Heerlijke koffie

Fijne koffie. Mijn keuzes zijn altijd al geweest voor Keniaanse of Ethiopische koffie. Was niet altijd makkelijk om deze te vinden Dus nu echt super. En het idee erachter is ook tof

Prima prijskwaliteitsverhouding

Goede en snelle service. Fijn om ook bij te dragen aan duurzame samenleving.

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke koffie met een eerlijke afkomst

De koffie is heerlijk, beter van smaak dan andere multinationale bedrijven. Betaal graag iets meer voor betere koffie met een goede afkomst

Heerlijk!

Vind het hele fijne coffees! Drink ze erg graag. En het is ook nog goed voor de toekomst van de koffiebouwers en -branders.

Bijzonder goede koffie!

In een zoektocht naar de perfecte koffie voor mijn vriendin en ik stuitte wij op Moyee. Mwua goede prijs voor het proefpakket dus gewoon doen. Hiernaast ook veel duurdere bonen uitgeprobeerd. Conclusie: de koffie van Moyee is verser en lekkerder dan sommige andere die vaak het dubbele kosten. Daarnaast kreeg ik nog een email met wat instructies over koffie zetten, sindsdien is de koffie uit mijn perculator vele malen beter. Deze mensen geven om koffie, voor mij geen ander meer!

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie met een goed gevoel.

De bonen van Moyee Coffee maal ik zelf voor mijn espresso. Ik vind het lekkere koffie. Het gevoel dat de producent beter wordt vergoed voor zijn inspanning vind ik zeer positief. Eén keer ging het niet helemaal goed met de levering, dit werd echter snel hersteld.

African Dark Rost: Mijn favo smaak

Dit is zoals koffie moet smaken! Ik gebruik de espresso maling in een filterkoffiemachine, dat geeft voor mij het best resultaat. Hoop dat jullie op een dag ook nog senseopads. gaan maken voor een snel enkel kopje koffie. Dat er meer verdiensten zijn voor de mensen in de landen waar de koffie wordt verbouwd en gebrand is daarbij nog een extra stimulans om deze koffie te gebruiken.

• Duurzame en sociale impact

Erg lekkere koffie met een fantastische impact

Goed qua smaak en goed qua missie.

Prima koffie!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Het belangrijkste van deze koffie is dat de producent een eerlijke prijs voor zijn koffie krijgt en dat de koffie in het land van herkomst wordt gebrand. Dus: fair trade in optima forma!

Overheerlijke koffie

Ik gebruik al een tijd de Moyee dark roasted koffie in mijn koffiemachine thuis. Ik zie nog geen enkele reden om over te stappen op een andere koffie. De smaak is perfect! En de online bestellingen worden steeds al na een dag geleverd. Aanrader!

• Duurzame en sociale impact

Prima koffie met een pittige en toch zachte smaak

Zijn met Fair Chain koffie, een half jaartje geleden, gestart omdat de huidige directeur van DE een welkomstpremie krijgt van € 10.000.000 dus nogmaals zeggeTIEN Miljoen Euro. De Triple koffie is echt lekkere koffie terwijl de de gekozen formule van de leverancier en producent onze waardering heeft. Gewoon goed bezig.

• Duurzame en sociale impact

Goede koffie, in de smaak en in herkomst!

Goeie koffie!

Lekkere koffie en goeie service!

• Duurzame en sociale impact

Heerlijke sterke koffie die ook nog bijdraagd aan de fair CHAIN

Na 1 keer proberen niet meer anders, lekkere krachtige koffie met een volle smaak en nog fair CHAIN ook.

Heerlijke koffie!

Goede koffie, fijne smaak. Ik wordt ook blij van het concept. Bestelling werd snel geleverd. Heel fijn als je plotseling zonder koffie zit!

• Duurzame en sociale impact

Allerbeste koffie en een goed gevoel!

De allerlekkerste koffiebonen. Zo erg dat we echt nooit meer andere bonen willen. Daarbij geeft het een heel goed gevoel om bij te dragen aan de fairchain. Verder vriendelijke klantenservice.

• Duurzame en sociale impact

Lekkere koffie en snelle levering

I

• Duurzame en sociale impact

Echt fantastische koffie, helaas geen goede maling

We hebben het proefpakket mogen testen waarvan we enkel de Triple hebben kunnen proeven vanwege de maling. We gebruiken het espresso apparaat Delunghi Decida, alleen van de andere proefpakketten (Double en Dark Roast) was de espresso maling te fijn. Hierdoor kon het water niet goed doorstromen. Wellicht kan dit apparaat alleen grove espresso maling aan of dat wij iets verkeerds doen. Helaas konden we niet alle koffie pakketten proeven... We hadden ons hier zo op verheugd.

• Duurzame en sociale impact

Volledig eerlijke koffie tegen premium prijs

Je betaalt er wat voor maar dan heb je ook wat. Volledig eerlijk doorgerekende koffie waarbij elke euro verantwoord wordt. Kost je een lieve cent, maar je koffie smaakt wel direct een stuk beter. Qua bestelproces en aflevering net zo goed als alle grote webshops. Wordt netjes verpakt en snel afgehandeld. Qua smaak zitten er hele bijzondere en hele standaard koffie's bij. Inmiddels 3 smaken van ze geprobeerd. Het groene label is de meest bijzondere koffie die ik ooit in huis heb gehad.

Heerlijke smaakvolle koffie

Wij drinken Ethiopia Double Blend sinds enkele maanden en we willen niet meer anders. Vanwege de volle smaak en vanwege de betere prijzen voor de koffieboeren. Tof aan moyee is, is dat zij de koffie ook in het land van herkomst laten branden. Daarmee klopt het plaatje ook meer. Het is een stuk duurder dan supermarkt koffie maar besef me nu dat die ook gewoon te goedkoop is als je je al beseft dat koffiebonen met de hand geplukt worden.

koffie

Koffie erg lekker, prijs ok, goed idee. Alleen als je vrouw net bevallen is en je hebt covid is het makkelijk om per ongeluk 2 kilo ongemalen bonen te kopen in plaats van snelfilter maling. Misschien verplicht iets kiezen ipv standaard op bonen? :-) Gelukkig hebben we een molen en is de levering snel genoeg.

Moyee what else

Top koffie en je maakt het verschil

• Duurzame en sociale impact

Moyee maakt thuiswerken een feestje!

ik houd van goede koffie en moyee single is inmiddels mijn favoriete koffie, zowel als espresso, maar ook als cappuccino een voortreffelijke kop koffie. Af en toe een special blend en dat is helemaal een feestje. En weten dat je met elke slok geld maximaal daar terecht laat komen waar het hoort, maakt het dubbel genieten.

• Duurzame en sociale impact

Mooie koffie smaken met een goed verhaal.

Smaak is natuurlijk persoonlijk. Maar tot nu toe zijn alle soorten van Moyee goede smaken. Pittig en vol. Maar natuurlijk is in dit geval het verhaal net zo belangrijk. Goede koffie waar de boer en het land van herkomst meer aan overhoud. Alleen daardoor ben ik al blijer met Moyee koffie dan de koffie van de bekende grote merken.

Absolutely love it!

Really appreciate their mission, so it's a joy to order from them, but also the coffee flavors are so good! It's definitely added to my pandemic mornings at home ;)

44 Rhoneweg

Amsterdam 1043AH