goede service, goed behandeld

Pluspunten

Verschillende dingen gekocht na een hele goede uitleg. Advies gekregen door iemand uit de praktijk die weet waar hij het over heeft. Een artikel was niet meer leverbaar, netjes over gebeld en goed opgelost en meegedacht. Heel fijn, geen verrassingen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en zeer klantvriendelijk. Ze denken echt met je mee.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Waar menig bedrijf afhaakt met speciaaltjes, hebben zij het vaak wel in huis. Handige site, goede klantenservice en vlotte leveringen. Een fijne aanvulling tijdens onze klusperiode in huis.

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima contact. Overzichtelijke webshop.

Tip: blijf de goede service zo houden. Daarmee onderscheiden jullie je.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Via Whatsapp heb ik advies gevraagd over welke producten ik heb beste voor mijn klus kon gebruiken. Dezelfde dag had ik antwoord gekregen! Binnen twee dagen had ik de bestelling thuis ontvangen en kan nu weer verder klussen in mijn huis! Zeer tevreden klant.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima winkel. We hadden iets zo snel mogelijk nodig. Deze shop had het op voorraad en de laagste prijs. Levering ging snel terwijl bij andere shops de levertijd 2 weken was. Contact via Whatsapp makkelijk en correct.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering Snelle communicatie Breed en diep aanbod

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Enorm veel aanbod, goede prijzen en snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- Snel geleverd :) - Goedkoper kon ik het niet vinden (kabel) - Direct antwoord gekregen op mijn vraag via whatsapp

goede service, goed behandeld

Pluspunten

duidelijke uitleg via Whatsapp over producten Snelle levering