Super snelle levering

Bedankt voor de snelle service

Na maanden en meerdere loze beloftes nog steeds geen zandbak.

We hebben op 9 april een Funny XL huisje met zandbak gekocht. Het huisje was keurig binnen een week bezorgd. Het huisje staat nu al enige tijd, maar zonder zandbak. Deze is echter nog steeds niet geleverd. We hebben meerdere keren contact gezocht. Er werden steeds loze beloftes gedaan. Maar nog steeds geen zandbak.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Wij hebben een Blue Rabbit Beach Hut aangeschaft nadat we eerst in de showtuin in Woudenberg zijn wezen kijken. We zijn daar zeer vriendelijk geholpen en de medewerker nam alle tijd om ons diverse modellen te laten zien. Later hebben we de Beach Hut met zandbak deksel besteld. Deze werd een week later bezorgd. Het opbouwen was een flinke klus maar door de duidelijke handleiding niet heel ingewikkeld. We bleken een plankje te missen en dat is binnen twee dagen kosteloos nagezonden. Later wilden we graag nog één extra handvat bestellen, maar ook deze kregen we kosteloos toegestuurd. Zeer klantvriendelijk. We zijn zeer blij met ons speelhuis en kunnen De Groot van harte aanbevelen!

Goed advies, kundig gemonteerd, zeer tevreden

Ontzettend blij met onze Akrobat trampoline. Vooraf fijn meegedacht in plek en grootte. De communicatie was vlot en duidelijk. De trampoline werd zeer snel geleverd en gemonteerd. De montageservice was snel en vakkundig. Onze kinderen waren door het dollen heen toen ze hem zagen.

Vakkundig en vriendelijk advies

Heel blij met onze Akrobat trampoline. We hebben goed en vriendelijk advies (snelle reacties via mail, maar ook telefonisch) gekregen én een goed prijs! We zijn super tevreden!

Snelle levering, goede prijs en fijn meegedacht

De trampoline die we kochten kon snel geleverd worden. Er werd constructief meegedacht over mogelijke oplossingen. Daardoor zouden we hier zeker opnieuw kopen.

Snelle levering en alles volgens afspraak

Snelle levering en alles volgens afspraak

Plaatsing Berg trampoline, netjes gedaan!

Bij ons hebben ze een Berg trampoline geïnstalleerd en daarvoor een gat gegraven. Hij was mooi op tijd en heeft het gat heel snel en netjes gegraven met een graafmachine. Het opspannen van de trampoline is daarna gedaan en hij heeft de trampoline even getest om te zien of gat diep genoeg was.... Ik moet zeggen : ik had het zelf niet zo gekund! Bedankt voor de service !

Slecht

Goeie ervaring Goed bedrijf

Wij hebben een onderdeel besteld en is allemaal prima geregeld

Top bedrijf!

Had een speelhuisje besteld. Snel geleverd + Top kwaliteit! En de kinderen hebben er veel plezier mee. Zeker een aanrader!

Online ervaring ver onder de standaard

Op 11 juni een skelter besteld en betaald, op de pagina stond dat deze snel leverbaar was (1 tot 5 werkdagen). Na 10 dagen niets gehoord te hebben maar even gebeld. Bleek: de skelter was er niet, en zou ook nooit meer op voorraad komen. Blij dat ik belde, want nu kan ik nog net op tijd elders iets bestellen voor de verjaardag van mijn zoontje. Vanuit de organisatie (aan de telefoon) vrij laconieke reactie, alsof deze service standaard en normaal is. "U had vanzelf wel een keer iets gehoord". Ik ben benieuwd wanneer dan.

Fijn betrouwbaar en deskundig bedrijf!

Speelhuis besteld dat nog niet op voorraad was, maar zou eind mei binnen komen. Het was er iets eerder en werd meteen dezelfde week nog geleverd! In een dagje in elkaar gezet en de kleinkinderen zijn er heel blij mee!

Top levering en service. Werken erg netjes!!

Alles zoals afgesproken. Super service. De trampoline is super!

Geen reactie meer en product nog niet geleverd

Op 25/2 heb ik een loopfiets besteld. Na een week nog geen fiets gezien en ook geen mail met track en trace gekregen. Gemaild naar de status van de bestelling. Kreeg te horen dat het pakket waarschijnlijk zoek is geraakt en dat er een nieuwe fiets wordt verstuurd. Nu weer een week verder nog geen fiets en ook geen reactie meer op de verstuurde mails. Slechte communicatie en service tot nu toe.

Bij defect speeltoestel/hout weinig initiatief om goed op te lossen

Hout speeltoestel helaas van slechte kwaliteit/kapot/niet veilig voor kinderen. Vervolgens weinig initiatief om dit samen goed op te lossen. Zelf nieuw hout gehaald en betaald. Door omstandigheden hier thuis afhandeling nu maar zo gelaten. Maar voor ons geen de Groot weer... Service is net zo belangrijk als het leveren zelf.

Very fast response and delivery. Product is just same as a description. My daughter is delighted so much. Thanks a lot!

prima tevreden

Ik had bij jullie een picknicktafel besteld en na een paar dagen werd hij keurig bezorgd. De kwaliteit is prima ben erg tevreden.

Veel te laat

De bestelling was veel te laat

Fijne winkel

Bestelling wordt netjes op tijd geleverd en goed verpakt. Top!

Van bestelling tot levering snel en correct!

Na het plaatsen van de bestelling kregen we snel een mail waarin de bestelling werd bevestigd. Het pakket werd super snel geleverd. Kleinzoon bleek er enorm blij mee.

Mooi product en snelle levering.

Mooie loopfiets besteld met hoge korting. Loopfiets ziet er mooi uit. Product was snel geleverd en netjes verpakt.

Loopfiets voor mijn kleinzoon

Prima ervaring. Snel ontvangen en ook de betaling en de verzending waren goed geregeld. Kleinzoon blij en opa en oma ook.

Perfecte service, voor een prima prijs

Zeer snelle reactie, duidelijk en alles voor een prima prijs. Jammer dat post nl wat traag is, anders was de levering ook super snel geweest