Uitstekende service en excellente soorten koffie

Ik kan alleen maar zeggen dat de service prima is men zich aan de gemaakte afspraken houdt en dat levering keurig op tijd is.

Ideaal

Snel en goed. Ideaal dus

Uitstekend bedrijf

Bestelling binnen gekregen met wat schade. Na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker is het zeer goed opgelost. Binnen 24 uur een nieuw pakket gehad. Ik kan niet anders zeggen een uitstekend bedrijf waar ik zeker meer ga bestellen.

Fijn bedrijf

Zeker een fijn en hulp vaardig bedrijf doe er vaker mijn bestelling

Heldere site, snelle levering!

super goed

fijne produkten ,die ik hier in mijn supermarkt niet kan kopen . goede comunikatie , wordt goed per mail op de hoogde gehouden over mijn bestelling. de keuze mag iets uit gebrijder voor al van duitse produkten - levensmiddelen . ik ben zeer tevreden en blij dat ik ook als partikulier kan bestellen . dank u hier voor.

Ruim assortiment, snelle levering

Bestelling worden altijd correct en snel geleverd. Product wat ik veelal bestel is niet in supermarkt verkrijgbaar.

Met mijn vorige bestelling was iets verkeerd gegaan, er waren wat flessen kapot. Zonder problemen werden deze kosteloos vervangen

Duidelijk en snel

Snelle levering , alleen de verpakker van de dweilstok mag iets minder enthousiast zijn werk doen. 15 min bezig geweest om dat ding uit de folie te krijgen :)

Persoonlijk, snel en gemakkelijk!

De website is zeer gebruiksvriendelijk, prima prijzen, het bestellen is simpel en een uitstekende service, zeker het achteraf betalen. Dit geeft vertrouwen! De afhandeling ging vlot en op een persoonlijke manier door goede informatie via mail. De levering was snel en netjes. Complimenten!! Volgende keer weer!

Slechte arrogante organisatie

Bestelling gedaan en betaald. Geen bestelbevestiging, geen factuur. Geen indicatie levering. Uiteindelijke levering beschadigt en incompleet. Na contact met organisatie geen oplossing, zit nog steeds te wachten op factuur en nalevering, nu 5 weken.

slechte service

ik wacht al meerdere weken op mijn bestelling! wordt steeds een mail gestuurd maar gebruiken daarin ook een verkeerde naam voor mij.. moet ik dit als scam gaan zien? laatste keer dat ik hier besteld heb!

Beste Chris, Naar aanleiding van je beoordelingen hebben wij je gebeld en gemaild naar het mailadres waarmee je deze review hebt achtergelaten. Helaas krijgen we je niet te pakken en ook op onze mails wordt geen reactie gegeven. Op het moment van plaatsen van de bestelling heb je een ander mailadres gebruikt dan het adres waarmee je een beoordeling stuurt. Hierdoor heb je waarschijnlijk al ons verzonden informatie gemist. Heb je je spam box gecontroleerd op ontvangst van onze berichten? Jammer dat je alle relevante informatie van ons hebt gemist door het invullen van een email adres welke misschien niet wordt gebruikt of gelezen. Wij zijn ook telefonisch goed te bereiken en staan je graag te woord, zodat we dit misverstand voor je kunnen oplossen. We zien een reactie telefonisch of via een reply op onze mail alsnog graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Compliment.nl

Een goed seit

Lekker die auto drop en snel bezorgd p

Geweldig !!!

Nadat het 2 keer fout was gegaan, gelijk een melding gedaan, is het toch PERFECT opgelost. Jullie bedrijf is geweldig, ga zo door !!!

snelle levering en duidelijke website

easy

Googled for san pellegrino in glass bottles when my local shop stopped selling it. Found and ordered at compliment - easy!

Slechte communicatie

6 december aantal producten besteld. Helft van de bestelling binnengekregen. Er achteraan gemailt hoe dit kon en bleek niet meer voorradig te zijn. Geen punt kan gebeuren. Er werdt mij verteld dat het product 13 dember weer aanwezig zou zijn en verstuurd zou worden. Nu is het inmiddels 21 december en nog steeds geen pakketje geen mailtje, niks. Er achter aan gemaild maar tot bu toe nog geen gehoor.

Beste Sander, Jammer dat je telefonisch niet bereikbaar was. Fijn dat we alles via de mail hebben op kunnen oplossen. Graag tot ziens bij Compliment.nl !

fijne service

ik heb deze link ooit van iemand gehad om hier eens te gaan bestellen ik heb nog nooit eerder zon fijne service gehad dan hier en is er een probleem dan helpen ze je vriendelijk voor alles is er een oplossing door de vriendelijke medewerkers geholpen dit bedrijf is meer dan een tien waard

Bud

Iets gewonnen 4 dagen niks gehoord ervan Nu een vragen lijst Kan wat tranceparanter

Beste Cyril, Hartelijk dank voor je beoordeling. Kan het zijn dat onze berichten in je spambox belanden? Wij hebben je pakket volgens onze leverbeloftes verstuurd en PostNL geeft aan dat jouw bestelling is bezorgd. Ons serviceteam is overigens 24/7 per mail bereikbaar en telefonisch op werkdagen om antwoord te geven op je vragen. Wij staan je dan ook graag via mail of telefoon te woord om je van dienst te zijn voordat een beoordeling wordt geplaatst, zodat wij de kans krijgen je probleem op te lossen.

Altijd goed op tijd geleverd

Duidelijke website, groot assortiment en snelle geleverd.

We hebben voor de tweede keer een order gedaan en zijn heel te vreden hoe dit alles is gegaan. We kregen het in goede orde en snel geleverd. Per mail een vraag gesteld en direct antwoord ontvangen. Telefonisch heel hartelijk te word gestaan. Super klantvriendelijk.

Snel verzonden

Heerlijk

Goedkoopste,snel bezorgd,probleem snel opgelost

Ik had glazen voor een verjaardag besteld. Helaas was met het bezorgen 1 glas kapot gegaan. Doordat het druk is bij de post hebben ze gelijk (bij uitzondering) een nieuwe set opgestuurd zonder dat ik de andere set hoef te retourneren zodat ik het op tijd heb. Super goed op gelost,goed meegedacht, geweldige service. Ben er heel blij mee een groot compliment voor Compliment.

prima winkel

snel geleverd, en goede communicatie over het verloop van de bestelling

Snelle levering, goed produkt. En o ja, prettige website!

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.