Ben zo blij met de box,super leuke lingerie en goeie kwaliteit!een egt kado voor mezelf maandelijks

Een hele leuke box!

ik was in het begin sceptisch .. maar boven al mijn verwachtingen! Hele leuke fijne bh binnen gekregen, lekkere stof, leuk printje. Helemaal top! Kan niet wachten op de volgende box.

• Wat vond je van de service van Savah?

Super leuke en unieke box!

Heel leuk om lingerie via de post te krijgen in een mooie box. Leuk en uniek idee. Alles past perfect en het werd op tijd geleverd. Ik ben blij!

• Wat vond je van de service van Savah?

Lingerie zit goed en lekker.

De lingerie die ik heb gekregen past goed en zit lekker. Het is een hele fijne stof.

• Wat vond je van de service van Savah?

Het materiaal is werkelijk super en het draag comfort is super..!! En het jurkje was enig☺️

Perfect!

Het setje past perfect en staat erg mooi! Ik kijk al uit naar de volgende box.

• Wat vond je van de service van Savah?

Een feestje om uit te pakken en te dragen

Wat een mooie box zeg, ik vindt het echt een feestje om uit te pakken. En het dragen ervan is ook een feest, zit echt perfect

Mooie lingerie, maar...

Vorige week mijn eerste setje binnen gekregen. Ondanks ik dezelfde maat als altijd heb besteld, sluit deze bh net niet mooi om mijn borst. Het lijkt erop alsof er teveel push-up in zit, waardoor de bh omhoog geduwd wordt. Verder zit ie wel lekker en het ondergoed ook. Hopelijk volgende keer een bh zonder push-up :)

• Wat vond je van de kwaliteit van de lingerie van Savah?
  • Wat vond je van de service van Savah? N.v.t.

Mooi setje, heb nog ietsiepietsie ruimte over boven in de cups, maar niet storend genoeg om terug st

Ik verwachte stiekem nog een briefje met een personal message... En lang gewacht, verder top!

• Wat vond je van de service van Savah?

De eerste box ontvangen van savah en het setje is geweldig!

Heel erg blij mee

Het zit goed , het is heel erg aan te raden

• Wat vond je van de service van Savah?

Top kwaliteit en goede service

Ondergoed is van mooie goede kwaliteit. Voelt zacht aan. Mijn eerste setje kwam binnen waarvan de bh helaas te groot was maar dat was geen enkel probleem. Krijg een nieuwe opgestuurd. Broekje zat wel goed en die zit heerlijk. Kortom kan het iedereen aanraden. Geen gedoe meer in pashokjes, kleding aan en uit. Niet zoveel mensen voor je die al aan het ondergoed hebben gezeten of aangehad hebben.... Heerlijk

mooie box

Het kwam al aan in een mooie doos. Mijn man staat bij de deur om het aan te nemen. Hij vindt het nog spannender dan ik. Dan gaat de box open en zie ik prachtige lingerie. Daarnaast nog een welkom cadeau, voor de Early Bird.. Een super mooi jurkje. Ik zou elke dag wel zo'n box willen ontvangen. Maar dit duurt nog tot november... Voor mij veel te lang, maar blij dat ik dit heb ontdekt en mijn garderobe mag aanvullen met prachtige setjes!

• Wat vond je van de service van Savah?

Blij mee mooie set past perfect

Blij mee, mooie set. Past perfect

Cadeautje voor jezelf

Fijne lingerie is een feestje en al helemaal op deze manier. Het is echt een cadeautje om te krijgen, mooi verpakt. Maar ook de voorpret is leuk; ga je voor 1 van de 2 of voor de verrassing. De verrassing was spannend maar het past zo goed bij mij en zit ook nog eens heerlijk!

• Wat vond je van de service van Savah?

Wat een mooie set heb ik gekregen. Echt mooi kwaliteit. Heb er geen moment spijt van gehad dat ik me aanmelde

• Wat vond je van de service van Savah?

Erg leuke box en snelle levering!

Irenelaan 10

6713MX Ede

Over Savah

Savah. De eerste maandelijkse lingeriebox van Nederland. Voel je zelfverzekerd. Draag elke dag een compleet setje lingerie. Topkwaliteit BH's (70A t/m 85D) met bijpassende string of hipster. Gratis thuisbezorgd, zonder gedoe.