Snelheid

Voordelige snoepbox vergeleken met andere websites.

Duidelijke website, snelle levering met scherpe prijzen.

Fijne site, snelle bezorging en top artikelen

Met toeval tegen gekomen maar hele fijne site. Besteld en snel ontvangen. De artikelen zijn top!

Zeer positieve ervaring

Compliment was mij tot vorige week niet bekend. Via google kwam ik op deze site terecht. Goed assortiment, goede prijzen en alles werd zeer snel geleverd. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en veel keuze in het assortiment

best ok

Toen ik een klacht had over het los komen van de afsluiting in het blikje . Heb ik alleen een bevestiging mail ontvangen, met het probleem is nooit wat gedaan. Heb hier ook niets meer van vernomen. Beetje slordig

Dag William, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te horen dat de bestelling niet geheel naar wens is. We hebben even gekeken of we een mailtje van je hebben ontvangen, maar zien geen berichtje. Graag lossen we het alsnog goed met je op. Kun je contact opnemen met ons? Dit kan via de mail naar [email protected] of mag telefonisch naar 0850655746. Met vriendelijke groet, Team Compliment.nl

Gewoon goed.

Had al vaker wat besteld, maar gewoon netjes optijd, en verpakt. En een nette prijs.

prima service

prima en vlotte service

prima snelle levering

prima snelle levering

Ze doen wat ze beloven

Conform afspraak, updates ontvangen, prima geregeld en heerlijke pornstar!

gemak dient de mens....

eenvoudig te bestellen, geen exorbitante prijzen en snel geleverd.

Snelle correcte levering

Product aan een goede prijs. Snelle leveringen

prima service en snelle afhandeling

prima service en snelle afhandeling

wordt geleverd in een mooie doos

Mijn ervaring is prima, allee zou ik willen dat als je na 12.00 uur besteld er ook de volgende dag geleverd wordt

Top webshop

Besteld en zeer snel in huis. Ga zeer zeker weer bij Compliment.nl bestellen.

Super snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering n goede service

Super snelle levering… en wat ben ik blij dat ik online de top king vlammensaus kan bestellen! Zeker voor herhaling vatbaar..

Netjes en snel geleverd

Mijn bestelde producten zijn snel en perfect geleverd

Goede bedrijf met duidelijke online shop

Mijn bestelling was niet direct op voorraad, maar door het achterlaten van emailadres was het met een paar dagen alweer geregeld. Zeer goede prijzen en super met de levering.

Vlugge en correcte bezorging.

Alles wordt altijd goed verpakt en zeer vlug bezorgd. Ik zou geen verbetering weten, alles loopt zoals het moet. En de producten die ik koop zijn prima !

Zeer goed en correct

Goede koffie voor een schappelijke prijs!

Gebruiksvriendelijke website, acceptabele prijzen en snelle levering.

Goed en snel geleverd

Makkelijk om te bestellen en alles is snel geleverd

Snelle levering en geen problemen

Besteld en zeer snel geleverd, alles bij elkaar TOP

Over Compliment.nl

Groothandel Compliment.nl is de online groothandel van Nederland. Voor zakelijk & particulier. Groothandel Compliment.nl heeft een groot assortiment food, drank, kantoor- en schoonmaakartikelen tegen vaste, lage prijzen. En vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag al geleverd. Ideaal voor bedrijven, kantines, MKB, sportbedrijven en particulieren die groot willen inslaan. Wij leveren onze producten in Nederland en België. Boven de €95,- wordt het gratis thuis bezorgd.