Besteld en 2 dagen later binnen

Ik had koffie nodig mijn leverancier kreeg het niet op tijd binnen. Ik ging googlen op internet en kwam bij compliment.nl uit. En het is daar nog een stuk goedkoper ook.

Lekker snel

Als ik bij jullie bestel is alles altijd lekker snel bij ons in huis.

De mensen die je spreekt zijn altijd supervriendelijk! Ze hebben er een heerlijk assortiment. Snelle levering, goed contact, weten alles over hun producten. 1 X Was er een pakket zoek omdat de bezorgers tegenwoordig dingen voor voordeuren mieteren. Dit is spijtig want je kijkt de leverancier er op aan terwijl zij betalen voor deze levering. Een schande! Gelukkig werd het fijn opgelost en kreeg ik een nieuw pakket. Maar voor de externe bezorgers, neem je baan serieus of ga iets doen wat je wel wilt nu kost je mensen geld. En vraag ik me af waar dit allemaal verdwijnt. Geen briefje in de bus, geen buur die iets heeft gezien en er staat ook niets op mijn camera. Ik hoop dat dit een uitzondering is voor dit mooie bedrijf! Ik blijf een vaste besteller! Minpunt: Je besteld 1 ding en ziet altijd meer lekkere dingen haha (Dit was een grapje) Maar het assortiment is gewoon te breed om te kiezen! :-) PS Mijn favoriete product is zelden verkrijgbaar en ook nog eens 30% goedkoper! Wat wil je nog meer?!

Heel goed en snelle levering.

Kan niet beter en sneller, tegen een prijs waar niemand aan kan tippen!!! !

Scherp geprijsd, snel geleverd

Betrouwbaar, snel, simpel

gewoon perfect

Perfect ,snelle levering goede prijs

Snelle verzending

Super service snel in huis verassing

Super!!

Er moest ad hoc wat besteld en geleverd worden. De producten zijn snel en netjes verzorgd afgeleverd. De prijs kwaliteitverhouding is zeer goed.

Kan hierover kort zijn, compliment voor compliment.

Makkelijk

Goedkope prijzen

Goed overzicht duidelijk en betaalbaar

Netjes en correct

Leuk assortiment

Leuk assortiment en snelle levering

Snelle levering goede service

Overzichtelijke site en keurige verzending

Snelle en correcte levering, precies wat ik verwachtte

Snelle en correcte levering. ook goede terugkoppeling over het niet beschikbaar zijn van een product en snelle terugstorting

Ben pas klant heeft nog geen ervaring

Prima in orde vlug en netjes in gepakt.

Super!! Snelle levering

Makkelijke site en leuke prijzen en snelle bezorging

Super snel geleverd en alles spotgoedkoop

Service...vriendelijkheid...keuzes

Zeer gemakkelijk...en eenvoudig om te bestellen

Makkelijke site,erg duidelijk Super service!!! Voor 12 uur besteld morgen in huis Ik heb gebeld voor een extra bestelling (om 14:00 uur) mevrouw ging haar best doen om het voor morgen te versturen !!!! En gelukt!!!!!! Super bedankt TOP

Niet

Me nicht heeft dat op school oesters iets bestellen maar moest eigenlijk via haar moeder . Was leuk .

snelle levering en goede service

Ruim aanbod en snelle levering

Top site!

Overzichtelijke website, makkelijk, bestelling werd snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer goed en snel

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.