heel goede servies

heel goede servies en goede zaak

Zeer snelle levering

Top ervaring.ik bestel zeker nog bij jullie

Overzichtelijke website, besteld en betaald en de volgende dag in huis! Ben zeer tevreden, tot een volgende keer!

Netjes op de hoogte gebracht van latere levering

De dag na mijn bestelling kreeg ik netjes een mail dat 1 van mijn bestelde artikelen helaas niet op voorraad was. Er stond een nieuwe verwachte verzenddatum in de mail. Deze staat tot nu op morgen dus ben nog niet zeker of dat waargemaakt gaat worden. Maar tot nu vind ik het netjes dat ze je in ieder geval op de hoogte houden

Gewoon de beste

Gewoon het beste dat er is

Makkelijk besteld en netjes geleverd

10 doosjes smint van 150 stuks voor 3 euro per stuk. Met verzendkosten 35.95 totaal Goedkoop en goed geleverd. Top

Superfijne online groothandel

Compliment is een hele fijne online groothandel en altijd volgende dag mijn bestelde spullen afgeleverd!

Vlug gevonden op internet, vlugge levering.

Producten goed, verwerking slecht.

Bestelling gedaan op zaterdag, 1 vd 3 producten was niet op voorraad. Bestelling zou eind vd week worden verzonden als het binnen was. Vrijdag kwam het pakketje. 1 vd 3 producten miste. Gebeld, was raar want was wel op voorraad volgens betrokkene en alles zou verzonden zijn. Dag later op zaterdag alsnog laatste product ontvangen. Producten zijn goed maar de verwerking is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Goeie informatieverstreking

Goeie duidelijke informatie naar de klant uit

Goee

Snel

ging in BIJNA 1 keer goed

wat omslachtige vorm om te kunnen bestellen. Gaat al snel mis ! En gebeuren nogal , soms vrÉÉmde dingen.

oke

oke

Snelle levering, netjes verpakt, prima product

Prima service, reageren vlot op.mij vragen

Bestellen ging gemakkelijk en levering was snel. Handig dat je zelf niet eerst een account moet maken maar dat je het wel kan aanvinken en dan een sterk wachtwoord krijgt gemaild.

Snelle verzending goede prijs veel keuze uit producten

Ik raad ieder aan

Mijn geliefde merk thee werd niet meer verkocht bij ons. Gelukkig gevonden bij compliment.nl. Zeer snel verzonden. Bedankt!

Bestelling was snel in huis.

Het product opgezocht, bestellen ging makkelijk, en snel afgewerkt de bestelling.

ik heb een keer een bestelling onvolledig gekregen dit werd super professioneel en zeer snel opgelost

Bestelling vlot in huis. Had misschien iets beter verpakt kunnen worden, maar verder prima hoor.

Heel aardig contact via de telefoon I

Uitermate vriendelijk tewoord gestaan

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.