Mooi eerste setje gekregen

Ik had een hele mooie bh gekregen alleen die paste me niet echt goed... Heb nog geen nieuwe ontvangen! Jammer genoeg en krijg ook geen mailtjes als ik iets nieuws mag uitzoeken??...!! Maar verder is het top kwaliteit en erg leuk om mezelf een keer in de twee maand zown leuk cadeutje te doen! Ik zou het iedereen aanraden!!!

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Lisan, Bedankt voor je leuke reactie. Fijn te horen dat je de BH mooi vind. Heb je inmiddels al wel contact gehad met ons team over de BH die niet past? Je kunt namelijk eenmalig een non fit melding maken en dan krijg je in de volgende box die BH in de juiste maat plus natuurlijk een nieuw setje in de juiste maat. Ik hoor graag van je anders gaan we dat samen nog even regelen! Liefs

Oke

Goeie setjes maar 2e set alleen keuze uit 2 bhs waar er 1tje hetzelfde was als de 1e die ik had maar dan in een andere kleur en de andere een beugel bh terwijl ik geen beugel wil eigenlijk. Uiteindelijk voor de verrassingsset gekozen en dit was ook een beugel bh...

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Lieve Nadine, Bedankt voor je reactie en balen om te horen dat je de setjes niet helemaal super vond. Misschien kunnen we samen even naar jou stijl voorkeuren kijken om te kijken of we hier nog iets aan kunnen veranderen zodat jij wel het juiste setje krijgt. Bijvoorbeeld goed om te weten: Een push up zal altijd met beugel zijn. Dus misschien moeten we de keuze van push-up uit jou voorkeuren weghalen en misschien een balconette toevoegen? Goed om even over te appen of mailen - wij zijn er om je te helpen natuurlijk! Liefs Savah

Prachtig setje!

Mooi setje en past perfect! Heel tevreden! De lekkerste bh die ik heb tot nu toe dus binnenkort mijn abonnement om zetten naar maandelijks denk ik ;)

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Danielle, Wat een super toffe en lieve reactie. Worden wij heel blij van. Geniet van je setjes! Liefs het team van Savah!

Tegenvallend, met een shortie terwijl ik aangegeven heb die niet te willen

De communicatie verloopt redelijk, de pasvorm van de BH is ook goed. Het broekje voldeed niet aan mijn aangekruiste voorkeuren, een shortie, en daar hou ik niet van. Ik geef het nog één maand de kans om te kijken of het dit keer wel naar mijn zin is, en dan besluit ik of ik wel of niet een abonnement houd.

Leuke ervaring

Leuk om een box te ontvangen met een mooi setje dat in mijn geval gelijk goed zat. Het enige wat het voor mij nog completer zou maken is bijvoorbeeld de keuze uit de hoeveelheid slipjes aangezien ik mijn BH vaak meer dag 1 dag draag en mijn slipjes nooit. Verder ben ik met mijn 1e box zeer tevreden.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Lieve Jacintha, Bedankt voor je ontzettend leuke reactie. En je hebt helemaal gelijk - wij willen ook dat de klanten de keuze kunnen maken tot het toevoegen van meerdere slipjes dus daar zijn wij aan de achterkant ook hard mee bezig! Zodra we hier meer informatie over hebben zullen we je op de hoogte brengen. Liefs

Setjes zitten erg prettig

Wel jammer dat ik voor mn 2e box precies dezelfde set heb gehad, alleen dan een andere kleur. Ik wil graag allemaal verschillende setjes.

• Wat vond je van de service van Savah?

Elke maand een verwen momentje voor jezelf!

Ik kwam het tegen op instagram en was meteen enthousiast! Alles staat duidelijk aangegeven en vooral de de vragenlijst invullen over je stijl was erg leuk om te doen! Ik heb al twee prachtige setjes mogen ontvangen! Ze zitten mooi, geven steun en voelen fijn aan!

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Imke, We worden helemaal blij van jou super lieve reactie. Zo leuk om te horen dat je zo enthousiast bent en dat je geniet van je mooie setjes. We zijn blij met jou als klant! Liefs Het Savah team

Heel erg blij mee

De keuze tussen de twee setjes was erg lastig, ze waren totaal verschillend maar beide erg mooi en ook mijn smaak. Ik vond het nog te spannend om me gelijk de eerste keer te laten verassen, dus toch maar een keus gemaakt. Toen het setje bezorgd was, was ik blij verrast. Het setje was precies zoals het plaatje beschreven had, van goede kwaliteit en paste perfect.

• Wat vond je van de service van Savah?

Het setje zit perfect en mooie kwaliteit

Prachtige eerste set ontvangen

Deze maand mijn eerste set mogen ontvangen, welke ik zelf uitgekozen heb. De set past perfect en zit heerlijk. Ben er heel erg blij mee.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Rebecca, Super leuk om te horen dat je zo happy bent met je set. Geniet ervan! Liefs

Teleurstelling

Ik dacht, yess leuke lingerie 1e aanmeldingsbox kon ik gelijk niet kiezen allebei suuuper mooi! Toen mocht ik de 2e box kiezen, mijn keuze was een wit of zwart setje wat erg saai eruit zag. Dus ik dacht lets goo voor de mysterie box! Die viel helaas erg tegen. Een bijna huidskleurige bh met een klein beetje kant aan de band. Ik dacht juist als ik een mysterie box kies dan krijg ik wel iets mysterieus, maar nee helaas. Ik hoop dus de volgende keer op een iets leukere set, anders ga ik het helaas opzeggen.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Iris, Dat is balen! We doen altijd ons best om zo goed mogelijk te matchen met jouw voorkeuren uit de stijlquiz. Jammer, dat dit niet gelukt is. Mocht je nog voorkeuren willen. aanpassen voor je volgende box (bijv. kleuren), dan nemen we dat sowieso nog mee! Ik hoop dat we je kunnen verrassen. Liefs Savah

zeer tevreden

Super tevreden over de kwaliteit van de lingerie. En je wordt erg goed geholpen bij vragen!

• Wat vond je van de kwaliteit van de lingerie van Savah? N.v.t.
  • Wat vond je van de service van Savah?

Hi Sanne, We snappen het. Super vervelend. Wij balen ook! Wij zijn sinds deze maand samen gaan werken met een sociale werkplaats om vanuit Savah ook een maatschappelijke bijdrage te leveren. Dit houd in dat onze Savah boxen op een sociale werkplaats worden gevouwen en deels worden ingepakt: de flyer en het vouwpapier. Hierdoor is alleen de Track & Trace code al heel vroeg verzonden deze maand, terwijl de boxen nog in de verzendzakken verpakt moesten worden door de sociale werkplaats. Hierdoor is er bij veel mensen verwarring ontstaan over de levertijd. En de informatie in de Track & Trace codes. Als het goed is heb je, inmiddels je box binnen en straal je van binnen. Liefs,

Ik was bang dat de bh maat niet goed zou zijn omdat ik al zovaak bh's terug heb gestuurd die ik online bestel. Maar oprecht. Ik ben echt blij verrast!! Ik heb nu 2 sets migen ontvangen en ik ben er super blij mee!

• Wat vond je van de service van Savah?

Mijn eerste box ontvangen wat een cadeautje kijk nou al uit naar de volgende box !

Mooi setje super service ! Misschien een idee om twee slips erbij te doen i.p.v. een (tegen betaling natuurlijk).

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Mandy, Ja! Wat een goed idee! Zodra het zo ver is, laten we je het zeker even weten. Geniet nu in ieder geval van deze set! Liefs

Vorige maand mijn eerste box ontvangen. Zelf een setje gekozen en hij is echt mooi! Hele fijne zachte stof, zit heerlijk! Wat het nog iets beter zou kunnen maken is als het zo verpakt kon worden dat het door de brievenbus past. Maar zoals het nu verpakt is is ook wel erg mooi :)

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Rianne, Daar hebben we zeker over nagedacht, alleen die platgedrukte BH's vinden we maar niks. Een geef toe; zo'n mooie box is toch best een cadeautje? :) Liefs

passend

Savah, is een zeer prettig bedrijf je krijgt alles netjes volgens wat ze beloven opgestuurd, een persoonlijk briefje erbij maakt het extra leuk en de verpakking is erg mooi. enige wat ik jammer vind is dat mijn familie en vrienden het ook willen proberen en hun wat grotere borsten hebben kunnen zij het niet gebruiken. als dit aangepast wordt hebben jullie er zeker nog meer blije klanten bij! groetjes Marit

• Wat vond je van de service van Savah?

Heerlijke set, past perfect!

Voor het eerst een setje mogen ontvangen. Het zit geweldig, en je voelt je sexy tegelijk. Nog nooit zo'n ervaring gehad. Top!

Fantastisch!

Ik ben zeer tevreden

Mijn eerste box vorige maand ontvangen, ik was een beetje sceptisch over dit concept, vooral omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit van de lingerie omdat ik normaal hele goedkope sets haal bij Primarkt. Dus dan is dit iets prijziger. Ik ben aangenaam verrast! Prachtige lingerie ontvangen en direct de juiste maat. De BH zit echt heel erg goed en de kwaliteit is super. Ik kan niet wachten tot volgende maand, als die box weer net zo bevalt wil ik misschien toch overstappen op een maandelijkse box. Ik ben mega fan van Savah! Heeeeel klein dingetje; jammer dat je geen twee strings per set kan bestellen.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super leuk cadeautje voor mezelf!

Erg leuke verrassing voor mezelf! De maat paste perfect en de set is van goede kwaliteit. Erg tevreden mee! Ik kijk nu al uit naar de volgende box☺️

Leuke set!

Leuke set en zit heerlijk. Ik was wel benieuwd of ik iets zou krijgen wat ik zelf niet direct zou kiezen maar wel leuk is. Dat was het niet maar wel lekker toegankelijk als eerste set! Ik ben benieuwd naar de volgende!

• Wat vond je van de service van Savah?

Mijn eerste box, ik ben gelijk voor een mystery box gegaan. Ik ben helemaal verliefd op het setje. Ik kan niet wachten op de volgende. Echt een cadeautje voor mezelf 1x in de twee maanden

Regien

Werd op Valentijnsdag blij verrast door de liefste met een prachtig setje van Savah. Perfecte pasvorm, zag er mooi uit, prachtige verpakking, echt helemaal af!!! Wat een leuk kado en vanaf nu komt dat dus regelmatig mee met de post. Echt een aanrader!!! Heel leuk!!!

• Wat vond je van de service van Savah?

Super mooie en fijne lingerie

Ik heb mijn eerste setje lingerie ontvangen. Het was echt een cadeautje om open te maken. Het is super fijne en sexy lingerie. Voel me er super in!! :)

Super verrassend

Leuk om af en toe een andere keuze lingerie te ontvangen. Ben er erg blij mee en ben erg benieuwd naar de volgende.

Irenelaan 10

6713MX Ede

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.