Goede service, vriendelijke medewerkers.

Groot assortiment, snelle levering

Duidelijk website, zeer ruime keuze, snelle en zorgvuldige levering

Prima en snel geleverd

Een prima bedrijf en netjes en snel geleverd! Mis bepaalde snoepsoorten.

Goed en snel

Goede duidelijke product omschrijving. Precies geleverd naar verwachting. Snelle afhandeling

prima snel en redlijke prijs.

Moet nog nagaan hoe systeem over staffelkortingen is geregeld want dit was proeforder voor zoetwaren.

uitstekend

makkelijk te bestellen en vriendelijke dame bij de klantenservice aan de lijn gehad

Zeer, zeer snel geleverd!!

Zeer, zeer snel geleverd. Perfect verpakt. Iedere keer zeer tevreden.

Overzichtelijke en snelle website, ruim assortiment, snelle bezorging en producten naar verwachting

De prijs en snelle afhandeling. Alleen de bezorg kosten zijn wel aan de hoog gekant

Is er geen bevestigingsmail?

Dank voor de mooie aanbeveling. Wordt erg gewaardeerd. Je zou standaard een bevestigingsmail moeten ontvangen en een mail met daarin gegevens wanneer je het pakket ontvangt met track-and-trace code.

Snelle levering , ze houden je ook goed op de hoogte. Ze hebben echt onwijs veel keuze ook super tof!

Super goede service

Blij dat ik jullie gevonden heb, voordelige prijzen, snelle verzending en goede service

Besteld meteen volgende dag in huis Jammer dat er geen diepvries producten zijn Anders kon alles bij een bestellen Maar ben super tevreden snel en goed geleverd

Goede service.

Een goede service en een snelle levering.

Was op tijd geleverd en de bestelling was compleet.

Perfecte levering en snel dank je wel

Had iets nodig wat in de winkel niet te koop was maar bij compliment meteen gevonden en besteld . 2dagen later in huis

Werkt als vanouds en nooit overtroffen

Fijn dat sinds mijn geboorte 52 jaar geleden potter.s niet is veranderd qua kwaliteit ,samenstelling en/Of verpakking. Gelukkig nog steeds geen goedkoop plastic of kartonnen doosje. Kwaliteit verkoopt zichzelf.

Goed en goedkoop

Tot dusver zeer positief

Snel le ering , prijs oke

Prijs goed , snelle levering, goede communicatie

Super geregeld snelle levering goede service ben er zeer blij mee

Snelling afhanndeling

Fijne, gebruik vriendelijke website, voor alle sorted mensen( wel of niet handing met online bestellen.)

Helemaal top!!!

Goede service en snelle levering

top service

helaas is er o zataerdag niemend anspreekbaar voor informatie

Wat ik had verwacht

Goed.

Perfect.

Zeer goed. Perfecte communicatie.

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.