Makkelijk en vlug tebestellen en verzonden

Heel fijn dat je als particulier bij jullie kan bestellen

Snelle service en bezorging

Snel mijn product kunnen vinden en kreeg het ook snel opgestuurd

Super fijne site, makkelijk te bestellen en snelle levering! Gewoon top!

beetje teleurstellend

ik wilde speciale drop bestellen die erg moeilijk te vinden is in nederland. na lang zoeken bij compliment.nl gevonden, dus bestelling gedaan. blijkt een ander artikel ook goedkoop te zijn, dus dacht combineer dat ivm de verzendkosten. krijg ik eerst bericht dat vanuit een ander magazijn moet komen, dan alleen bericht dat betaling lager is en blijkt dat de speciale drop niet te leveren is. dus betaal ik voor mijn andere artikel meer omdat de verzendkosten dan alleen voor dit artikel is als ik wist dat de drop niet te bestellen was had ik andere artikel niet besteld. op mijn vraag waarom ik dit niet wist word gezegd dat er wel een mail gestuurd was. vind jammer dat men niet even controleerd of deze mail wel ontvangen is en of de bestelling dan wel moet doorgaan. als ik dan zeg dat ik niet mee eens ben en graag wil dat de drop nog wel bezorgd word zodra kan en zonder weer bezorgkosten te betalen, alleen de reactie dat het heel vervelend is dat men hoopt snel te kunnen leveren, maar er word niet ingegaan om kosten voor bezorging, dus ik ben teleur gesteld

Goedemorgen Patricia, Bedankt voor je review, wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad. En erg vervelend dat onze mailtjes niet bij je aankomen, dat kan inderdaad voor verwarring en onduidelijkheid zorgen. Wij zullen, zoals we al mailden, natuurlijk geen extra kosten in rekening brengen, dat zou wel heel flauw zijn. Wanneer je naar aanleiding van de eerdere mails die wij je hebben gestuurd nog vragen hebt, kan je ons altijd bereiken via [email protected] of 085 065 5746. Ondertussen houden we zoals afgesproken goed in de gaten wanneer de dropjes weer op voorraad zijn. Zodra ze er zijn, laten we het je weten en komen ze gelijk jouw kant op. Vriendelijke groet, Sharon Team Compliment.nl

prima geregeld

garantie op snelle levering, moest alleen even wachten op voorraad, zodat het 1 levering werd. zou netter zijn wanneer dit gemeld wordt dat er iets vertraging is. ondanks dat een 2e levering bgevraagd en dat werd een heel pakket.

Snelle levering , en zeer goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes Arno

Top en snelle levering

Optimale service en snelle levering

Livraison rapide et efficace

Livraison rapide livraison aussi je suis du sud a Toulon et nikel

Snel besteld en bezorgd

Heel goede service

Niks op aan te merken alles loopt perfect. Als je vragen hebt antwoorden ze direct. Ben super blij met mijn lekkere cocktails.

Leuke prijzen en goede afhandeling van een produkt dat niet volledig op voorraad bleek na bestellen (dus sterretje minder daarvoor).

Voor 12 uur besteld volgende dag in huis en vaak leuke aanbiedingen en stapel korting op veel artikelen

Super bedrijf

Echt TOP

Beschrijving produkt prima, verpakking, bezorging en prijs fantastisch!

Persoonlijke service

Super goede service door vriendelijke mensen. Goede prijzen en uitstekende internationale verzending.

Super snel

Snel makkelijk en niet duur

Goeie prijs en makkelijk

Geen woorden voor

Mooi op tijd bezorgd

Snelle levering goede bonen

Snelle levering goede bonen dank jullie wel

Makkelijk te bestellen en goede service

Direct een bevestiging van de bestelling en bij schade wordt direct gehandeld.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Veel keuze en aanbieding

Er is veel keuze in smaak van de cup a soup. De bestelling wordt ook snel geleverd.

Super snel geleverd en goed verpakt

Hele leuke producten, goed verpakt en super snel geleverd.

Goederen snel geleverd

Goede bereikbaarheid, zeer klantvriendelijk

Ik had een vraag over een product op de website. Telefonisch werd ik snel en vriendelijk geholpen. Helaas problemen met de levering door PostNL maar Compliment.nl was telkens zeer behulpzaam en vriendelijk zowel telefonisch als per e-mail.

Edisonstraat 14

8801PN Frankeer

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.