Voldoende productinformatie en snelle levering

Website geeft veel info over producten, duidelijke foto’s en bestelproces verloopt prettig. Levering op tijd en snel. Scherpe prijzen ten opzichte van andere aanbieders.

Snelle nette levering, groot assortiment.

Hebben bij Compliment altijd alles op voorraad, snelle levering, keurig verpakt. Geen klachten, dikke 10

De koffie is goedkoop maar aan de datum!

Doordat onze vaste koffieleverancier stopte en haar bedrijf opging in compliment.nl toch maar ons vaste koffie merk Jurado koffie besteld, omdat we door onze voorraad heen waren (hebben meestal 20 pakken op voorraad (particulier) De Jurado koffie is een heel goed alternatief voor DE koffie kost alleen ongeveer de helft van DE. Dus bij compliment een bestelling gedaan in april, blijkt dat de koffie een houdbaarheidsdatum van eind augustus heeft. Nu is dit met koffie niet zo’n probleem maar welzeker teleurstellend . (Als we normaal koffie bestelden was deze zeker 8-12 maanden houdbaar). Volgende keer eerst informeren hoe lang de koffie houdbaar is….. Zou toch niet nodig mogen zijn.

Beste Robin, Vervelend om te horen dat je bestelling niet naar wens is. Wij bestellen de koffie vers uit Spanje. We moeten echter bij de leverancier per pallet bestellen. Dan kan het inderdaad zo zijn dat de koffie maximaal 5 maanden houdbaar is voor dit specifieke merk. Mocht je nu niet uitkomen met je voorraad dan kun je hetgene wat je teveel hebt, kosteloos retourneren. Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon of mail [email protected] Graag tot ziens, Jan

Goed website en snelle levering.

Ik heb voor het eerst een grote bestelling bij Compliment gedaan. Alles ging zeer voorspoedig en de levering was netjes op tijd.

Duidelijke website en vriendelijke klantenservice.

Op de website is alles prima te vinden. Ik zocht iets wat nog niet voorradig was, maar één telefoontje met de klantenservice en die konden precies zien dat het artikel al wel geleverd was en tijdens het telefoongesprek werden deze op voorraad gezet, zodat ik het kon bestellen. Een hele fijne ervaring.

Pakket niet ontvangen

Zaterdag 13 April zou pakket worden aangeboden in de Postnl App stond chauffeur is onderweg PostNL. auto stond voor de deur chauffeur bezorgt div .pakketjes bij de buren volg hem de hele tijd vanuit keukenraam stapt in en rijdt weg niks bij mij afgeleverd 30 sec later PostNL bericht u pakket kon niet afgeleverd worden gaat naar afhaal punt kutzo bij PostNL ik heb afhaalpunt om de hoek nee PostNL laat in ander wijk bezorgen bij afhaalpunt ik ben zelf niet de jongste meer heb long probleem dus lang lopen gaat nu goed moet nu iemand regel om het op te halen ik hoop dat compliment ook met DHL verstuurd anders oef ik niet meer te bestellen wat betreft Compliment is bestellen via internet zeer goed gegaan nu nog wachten op pakket en wat er inzit

Sneller bezorging goede retour service

Op tijd en goede communicatie

Op tijd geleverd, helaas niet de volledige bestelling kunnen leveren. Communicatie hierover was goed.

We bestelden eerder via Bol.com, maar omdat het zakelijk was zaten we met verschillende facturen. Vandaar dat we nu rechtstreeks bestellen.

Goede prijzen goede service

Komen afspraken rap na

Mooie site, prima levering

Koffiebonen die een eerlijke prijs krijgen en adequaat geleverd.

Top erg tevreden

Goede prijs, geleverd op de afgesproken tijd. Netjes verpakt. Top.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede prijs/kwaliteits verhouding

Super product

2 bestelling gedaan super product en goed verpakt aantal klopt altijd

Goed product en snelle levering

Besteld en snel geleverd, goed verpakt !!

in 1 woord prima

Vanaf bestellen tot het afleveren is het vlot verlopen

Aanrader en zeer snelle levering!

Eerste keer dat ik besteld heb en is super goed bevallen. De volgende keer weet ik waar ik moet zijn.

Gemakkelijk te bestellen en zeer snel geleverd

Correct en snelle levering.

Alles zoals gevraagd.

Op de juiste dag bezorgd

Goed, siroop voor de slush puppy machine.

Perfect service, from order to delivery

Excellent

Prima geregeld allemaal

Levering zoals aangegeven en goed op de hoogte gehouden van de status.

Prima communicatie

Gemakkelijk bestellen en goede communicatie. Afspraken worden nagekomen.

Altijd perfect

Altijd komt het pakje op tijd en er is altijd een goede kwaliteit van de spullen!

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.