Supergoed

Onderschuifbed

Onderschuifbed 80x200 bij Bed Box Holland besteld. Ik werd een dag na de bestelling gebeld, welk bedrijf het bed kwam bezorgen. Top geregeld. Ik kon zelf aangeven in een app welke dag ik het bezorgd wilde hebben. En het bed is degelijk, mooi en een mooie kleur, zoals ik het wilde en besteld had. En top geleverd door Jos Dusseldorp.

In 1 woord: geweldig

De inzet en hulp van de werknemers en de eigenaar is fantastisch geweest tijdens het bestelproces en de levering en plaatsing. De bijzondere omstandigheden vroegen en kregen het nodige van de flexibiliteit van de eigenaar. Meedenken, meehelpen, aanpassen waar nodig en mogelijk, John deed het allemaal. We zijn heel dankbaar voor de inspanningen, het resultaat en de snelle levering & ook voor het prachtige bed! We bevelen deze winkel iedereen aan!

Bestellen en levering en communicatie is prima

snelle aktie en snelle levering

Na telefonisch contact werd er alles aangedaan om de lattenbodems snel te kunnen leveren. Heldere communicatie en vriendelijk personeel.

Goed product, makkelijk besteld, snel bezorgd en prima in elkaar te zetten.

Goede ervaring!

mooi product, vriendelijk personeel

Het duurde wat langer, communicatie was niet optimaal, maar de baas zelf greep in en is dan heel duidelijk en netjes. Hij reageert snel en adequaat. Vriendelijke nette bezorger en prima verpakt. Toen de handleiding ontbrak werd deze meteen door de baas zelf gemaild. Fijn! Het bed staat snel en is prachtig. Mooi en stevig materiaal, picobello afgewerkt en komt volledig overeen met de beschrijving/afbeeldingen. Echt een sieraad in de slaapkamer. De mogelijkheden tot hoogte verstelling zijn super. Al met al dikke 8. Ik ben er heel erg blij mee

ze denken met je mee en lossen het op

prima service

kan niet beter

Schitterend metalen bed, moest besteld worden maar was er zowaar een week eerder dan aangekondigd. En dat voor een allerschappelijkste prijs (lager was er niet in het land, bleek later). Keurig geleverd met een goede vervoerder. Kortom, perfect!

Snel gereageerd op afspraken en keurig geholpen. Daarnaast goede kwaliteit

snel en goed

2x potenset verstelbaar besteld. Binnen 2dgn geleverd. Helaas van 1 vd poten schroefdraad beschadigd Werd na mijn melding via mail nog telefonisch gecontroleerd in welk onderdeel het ging. Werd dezelfde dag nagestuurd.

Bestelling correct afgehandeld.

Gewoon top service

Geweldig bed besteld en afgesproken om het te bezorgen op een afgesproken moment. Bed werd precies afgeleverd op het moment van afspraak. Waar vind je dit nog? Er was wat fout gegaan in de fabriek waar mijn bed vandaan kwam, het probleem werd binnen een dag opgelost. Er werd zelfs van tevoren uit gelegen hoe het bed het beste in elkaar gezet kon worden. Ik ben zeer tevreden. En zal zeker als iemand een bed nodig heeft naar dit bedrijf sturen. Helemaal top mannen.

Super sterk bedframe

Alles is goed zeer klantvriendelijke klantenservice. Min puntje is dat ik in eentje de bestelling naar boven moest brengen. Dat was te zwaar voor mij.

Goede communicatie!

Prima contact gehad met Bed Box. Goed op de hoogte gehouden wbt de levering. Ben zeer tevreden.

Heerlijk bed

Goede service Eenvoudige montage

Uitstekende ervaring met Bed Box Holland met uitgebreide keuzehulp

Wij hebben een uitstekende ervaring gehad met John van Bed Box Holland bij het kiezen van het juiste bed(frame), de matrassen en nachttafeltjes. John nam uitgebreid de tijd voor onze vragen en we kregen ook ruim de tijd in de showroom om zelf te kijken en te proberen. Vriendelijk (en met passie voor het bedrijf) zijn we te woord gestaan en geholpen bij onze keuze. Dit heeft o.a. geresulteerd in de aanschaf van een prachtig eikenhouten bed van hoge kwaliteit. Deze staat erg mooi in onze slaapkamer! Bedankt!

Snelle levering, goede communicatie

Top bedrijf!

Heel erg fijn geholpen nemen de tijd voor je en niks is te veel gevraagd.

Klantvriendelijk en goede service!

Mooi bed gekocht. Is in uitstekende staat geleverd. Van bestelling tot levering heel goed geholpen en altijd snel antwoord op vragen.

Super Service

Bed netjes neergezet en geinstalleerd.

Vriendelijk, goede prijs

Mooi bed voor een goede prijs, vriendelijke medewerkers, snel geleverd

ziet er heel goed uit

net het bestelde bed ontvangen met lattenbodems. Een metalen 2 persoonsbed voor kleinkinderen en samen in elkaar gezet. Prima kwaliteit van het bed en de lattenbodems. niks op aantemerken.

geweldig bed, geweldig bedrijf

Eindelijk een bed en bedrijf naar mijn zin gevonden! Alleen maar leuk contact met ze gehad. Je kunt echt merken dat het een klein, gezellig bedrijf is waarin ze allemaal betrokken zijn met wat ze verkopen en dat ze er allemaal met plezier werken. Echt alleen maar lof voor deze mensen én voor mijn nieuwe bed. ZO blij mee!

Alles was fantastisch

Duidelijke communicatie via e-mail, eerlijke prijzen en snelle/goede bezorging. En ook erg blij met onze nieuwe bedbodems.

Linie 7 5405 AR Uden

Over Bed Box Holland

In ons assortiment treft u diverse onderschuifbedden. Ook kunt u bij ons terecht voor ledikanten, boxsprings, lattenbodems en matrassen. Ons team bestaat uit 6 medewerkers, dit zorgt ervoor dat wij korte lijntjes hebben. Samen met ons hechte team en super gemotiveerde medewerkers zorgen wij voor een goede service en kwaliteit.