Zit geweldig!

Zo een geweldige verrassing, wat super goed zit! Gelijk een collega van mij getipt hierover. Kan niet wachten tot dec, wanneer ik mijn 2de box ontvang!

• Wat vond je van de service van Savah?

Lieve Miriam, Ah wat worden wij happy van jou reactie! Wij vinden het tof dat je zo blij bent met je eerste setje en dat je dan ook nog eens een college hebt getipt is voor ons natuurlijk helemaal een feestje. Geniet ervan!

Meteen de goede pasvorm en contact!

Meteen super tevreden want de eerst set zit als gegoten! Ook heel leuk hoe je door mail contact op de hoogte word gehouden !! Top top top

Anders

Ik vind het een goed bedrijf alleen had nadat ik het gezegd wat ik mooi vond dit niet als eerste setje verwacht. Ik ben zelf meer van kant etc

Leuk

Mooie verpakking leuk setje.

• Wat vond je van de service van Savah?

Alles klopt, kiezen verzenden enz.

super

precies de goede maat en het ziet er heel mooi uit! ben benieuwd naar het volgende setje

• Wat vond je van de service van Savah?

Mooie set, ben er blij mee.

Had niet verwacht dat het zo'n mooie set was! Kijk al uit naar de volgende.

• Wat vond je van de service van Savah?

Zit super goed/lekker. En mooi setje.

Een cadeautje voor mijzelf

Heb mijn eerste box ontvangen. Gekozen voor een verassings box. Wat een super mooi setje zat er in! Echt een cadeautje om te ontvangen. Bh zat jammer genoeg niet helemaal goed. Maar direct maat aangepast in het systeem en hopen op een goede bij de volgende box! Kijk er nu al naar uit.

• Wat vond je van de service van Savah?

Lieve Emma, Wat een ontzettend leuk berichtje heb jij voor ons achter gelaten. Dat vinden wij echt heel tof en waarderen wij enorm. Helemaal omdat het natuurlijk altijd jammer is als je BH net niet past en daar had je natuurlij niet op gehoopt. Daarom vinden we het zo tof dat je desondanks dat je BH niet paste je alsnog zo enthousiast bent. En wij gaan natuurlijk zorgen dat in de volgende box de juiste maat zit! Heb je een NON-Fit melding gemaak? Dan krijg je namelijk je setje van de eerste box gratis toegestuurd in de juiste maat! Liefs van ons

Helaas paste de bh totaal niet. Kwaliteit is mooi.

Ik was teleurgesteld toen ik mijn setje ontving en ontdekte dat het setje wit was. Ik draag alles behalve wit ondergoed. Ik had zelf gekozen voor de mysterie box, dus eigen schuld in deze. Mijn hoop was daarna gevestigd op een goede pasvorm. Helaas zat de bh voor geen meter. Ik draag altijd een 80c in Hunkemöller maar ook Chantelle en After Eden. Maar deze bh paste totaal niet. Elastiek veel te wijd en cups staan van mijn borst af. Geappt met Savah en gevraagd om ruiling van maat omdat ik nu een nieuw setje nodig had. Ruilen doen ze niet en heb een non fit melding gemaakt en krijg nu een andere maat bij de volgende box toe gezonden. Op afstand konden zij moeilijk inschatten welke maat ik dan nodig zou hebben dus dit is een gok. Ik wacht nog een box af maar veel vertrouwen heb ik er eerlijk gezegd niet in.

Pasdend

Mooie verpakking voelt echt heel duur sjiek cadeau ontvangen heb. En beha staat heel mooi en sluit goed aan. Kan nu al niet wachten op volgende set.

• Wat vond je van de kwaliteit van de lingerie van Savah?
  • Wat vond je van de service van Savah? N.v.t.

Heerlijk setje, ziet er mooi uit, goede kwaliteit en zit heerlijk! En ook nog eens een goede service!

Prachtige sets

Alleen jammer dat ik nu 2 boxen ontvangen heb en 2 dezelfde kleuren gehad heb...

• Wat vond je van de service van Savah?

Ik vond het heel goed passen! Na een lange tijd weer een goeie setje, ben er super blij mee

Het zat perfect aan mij lichaam. Precies wat ik heb uitgekozen.

Normaal

Ben er blij mee. Maar bij een box dacht ik eigenlijk dat er meer dan 1 bh in zou zitten.

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi San, Wat leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Wij zijn blij dat jij lid bent geworden! Ik heb je ook even een mail gestuurd om je andere vraag te beantwoorden. Mocht je nog andere vragen hebben dan horen wij dat graag.

Totaal niet flatterend

De kleur is mooi en de bh past op zich prima, alleen is het totaal niet flatterend voor het figuur. Ik heb normaal gesproken een 75C en bottom M, maar de slip heeft een rare band aan de bovenkant, dit staat echt ontzettend lelijk. De bh heeft hetzelfde probleem, niet mooi aansluitend op het lichaam. Jammer, want de het lijkt hierdoor alsof het een hele slechte kwaliteit is.

• Wat vond je van de service van Savah?

Had er meer van verwacht

Leuk zo'n box specifiek voor mystery gekozen maar viel me erg tegen. Aparte kleur

• Wat vond je van de service van Savah?

Goede kwaliteit niet mijn smaak

Ik kreeg 2 keuzes die ik allebei niet mooi vond en toen gekozen voor mysterybox maar deze was nog lelijker. Naar mij idee echt niet wat ik heb aangegeven. Meteen stop gezet.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super mooi setje met perfecte pasvorm

Setje wat ik kreeg ziet er erg mooi uit en van goeie kwaliteit. Ook de pasvorm zit perfect

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Ilse, Wat leuk om te horen dat je zo happy bent met je nieuwe setje! En wij waarderen het enorm dat je dan ook nog eens zo'n review achterlaat. Bedankt hiervoor en enjoy your set of joy;)!

In èèn woord geweldig!

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Ilse, Bedankt voor je geweldige reactie, daar worden wij heel blij van! Geniet van je nieuwe setje en mocht je ooit vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

goede levering en leuk setje!

De levering was op de aangegeven dag, pakketje was netjes bezorgd bij de buren aangezien ik deze dag niet thuis was. Setje is helemaal goed, goede maat en leuk om te zien! Erg tevreden mee!

• Wat vond je van de service van Savah?

Hi Kitty, Bedankt voor je super leuke reactie, dat waarderen wij enorm. Wij zijn blij om te horen dat je happy bent met je setje. Enjoy your set of joy;)!

De BH zit gewoon geweldig! Heel fijn om te dragen, goede pasvorm! Super blij mee :)

• Wat vond je van de service van Savah?

Beste Marieke, Ten eerste, leuk dat je lid bent geworden. Daarnaast wat super om te horen dat je zo blij bent met je setje. En ook al zo lief dat je een review voor ons hebt achter gelaten, dat waarderen wij enorm. Voor nu: Enjoy your set of joy!

Prachtig, persoonlijk cadeautje voor jezelf

Hele fijne ervaring. Mooie digitale omgeving. Maar ook erg vriendelijke en kundige helpdesk. Mijn eerste BH was te groot helaas. Dus via de mail geregeld en nu krijg ik komende maand de juiste maat meegestuurd. Ik kijk er al naar uit!

Wat een feestje

De bestelling komt binnen in een mooie box. Je ziet dat er aandacht aan is besteed en het persoonlijke bericht maakt het helemaal af. Ik vond het best spannend om te zien of het setje zou passen. Natuurlijk alle maten doorgegeven maar het moet maar net goed zitten. Gelukkig past het setje precies, helemaal blij ermee en kan niet wachten tot de volgende box

• Wat vond je van de service van Savah?

Wauw Sandra, wat worden wij blij van jou reactie. Ontzettend leuk om te zien hoe happy jij bent, dit is precies waarom wij dit doen. Voor nu; lekker genieten van je nieuwe setje!

Just awsome

Het gevoel is geweldig om het pakket al binnen te migen ktijgen! En dan zie je de lingerie like woowwwww i'm in loveeee

• Wat vond je van de service van Savah?

Wat een geweldige reactie, hier worden wij helemaal blij van. Zo leuk om te horen dat je helemaal happy bent met je eerste box. Wij kunnen niet wachten om jou je volgende box te sturen! Lieve groet, Het Savah Team.

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.