Zit als gegoten!

Ik was erg benieuwd of de bh net zo goed zou zitten als dat ik gewend ben van mijn andere bh’s en het zit echt als gegoten... ik kan iedere keer niet wachten tot het uit de was komt en dat ik het weer aan kan trekken

Mooie set!

Deze maand mijn tweede box mogen ontvangen. De eerst was niet helemaal mijn stijl maar zat wel perfect. Toch nog maar een keer mijn stijl aangepast en met mijn tweede box ben ik enorm blij wat een prachtige set!

• Wat vond je van de service van Savah?

Het uitpakken van de eerste box was serieus een feestje, voelde echt als een cadeautje. Voor de eerste box heb ik gekozen voor de mysterie box dus was zeer benieuwd, ontving een prachtig wit setje (had ik zelf nooit uitgekozen) pasvorm was perfect en zit echt heerlijk. Ik kijk uit naar de volgende box.

• Wat vond je van de service van Savah?

Heel blij met het maandelijkse kadootje voor mijzelf

Inmiddels 2 setjes mogen ontvangen. Heel blij met de kwaliteit en pasvorm. Wel spannend wat ik heb tot nu toe elke keer de Mysterie box besteld. Leuke setjes gekregen, wel telkens wat ik zelf niet zou hebben gekocht. Spannende setjes net buiten m'n comfortzone maar wanneer ik ze draag voel ik me supersexy. Ik kijk al weer uit naar mijn volgende box.

• Wat vond je van de service van Savah?

Mijn eerste box in december ontvangen, helemaal weg van. De verassingsbox bevatte en set die helemaal bij mij past, maat was perfect. Ik kijk nu al uit naar de volgende

Heel tevreden

Bestelling optijd en netjes binnen gekregen, lingerie pasta goed en heel mooi en goede kwaliteit.

Niet happy!

In het begin moet je een paar keuzes maken. Ik had gekozen voor voorgevormd & push up, uiteindelijk kreeg ik een niet voorgevormde bh. Contact opgenomen en er kwamen alleen maar excuses en het was allemaal maar vaag en zelfs een beetje aanvallend. Het keuze menu is gewoon heel onduidelijk en als je nou een verkeerd setje heb van 10,- euro. Maar ik betaal hier uiteindelijk bijna 60,- euro voor. Ik had heb hier een naar gevoel aan overgehouden en het abonnement stop laten zetten. Dit soort dingen moeten een feestje zijn en dat was het voor mij helaas niet.

Mooie lingerie

Mooie lingerie, waarbij heel specifiek je voorkeur kan worden doorgegeven.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hele leuke set binnen gekregen via de mystry box. Wat is dit een geweldig leuk ding een echt kadootje voor jezelf

• Wat vond je van de service van Savah?

Top! Super pasvorm en mooie kwaliteit

Ik had de verrassingsbox en werd verrast met een supermooi wit kanten setje!

Super leuke mystery box

Heb me laten verrassen, en ben zeer tevreden!

• Wat vond je van de service van Savah?

Ik was er super blij mee dat de eerste binnen kwam!!! En kan niet wachten tot ik box 3 mag uitzoeken!!!! 1 woord: fantastisch savah!!!

• Wat vond je van de service van Savah?

Super leuk om een mysterie box te ontvangen

• Wat vond je van de service van Savah?

Hoge kwaliteit met de juiste klantenservice

Box 3 komt er alweer bijna aan en ik kijk er naar uit. Wat een fijn cadeau voor mijzelf, vaak vergat ik wel eens mijzelf een cadeau te geven. Nu wordt dit gedaan en met een fijne klantenservices, persoonlijk en benaderbaar! Top!

• Wat vond je van de service van Savah?

De stijl kwam helaas niet overeen

Gelukkig is de kwaliteit van de set erg hoog, daar ben ik blij mee. Ik was wel teleurgesteld omdat ik heb aangegeven dat ik een sexy setje wilde en ik kreeg een terracotta/roestige bh met een paar bloemen aan de zijkant, dat vond ik totaal niet sexy maar erg simpel.

Lekker makkelijk

Twee keuzes of een magic box Verassend kadootje voor je zelf

Geen grote maten!

Ik dacht he wat leuk!!! Dat ga ik doen! Bezig met account compleet maken! Zit mijn maat er niet tussen

• Wat vond je van de kwaliteit van de lingerie van Savah? N.v.t.
  • Wat vond je van de service van Savah? N.v.t.

Een prachtig setje

Ik vond het jammer dat ik de kleuren niet specifieker kan kiezen. Ik kreeg nu de keuze uit een wit of bruin setje. Nu vond ik de witte gelukkig prachtig, maar alle warme kleuren staan mij totaal niet. Voor de rest vond ik alles echt super; goede kwaliteit, snelle bezorging en een prachtige verpakking. Bedankt.

• Wat vond je van de service van Savah?

Waar is het beloofde welkom cadeau

Best wel een leuk setje. Zit ook goed. Alleen jammer dat het welkom cadeau voor vroege subscriptions van 2 extra broekjes niet werd waargemaakt. Er zat een nacht hempje bij die ik liever niet had gehad. Ik kijk het nog 1 setje aan en als ik daar niet blij mee ben dan stop ik

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Rosa, Wat tof dat je lid bent geworden van Savah en dat je eerste setje leuk vind en lekker vind zitten. Dat vinden wij erg belangrijk! Wat jammer om te horen dat wij voor jou gevoel niet het welkomscadeau hebben waargemaakt. Wij begrijpen volkomen dat jij hierin bent teleurgesteld. Wij hadden inderdaad in eerste instantie een welkomscadeau met 2 extra broekjes maar wij vonden dat zelf uiteindelijk niet speciaal genoeg en wilde voor onze earlybird klanten echt iets bijzonders doen. Wij wilden jullie net even iets anders dan onze 'gewone" producten geven. En dus hebben we bedacht om de 2 broekjes om te zetten in een nacht hempje omdat we dat net even wat leuker vonden. Onze klanten die dit nacht hempje totaal niet zagen zitten konden uiteindelijk ook voor 10 procent korting kiezen. Vandaar dat jij dus als welkoms cadeau een nachtje hempje hebt gekregen. Ik hoop dat het hiermee wat duidelijker is geworden. Mocht je nog vragen hebben of suggesties hoe wij dit voortaan beter kunnen communiceren dan horen wij dat graag. Liefs, Van ons allemaal binnen Savah!

Ik ben super blij elke maand weer pasvorm is perfect dmv mijn opgegeven maten ik was een beetje huiverig omdat ik niet een doorsnee maat heb. Ik heb namelijk best een breedte decolleté en was bang dat de beugels in me oksel waar mijn borst wat dieper begint zou gaan prikken maar totaal geen last van. Elke maand kijk ik uit naar een prachtig setje.

• Wat vond je van de service van Savah?

Lieve Iris, Wat ontzettend leuk om te horen dat je elke maand uitkijkt naar een nieuw setje! En wat een geweldige en positieve reactie, daar worden wij heel blij van. En super fijn om te horen dat je pasvorm zo goed zit! Liefs ons allemaal bij Savah.

Een sensatie op je huid vanuit een prachtige doos thuis bezorgd

Het lingeriesetje is van prachtige stof en kwaliteit die fijn op je huid aan voelt. Het wordt geleverd in een hele mooie verpakking. Een echt cadeautje aan jezelf ❤

• Wat vond je van de service van Savah?

Lieve Sayya, Wat worden wij blij van jou reactie. Geweldig! Ontzettend leuk om te lezen dat je je setje zo mooi vind. Geniet ervan!

Mooie passende lingerie

Supermooi setje ontvangen van hele goede kwaliteit. Behulpzame en vriendelijke klantenservice.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Sanne, Wat een super leuk reactie heb je achter gelaten. Vinden wij heel tof om te lezen. Hopelijk zien we je ooit nog terug;)

Wauw!

Alsof je een cadeau uitpakt! Prachtige set! Kijk uit naar de volgende!

Zit geweldig!

Zo een geweldige verrassing, wat super goed zit! Gelijk een collega van mij getipt hierover. Kan niet wachten tot dec, wanneer ik mijn 2de box ontvang!

• Wat vond je van de service van Savah?

Lieve Miriam, Ah wat worden wij happy van jou reactie! Wij vinden het tof dat je zo blij bent met je eerste setje en dat je dan ook nog eens een college hebt getipt is voor ons natuurlijk helemaal een feestje. Geniet ervan!

Meteen de goede pasvorm en contact!

Meteen super tevreden want de eerst set zit als gegoten! Ook heel leuk hoe je door mail contact op de hoogte word gehouden !! Top top top

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.