mooi setje

Eerste box binnen gekregen en de maat was perfect.

Super mooie lingerie set

Heel fijn om zo verrast te worden met een mooie lingerie set

• Wat vond je van de service van Savah?

N.a.v. de gegevens die er gevraagd zijn heb ik precies de juiste maat ontvangen en daarnaast zit het ook super!

• Wat vond je van de service van Savah?

De eerste box vond ik een beetje tegenvallen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. De maat was wel goed! Ik wacht de volgende ronde gewoon af ☺️ voordat ik een volledige mening geef. Het concept is leuk!

Geweldige setjes!

Toen ik van Savah hoorde, twijfelde ik geen moment en heb ik mij gelijk aangemeld! Ik gun mezelf nooit de tijd om te shoppen voor lingerie met als een gevolg versleten bh’s en geen bijpassend ondergoed... Savah is voor mij dan ook echt een uitkomst!! Je kan zelf aangeven wat het beste bij je past en met deze gegevens stelt Savah een setje voor samen, ideaal!! Dat je het vervolgens gewoon krijgt thuisgestuurd is ook super fijn! Ik ben super blij met het eerste setje van Savah en ik voel mij er weer helemaal happy (en vrouwelijk) in!!

Het past perfect!

De lingerie was heel mooi ingepakt. Het was een feestje om uit te pakken. Ook past de BH perfect, ondanks mijn ingewikkelde maat (65D).

• Wat vond je van de service van Savah?

Leuke, mooie, fijne lingerie en top service.

geweldigg

ik kreeg de keuze om te kiezen dat heb ik niet gedaan en drukte op de misterie box. toen ik het thuis kreeg en het opende dacht ik wauwww het is een heel mooi setje de stof is ideaal kortom het is hele goede kwaliteit Top..

Goed idee, andere verwachting

Het setje wat ik heb gekregen paste niet bij mijn idee en keuzes die ik had doorgegeven. Had het geen maxi push up bh verwacht plus de stijl matchde niet echt.

• Wat vond je van de service van Savah?

Ik was heel erg benieuwd en ongeduldig totdat, ik verast werd met een goed verpakte lingerie in een leuke box. De BH zit super lekker en mijn hipster perfect. Jullie hebben mij heel erg blij gemaakt met jullie mysterie box. Top hoor! Op naar mijn volgende setje.

Super mooie verassing

De Mystery Box was een hele leuke verassing. De bh zit super fijn en is van goede kwaliteit. Erg blij mee! Kan niet wachten tot de volgende box.

Mooie fijne lingerie

Ik vond het echt een verrassing! Ik was wel benieuwd of het goed zou passen omdat ik een operatie heb gehad aan 1 borst. Maar het past perfect. Voor het eerst lijkt het gewoon niet op te vallen dat 1 borst iets kleiner is. Het is ook echt mooie kwaliteit! Daarnaast vind ik de service ook heel prettig!

Super bedrijf!

Ik besloot vlak voor de eerste box om toch een ander 'abbonement' af te sluiten. Dit was natuurlijk ook een van de eerste keren dat savah voor deze omschakeling stond, maar dit is super geregeld! Daarnaasbeen super mooi setje ontvangen wat het geld dik waard is! Heb het al aan meerdere mensen aangeraden.

Een boven verwachting cadeautje

Ik had geen idee wat voor kwaliteit ik moest verwachten, maar meer dan tevreden. Mooie verpakking en de inhoud was nog mooier. De maat was perfect en ik kan niet wachten op de volgende.

• Wat vond je van de service van Savah?

mooi verpakt en het setje zit heerlijk. Precies goed.

Verrassend

Vind het altijd lastig om online lingerie te bestellen omdat de maat niet klopt.. maar bij Savah was het meteen goed, het setje zat meteen goed en het was mooi! Ik was aangenaam verrast! Wacht vol smart op mijn volgende box!

Super leuk!

Ik heb voor de Mysteriebox gekozen en heb een leuk setje ontvangen! Fijne stof en een mooie kleur! Pasvorm is ook perfect en zit heerlijk! Ben er blij mee! Ik zou het zeker aanraden aan andere meisjes/vrouwen!

Super mooi setje

Ik ben erg blij met mij setje en het is ook nog mooi en het zit ook of eens super mooi

Maten kloppen niet

Jurkje, bh en onderbroek passen allemaal helaas niet

Het past perfect!!!

Jammer

Ik vind het jammer dat er geen rekening is gehouden met de kleur. De herfst komt eraan en dan krijg je wit. Heel jammer.

Spannende mooie box

Product is er mooi en super zacht. Mooie pasvorm.. de box ziet er luxe uit. En netjes en mooi en verpakt. Ben en er erg blij mee en kan niet wachten op de volgende box

• Wat vond je van de service van Savah?

het past precies en met en een leuk cadeau er bij.

Super leuke set!

Ik vind het ideaal om op deze manier mijn lingerie te ontvangen. Het is altijd een zoektocht naar de mooiste, beste en passende set. De eerste set ontvangen en past precies! Echt ideaal. Ik heb gekozen voor de mystery box en kreeg een mooi zwart setje! Ik raad het iedereen aan!

Een échte toevalstreffer

Helaas heb ik de earlybirdpost met meetlint nooit ontvangen. Gelukkig weet ik mijn maten goed dus ik heb een perfect passend setje ontvangen. Een week na de geplande bezorging kwam mijn pakket in huis, het is dat de kwaliteit van de mooie lingadore lingerie een hoop goed maakt. Jammer van de 2 beginnersfouten van het bedrijf, ik wacht af hoe het met de kerstset gaat in december!

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.