Voor 12 uur besteld volgende dag in huis!!!

Hoi, Ik wacht dus al 5 dagen op mijn bestelling. Weet niet wanneer ik het wel krijg? Bestelnummer is96977 De strooiwagen zie ik nog wel tegemoet. Mvg abweidijk

Perfect service mooi product

Perfect service snelle levering en mooie prijs.

Snelle levering vind alleen dat i.v.m het milieu verpakking aangepast kan worden naar levering.

prima -snel-en goed overgekomen

Duidelijke communicatie en snelle levering conform bestelling.

Duidelijke site met klantvriendelijke wijze waarop de bestelling kan plaatsvinden. Snelle levering in stevige verpakking!

Ervaring goed alleen jammer dat het bestelde product niet juiste was !

Ik had zeer nadrukkelijk het product zoals omschreven op jullie site te weten:TicTac 100 49gr Orange (te weten 16 plastic oranje doosjes) Dit als tip van mijn arts om als gevolg van medicatie gebruik ik ‘s-nachts een droge mond krijg en in plaats van veel water te drinken daar het plasmedicatie betreft een paar TicTacs te nemen en daarmee onnodig toilet bezoek in de nacht te voorkomen. Ik kreeg echter geleverd witte doosjes met een cellofaan eromheen met de tekst “dream big” GENTLENESS is in little things! Deze TicTac 100 hadden weliswaar wel een orange/sinaasappel smaak maar waren wit van kleur en hadden ook kleine zwarte opdruk woordjes erop om blijkbaar zinnen mee te maken. En het cellofaan was alleen aan de bovenste 1,5 cm oranje en de rest totaal wit/transparant Sterker nog het hele plastic doosje eronder was transparant. En m’n vriendin is er niet blij mee als ik meerdere malen per nacht het licht aan moet doen daar zij ook bij de eerste bestelling de TicTac 100 49 gr. MINT 2 dozen van had besteld. De dame van de klantenservice gaf aan dat er meerdere wachtende in de rij stonden en het maar bij de eerste bestelling 4 dozen: 2 Mint en 2 2 dozen Orange had besteld het maar een kleine order betrof voor een groothandel, maar dan moet je niet op je website zetten OOK voor particulieren. Dit is uiteindelijk opgelost door 1 doos a € 26,50 incl btw te crediteren en dat is uiteindelijk alsnog gebeurd. Maar begrijp uit deze mail dat ik alsnog hier buiten staande een tegoedbon krijg van 5€ ivm aanmelden n-brief en ik rond moet komen van een WAO uitkering. Uiteindelijk kwam de aap pas uit de mouw door een meneer met de naam Piet (als ik het goed heb onthouden) en die gaf aan dat de geleverde TicTac 100 49 gr Orange van een restopdracht was gezien wel Orange de smaak maar witte kleur en piepkleine zwarte opdruk als promo materiaal per ongeluk was verkocht. Ik hoop dat ik bij een volgende order het product volgens JULLIE site geleverd kan worden Mvg Berend & Karlijn

door een fout bij de \PTT snel hersteld door Compliment

Strooizout is hard

Strooizout is hard is niet fijn je moet zelf fijn maken!

Fijne samenwerking.

Fijne samenwerking goed bedrijf. Spullen netjes verpakt en geleverd. Toch zou een speciale korting voor vaste klanten bijvoorbeeld in de nieuwsbrief een leuke extra zijn elke % is leuk mde gepakt. De snack a jacks 8x30g zijn bij jullie een paar euro duurder dan in de supermarkt dat is jammer

Snelle goede service

Makkelijk producten te vinden. Goede prijs. Snelle service

Hele leuke ervaring.

Ik zocht naar flikjes, maar ik kwam op jullie site terecht. Wij hebben 26j geleden met de geboorte van onze dochter toen de zelde geboorte flikjes uitgedeeld. Dus toen ik ze zag, was ik blij verrast en moest ik ze bestellen. Ze zijn net zo lekker. Dat was genieten!! :)

Snelle en correcte levering

Als nieuwe klant mijn eerste bestelling gedaan, welke keurig en snel is geleverd.

Als particulier toch de groot verpakkingen kunnen bestellen.

Ideaal wanneer je wil trakteren aan je collega's. Door de groot verpakking kun je nu in de corona tijd, toch trakteren door de per stuk verpakte producten. Prijs is goed en net wat meer keuze dan in de normale supermarkt.

Uitstekende, prima en snelle levering!

Prima ervaring, zeer snelle levering!

Frikandelsnijder tegen aantrekkelijke prijs, snel geleverd.

Makkelijk even snel een frikandelsnijder besteld tegen aantrekkelijke prijs, is daarna snel geleverd.

Perfect.

Snel & goede service!! Jullie zijn top.

Snel , top !

Makkelijk vind baar , ruime keus en een top prijs !

Goed en snel

product ,goed en snel geleverd tegen een goede prijs ,Top !

Top Service

snele service

ik heb iets besteld en de afhandeling ging vlot

Goede duidelijk website. Levering volgens afspraak

Duidelijke website. Levering volgens afspraak

Normale prijzen voor strooizout en snel bezorgd

Goed geregeld

Nog geen mening

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.