Is goed

Erg mooie bedbank,zit goed

Bedbank was gemakkelijk in elkaar te zetten. Er is nog niet op geslapen,wel even uitgezet Dit ging goed. Service was erg goed,er werd een half uur van tevoren gebeld dat de chauffeur eraan kwam.

Alles goed geregel en snel geleverd. Een pluimpje waard

Snelle levering, mooi product!

Snelle levering, mooi product!

Mooi bed en snelle reactietijden

Mooi bed, snelle levering en goede service!

Super tevreden

Precies vlg. afspraak geleverd. Gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Medewerker bij levering aardig en behulpzaam en beleefd. Het geleverde bed zag er precies zo uit als op de foto. Wat keurig verpakt en makkelijk te monteren.

Top snelle levering

Top snelle levering

Snelle levering en goed ingepakt.

Mooi bed en vriendelijk personeel

Supersnel

Levering van vouwbed was echt supersnel. Het duurt nog een week voor er voor de eerste keer iemand op gaat slapen, maar het ziet er heel stevig uit.

Prima bed en onderschuifbed

Vlotte levering.

Helemaal tevreden, precies als we hadden afgesproken.

Via de mail contact gehad over het bed dat wij wilden bestellen. Al onze vragen netjes beantwoord via mailwisseling. Daarna is alles besteld en netjes afgeleverd. Alles is zonder schade aangekomen. Zeer netjes en zorgvuldig ingepakt. Er was helemaal niets beschadigd (dit kom je vaak anders tegen) Bed zonder problemen in elkaar gezet en erg tevreden hoe alles gegaan is. Zou dit bedrijf zeker aanraden.

Mooi product, Super snel aan huis geleverd.

Werd de dag van de bestelling al gebeld over de levering. Omdat er nog een adres in de buurt op de agenda stond meteen een afspraak gemaakt voor de levering. Super goeie service, oh ja, een schitterend robuust product. Niet de goedkoopste, wel een prachtig bed.

Prima!!!!

Vanaf het moment van bestelling duidelijke communicatie. Later ook van de transporteur goede reactie op ons voorstel mbt aflevermoment. Nette bezorging en aflevering zoals afgesproken.

Prettig

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Hulpvaardig en meedenkend ten aanzien van de levering van de bedbodem. Online de bestelling gedaan, en alles is vervolgens volgens plan en afspraken verlopen. Zeer tevreden!!

De bestelling werd efficient uitgevoerd

Makkelijk te bestellen, minder wachttijd dan verwacht, afgeleverd, na overleg met ons, op een geschikte tijdstip, heel netjes ingepakt en alles aanwezig om het bed goed in elkaar te zetten

Stevig bed ( Moon )

Na telefonisch contact toch hier beter geslaagd dan via een bekende webshop.

Top service! En afhandeling.

Fijne communicatie en een snelle levering. Top. Zo hoort het ook. Bedankt.

Supersnelle levering!

Binnen drie dagen geleverd door een zeer vriendelijke bezorger, top!

Erg behulpzaam goede service

Fantastische service

In de tijk van het matras van onze bedonderd zaten na nauwelijks gebruik diverse halen. Een telefoontje met Johnny van Bedbox:Holland: geen enkele discussie, alle begrip. Hij vroeg alleen wat tijd om het op te lossen. Na enige tijd hebben we nieuwe en betere tijken ontvangen via Post. NL Top aftersales! Bedankt Bedbox Holland!

Zowel de bestelling, tijdstip van levering doorgeven en aflevering verliepen erg soepel en klantvriendelijk! Ben zeer tevreden!

Goed werk.

Van informatie vraag tot bestelling en uiteindelijke levering is alles vlot gegaan in nog geen vijf dagen slaap ik op een nieuwe bed bodem. Ondertussen slaap ik er drie dagen op en 's morgens sta ik nu op zonder nog rugpijn te hebben.

Very robust bed, very fast delivery, forget about Ikea.

High quality bed from a local manufacturar. My slat frame fittet perfectly. The bed does not produce any noise also with two people. For the price very valuable offer.

Supergoed

Over Bed Box Holland

In ons assortiment treft u diverse onderschuifbedden. Ook kunt u bij ons terecht voor ledikanten, boxsprings, lattenbodems en matrassen. Ons team bestaat uit 6 medewerkers, dit zorgt ervoor dat wij korte lijntjes hebben. Samen met ons hechte team en super gemotiveerde medewerkers zorgen wij voor een goede service en kwaliteit.