Niet echt goede service

Een poging gedaan om lid te worden voor maandelijks een setje. Ik was volgens de site nog op tijd om deze maand een setje toegestuurd te krijgen (was 5 juni), maar er ging iets mis op de site.. Contact opgenomen (wat overigens niet gemakkelijk is) en ik zou een linkje toegestuurd krijgen en daarna zou alles geregeld worden. Via het betreffende linkje 1 euro betaald en vervolgens hoor ik niets. Dag erna (6 juni) weer contact opgenomen en kreeg ik de boodschap dat onduidelijk was wat er misging, maar deze maand een setje krijgen kon niet meer, want die zouden al verstuurd zijn. Terwijl ik in principe op tijd 'besteld' had (fout op de site kan ik niets aan doen) en ook op tijd aan de bel getrokken, maar contact krijgen is lastig. Daarnaast konden members op deze dag (6 juni) volgens de Facebook-pagina nog hun keus doorgeven, terwijl tegen mij gezegd is dat de setjes al verstuurd zijn. Daarbij komt dat volgens de website de eerste box op de 17e van de maand bezorgd wordt.. Heel vreemd dat ik deze maand dus niet meer mee kan, het is nog ruim een week tot de 17e.. Ik heb dan ook aangegeven dat ik van het abonnement afzie, omdat ik 6 weken wachten op het eerste setje wel erg lang vindt. Vervolgens hoor ik niets meer, wel 1 euro betaald. Slechte service wat mij betreft en er wordt weinig moeite gedaan om nieuwe klanten te krijgen en te binden. Bij een andere aanbieder een string-abonnement afgesloten en daar krijg je je eerste zo snel mogelijk (zij begrijpen dat je graag snel plezier hebt van het cadeautje aan jezelf) en ga je daarna mee in de reguliere zending. Een verbeterpunt voor Savah.

• Wat vond je van de kwaliteit van de lingerie van Savah? N.v.t.

Geweldig super tevreden

• Wat vond je van de service van Savah?

Gelukkig met mijn abonnement!

Sinds 2 setjes ben ik lid.. 1. Wat fijn dat de setjes direct zo goed passen! Dit alleen door het online invullen van je maat + aanvullende informatie. Dit terwijl ik in de winkel gezien wordt en niet zo snel tot de juiste maat kom. Super!! 2. Zo komt er wat variatie in je lingerie, leuk! 3. Ik zou alleen graag een extra broekje of string erbij bestellen omdat de bh veel langer mooi blijft (omdat ik deze minder vaak was) en helaas dat zit niet bij de opties. 4. Fijn dat ik het abonnement ook kan stoppen wanneer ik wil!

leuke 1e en 2e set, daarna worden het basics

als je er iets van laat weten dat er iets niet klopt. Is het eerst oke wij zijn fout en dan opeens sorry wat we net hebben gezegd klopt toch niet. de kwaliteit is goed, maar de service vind ik niet goed genoeg.

Fijn setje past precies

• Wat vond je van de service van Savah?

Sprankeleg en in een keer goede maat BH

Mijn dochter is lid van savah en de bh's die zij heeft zijn zo mooi en leuk. Dat wilde ik ook. Nu ben ik lid en heb mijn eerst setje binnen. Gelijk berichtje naar mijn dochter met foto. De bh zit als gegoten en het broekje was te iets te groot. Dat heb ik nu aangepast. Wat ik het allerleukste vind is dat ik nu een setje in de kast heb liggen die ik nooit in de winkel zou kopen omdat die veel te sprankeleg is. Ik kijk alweer reikhalzend uit naar het volgende setje.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super leuk verrast met mijn mystery box

Hij past perfect en staat mij geweldig.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super mooi setje en paste perfect

Simpel en makkelijk en mooi setje wat precies past

• Wat vond je van de service van Savah?

Perfecte pasvorm, zeer goede kwaliteit

Erg leuke manier om mooie lingerie te bestellen. Fijn dat je van tevoren een mail krijgt dat je kan kiezen welk setje je wilt ontvangen. Zo kan ik mijn lingerie setjes mooi up to date houden door geregeld mooie setjes aan te vullen van zeer goede kwaliteit.

Prachtig cadeautje voor mezelf

Prachtige, goed passende lingerie in een hele luxe box thuis gestuurd krijgen, zonder het gedoe in de winkel met passen, verkoopsters etc... I love it!

• Wat vond je van de service van Savah?

Super mooi en goed passend setje !!

Vorige maand mijn 1e setje mogen ontvangen. Wat mooi en het zit perfect. Ik wacht nu al met smart op het volgende. Heb gekozen om om de 2 maanden een setje te ontvangen om mijn lingerielade een update te geven. Normaal gesproken komt dat er gewoon niet van.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super mooi setje in een mooie verpakking

Prachtige set gekregen! De string zit zelfs lekker. BH helaas te groot maar ben wat afgevallen en in ene waren al min bh’s wat groot. Ben heel benieuwd naar de volgende set.

Het zit fantastisch!

Ik kreeg het setje thuis en was meteen verliefd. Wit en kant, prachtig. En toen ik het aandeed zat het ook nog als gegoten. De BH past perfect, die maat had ik zelf niet kunnen vinden. Ik draag hem erg graag en vaak. Het slipje erbij is ook heel mooi en zit fijn. Fijne stof! Conclusie: IK BEN BLIJ!

• Wat vond je van de service van Savah?

Favoriete pakketje van de maand

Ik heb een maand abbo bij Savah en het is sinds ik geabboneerd ben mijn favoriete pakketje van de maand. Het is een verrassing wat er in zit, maar tot op heden altijd iets wat echt bij mij past. De kwaliteit is goed en de pasvorm ook. Ik ben er super tevreden over en vind het een fijne methode om je lingerie te vernieuwen! Ik ben zeer tevreden!

• Wat vond je van de service van Savah?

Leuk concept, maar geen leuke sets opgestuurd.

Heb nu 2 sets ontvangen en ik vind ze beide niet mooi (pasvorm is wel goed.) Ik had aangegeven pushup, sexy of klassiek, met of zonder beugel, hopende op zwarte sets, maar kreeg als keuze-optie een balconet t-shirt-bh in het rood (heel vreemd). Dus heb ik gekozen voor de mysterie-box...met als resultaat dat ik een saaie witte set kreeg en de maand erna dezelfde set in huidskleur:-((((. Ik vind het idee superleuk, maar tot nu toe heb ik 90euro voor niks uitgegeven. Ik geef t nog 1 kans en anders zeg ik weer op.

Aangenaam verrast

Heel erg aangenaam verrast. Ontzettend leuke sets. Pasvorm en ondersteuning is goed. En de bh's zitten echt heerlijk

toppie

Hele mooie eerste set ontvangen! heel blij mee, past perfect ondanks dat het nog een beetje snijd in de oksel. maar das denk ik nieuwigheid

Mooie Lingeri

Wel wat aan de prijs als je het vergelijkt met de bekende Lingerie winkels maar kwaliteit is erg mooi! En leuks dat je verrast wordt!

• Wat vond je van de service van Savah?

Ik ben super blij met de box die ik heb binnen gekregen! Had niet verwacht dat de pasvorm zo goed zou zijn ! Kwaliteit is helemaal super !

Fantastisch setje

Ik vind de setjes echt prachtig, zit lekker en ziet er heel degelijk uit!

• Wat vond je van de service van Savah?

Prachtige set ontvangen. BH zit als gegoten! Knelt niet, kruipt niet omhoog. Zo enorm blij en kijk nu al uit naar volgende set❤️

• Wat vond je van de service van Savah?

Een goed passend en compleet setje.

Ik heb onlangs voor de eerste keer een mysterybox via Mijn Savah ontvangen. De bh en het ondergoed pasten perfect. Ik ben erg benieuwd met welke set ik het volgende kwartaal verrast word.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Monique, Wat leuk om te lezen dat je zo happy bent met je mystery box. Ik hoop dat we je met de volgende set weer net zo blij mogen maken. Liefs!

Super kwaliteit en service

Super blij met mijn eerste box. Helaas ging er snel iets aan de slip kapot, maar binnen enkele dagen had ik een nieuwe gekregen. De kwaliteit is goed, de set zit lekker en hij is super mooi.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi lieve Juliette, Wat een super leuke reactie. Hier worden wij nou helemaal blij van. Fijn om te horen dat je zo happy bent met je setje en onze customer service. Geniet van je mooie setjes.

Echt een geweldig abonnement

Ik begon hiermee omdat ik zelf niet echt veel setjes heb, en ik echt van lingerie hou. En uiteindelijk dacht ik. Ik doe dit gewoon! Nu al 2 setjes, en ze passen allebei perfect. En gelijk mijn lievelings om te dragen!

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Eline, Wat een super lieve reactie. Wij zijn blij om te horen dat de twee setjes zo goed bij je passen. En helemaal leuk om te horen dat ze nu al je lievelings setjes zijn. Daar worden wij blij van! Geniet van je setjes. Liefs van Savah!

Helemaal geweldig!

De lingerie sets zijn mooi en van een goede kwaliteit. Ze worden zelfs in een mooi luxe verpakking aangeleverd. Ik heb gekozen voor het maandelijkse abonnement zodat ik op een gegeven moment elke dag wel een leuk setje aan kan doen. Ik heb er pas 2 (3e komt deze maand) en telkens wanneer ik het setje draag voel ik me lekkerder in me vel, ik voel me vrouwelijker maar behouw toch ook wel iets mysterieus omdat alleen ik het weet hahah.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Mandy, Aaah wij worden zo blij van jou reactie. Dat vinden wij erg leuk om te horen! Wij zijn pas happy als onze klanten happy zijn. Dus heel fijn om te horen dat je je setjes zo mooi vind en daardoor lekkerder in je vel zit. Super. Liefs van Savah

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.