Levering was slecht geleverd en kwaliteit product zeer slecht geen gehoor

Ik heb energie blikjes besteld die kwamen binnen dat was al zeer slecht geleverd.... de kwaliteit van de blikjes is erg slecht trekken vacuüm en sommige blikjes zijn zo goed als leeg en bevatten geen prik.... ontzettend veel weggegooid en contact opgenomen maar nu al meerdere mails verstuurd en krijg geen gehoor... weggegooid geld

Snelle en accurate levering. Gemakkelijke site

Dit was de eerste keer dat ik er bestelde. Gunstige prijs en snelle levering.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Bij toeval bij Compliment uitgekomen toen ik aan het zoeken was naar een nieuwe koffieleverancier. Vakkundig en vooral vriendelijk geholpen.

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs

Fijne behulpzame organisatie

Ik ben erg fijn geholpen, juist toen een van de bestelde producten er niet meer was

Nette prijs

Snel en veel keuze

Veel keuze, snelle service

Netjes en snel geholpen

Makkelijke site

Snel gevonden wat ik zocht en makkelijk te bestellen.

Goede online zaak

Ik zocht product en was zo met duidelijke Site zo besteld

super goed

goede service, snelle levering , prima ervaring

Snelle service en lekkere chocola

Ik heb mijn producten snel en makkelijk kunnen afrekenen.

goed geregeld

voor zover ik het kan beoordelen goed voor elkaar

Perfect!

Makkelijk, snel, keurige bezorging

Lekkerste

Super snelle levering

Groot assortiment, goede webshop

Super!!!

Netjes en snel bezorgt. Goeie prijs en kwaliteit.

Fijn dat er grote aantallen leverbaar zijn

Goed, jammer dat de bestelling paar dagen later was maar toch nog aardig vlot geleverd en netjes verzonden

Meedenken en doen

De klantenservice hielp me actief door mee te denken over een probleem en zo konden we dat oplossen. Heel blij mee.

Ben heel tevreden!

Ben heel tevreden

uitstekend

bestelling en levertermijn perfect

Leuke website, lage prijzen en snelle levering

Ik heb voor het eerst Knorr drinkbouillon zakjes besteld bij Compliment. Je moet wel vrij veel bestellen om geen verzendkosten te krijgen, maar dat is logisch bij de lage prijzen voor een product. De website heeft nog veel meer leuke producten, waaronder zelfs hout voor de open haard. Een blok hout, dat je in het midden kan aansteken voor in de tuin, kende ik nog niet. De levering is heel erg snel.

Goede snelle afhandeling en flexibele betaling (achteraf)

Zeer goed, snel, flexibel en het product wat ik zocht had compliment als enige betaalbaar

Komen hun afspraken na en ik kreeg zelfs mijn verzendkosten vergoed omdat ze maar 1 fles ipv 2 flessen konden leveren en ik de andere fles op een later moment moest bestellen. Top service.

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.