favoriet!!!

Fantastische koffie!!!