Nog geen oordeel

18 juli wieldoppen besteld en betaald. Volgens site zouden ze de volgende dag in huis zijn. Tot nu toe niets ontvangen. Een mail naar de klanten service gestuurd met de vraag wanneer de wieldoppen leverbaar zijn ook gevraagd waarom ik geen bevestiging heb gekregen. Tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. 24 juni nav deze review een telefoontje. Het bedrijf had direct op onze mail met vraag gereageerd het bleek dat ons adres niet correct was. Deze mail is niet aangekomen vandaar de verwarring. Erg vriendelijk te woord gestaan het wordt nu alsnog Verzonden.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor het aanpassen van uw review. Ik heb DPD al gesproken en de verwachting is dat uw pakket morgen of vrijdag mee in uitlevering gaat. Alvast veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

De automatten zijn perfect

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw review en veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Topservice!

Aardig en behulpzaam, supersnelle levering

Prima kofferbakmat

De geleverde kofferbakmat past perfect en met de antislip tegeltjes blijft je lading prima liggen

Automatten besteld voor onze mini. Duidelijke site. En snel geleverd

Ik heb matten besteld

Ik heb matten besteld voor de Citroën c3 aircross en door medewerkers van cargoods zijn ze goed aangekomen Bedankt voor alles

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Een andere post agentschap voor af te leveren dpd komt de afspraak niet na

Beste, Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Met een 9

Met een 9

zeer goed

auto matten besteld erg blij mee

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Zeer tevreden over de bestelling, als enige leverbaar in Nederland en de dag erop al geleverd.

Opel Corsa matten

Pasten perfect en snel geleverd

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed artikel en snel verstuurd.bezorging via dpd was slecht.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Keurige automatten, pasten perfect. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

veel aanbod, snelle levering

2 items gevonden voor mijn auto. Altijd sceptisch over 100% pasvorm maar dat klopte gewoon perfect gelukkig. Volgende dag geleverd zoals vermeld op de site werd alleen na twee dagen. Items voldoen aan verwachting en prijs/kwaliteit is meer dan prima. Zeker nog een meer!

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Op de site staat volgende dag geleverd, de vervoerder maakt dat niet waar, hou daar rekening mee.

Perfecte mat en snel geleverd

De auto mat past perfect in de bevestigingspunten van de auto en is snel geleverd

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel ontvangen werkt zoals aangegeven.

Nvt

Prima levering!

De bestelling van de automatten ging prima en de levering heel snel.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Na 1 dag al geleverd, top kwaliteit past perfect.

Prima snelle levering

Prettig bedrijf

Goede telefonische bereikbaarheid.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Geen

uitstekend

alles uitstekend geregeld

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Korrekt en optijd geleverd!

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle levering, voldoet aan de verwachtingen

Mat besteld voor in onze kofferbak. Snel geleverd, voldoet aan de verwachting. De levertijd indicatie op de dag van één uur was ook erg fijn!! Bestellen de volgende keer weer hier.

tot nu toe prima

dit is de 1e aankoop met Cargoods. Dus van goede ervaring kan ik nog niet spreken. Hoe Cargoods omgaat met garantie en klachten zal ik evt moetn ervaren. Tot nu toe voldoet de aankoop

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Top service en snelle levering!!

Den Uitvanck 9 D

5688XG Oirschot

+31 (0) 499 577 288

Over Cargoods

Cargoods is al meer dan 10 jaar het adres voor auto-accessoires en auto-onderdelen. Zo vind je bij ons automatten op maat voor de scherpste prijs, maar ook voor wieldoppen kun je bij ons terecht. Bij Cargoods gaan we voor supersnelle afhandeling, levering, een groot assortiment en natuurlijk een goede service! Eventuele opmerkingen of tips zijn dan ook van harte welkom.