Ik vond hier de lekkernij die ik zocht en de bestelling was zo gedaan en werd snel geleverd

Goed, snel, en correct.

Mijn eerste ervaring met compliment is zeer goed. Ga zeker vaker hier bestellen.

Toppie

Netjes en snel bezorgd

snelle en goede levering

de gedane bestelling was snel binnen en in goede staat

Is de eerste bestelling dus nog niet veel ervaring

Nog niet veel eerste bestelling

gewoon goed

Besteld en geleverd, gewoon goed.

Prijs was goed maar de actuele voorraad en levertijd niet.

Prijs was goed maar de actuele voorraad en levertijd niet. Nadat ik gebeld had word er meer op voorraad genomen en snap ii het wel.

Prima service, snel geleverd

Goede track & trace info. Duidelijke website en snel geleverd. Prima dus!

Beloftes waargemaakt

alles was perfect, alleen het zou nog beter zijn als jullie het zonder dozen leveren, omdat het toch allemaal trays etc zijn, maar ik snap dat dat ingewikkeld is

Het bestelgemak en snelle levering

Goed, duidelijke website en het bestelgemak.

Goed product, lage prijs snelle levering.

Goed product, lage prijs snelle levering.

Het pakketje is netjes bezorgd.

Het was even wennen met het bestellen, maar het is me gelukt. Een opsteker voor de volgende bestelling. Met vriendelijke groet. Marian Duifhuis van der Donk Anjerstraat 2 6658 XT Beneden-leeuwen

Fijne website Snelle bezorging

geweldig

zeer vlotte afhandeling en een perfect product. Mijn liefje, wat wil je nog meer?

Eerder in verleden wel besteld en altijd goed geholpen ook wanneer er iets miste of kapot was gegaan.

Goeie service

Alles is perfect verlopen zoals werd vooropgesteld

snelle service goede prijs kwaliteit verhouding

Goed geregeld

Snel , goed verpakt , goede prijs

Top bedrijf

Per ongeluk wat verkeerd besteld. Retourneren en crediteren ging super snel. Nieuwe bestelling ook weer snel geleverd.

snel en correct

snelle levering en alles correct

snel en behulpzaam

telefonisch contact was prima en oplossingsgericht. levering supersnel

Niet zo bijzonder

Niet geleverd gekregen want de groothandel van de groothandel kon niet leveren. Waarom geen juiste voorraad op de site dan verkoop je niet iets wat je niet hebt. Terug betaling is netjes en snel geregeld maar ik betaal ook direct dus dat vind ik eigenlijk normaal.

Goede prijs en snelle bezorging.

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.