Mooi product, snelle levering

Heel tevreden over de bestelde producten. Goede kwaliteit en snelle levering.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw review en veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Fijne website en bestelling snel in huis

Rubber matten en kofferbakmat snel en correct geleverd. Pasvorm is perfect

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Sneller levering product zoals omschreven.

Perfect!

Goede prijs, snelle levering en prima kwaliteit!

Matig

Matjes achterin zijn te groot voor Yaris verso 2002 jammer

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Had het juiste op gegeven 2002 helaas niet tevreden over de achter matjes zijn te groot was lengte

Beste Ton, Bedankt voor uw bericht en ik zie dat u matten besteld heeft voor de 5 deurs modellen. Wellicht heeft u een 3 deurs model en passen de matten hierdoor niet goed achterin. Stuur ons anders even een email zodat we met u mee kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Slecht

Jullie weten het verschil tussen plastic en rubber waarschijnlijk niet,hierdoor heb ik een mat achterin de auto die nergens op slaat. If you pay peanuts,you get monkeys.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Nee

Beste, Bedankt voor uw review en dat weten wij wel. U heeft geen rubber mat bij ons besteld maar 1 gemaakt van TPE. Mocht u niet tevreden zijn en de mat is nog in nieuwstaat mag deze altijd retour naar ons. Neem hiervoor contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Snelle en correcte levering.

Rubberen kofferbakmat besteld, past perfect!

Waardeloos

Enorm teleurgesteld !! na een paar dagen eindelijk mijn nieuwe mattenset binnen wat blijkt ipv Volkswagen krijg ik Citroën matten toegezonden kan gebeuren klopt . Echter nu mocht ik ze retour sturen, inpakken en naar een dorp 20 minuten verderop voor een dpd punt eenmaal daar 30 minuten wachten al met al 1.5 uur bezig voor een paar matten. Heb ik ze retour gestuurd en afgesproken dat ze zodra ze de oude hebben ze mij de nieuwe toesturen. Krijg ik net mail (we zijn inmiddels 3 weken bezig voor deze matjes ) de matten zijn ontvangen u ontvangt u geld terug retour ?!?!?! Nou Cargoods bedankt voor niets !!

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Beter afspraken nakomen zodat je cliënteel niet uren bezig zijn en vervolgens met lege handen staan

Beste, Helaas is er inderdaad wat mis gegaan met uw retour. We hebben in de mail een oplossing aangeboden. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Zeer slechte kwaliteit (rubber) automat

Mat paste niet en was van hard plastic van 1 mm dik. Zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het onderdeel

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw review en erg vreemd dat de bestelde mat niet in uw auto past. U kunt altijd even contact met ons opnemen zodat we dit kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Ik kan nergens zien waar mijn geld nu is

Het is onbetrouwbaar geld is weg en ik weet niet waar het naar toe is gegaan het is wel afgeschreven van mijn rekening bij Rabobank Ik heb al een mail gestuurd maar ook daar geen reactie op

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Binnen twee werkdagen reactie geven op de vraag

Beste Dolf, Bedankt voor uw review maar, is deze wel voor ons bedoeld? U heeft bij ons wieldoppen besteld en deze zijn op 9-4-2024 door ons verzonden en op 10-04-2024 al afgeleverd door DPD. Ik verwacht dus dat deze review niet voor ons maar mocht er wel iets mis zijn kunt u ons altijd mailen. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Orginele pasvorm klopt niet helemaal

De montage gaten bestuurderskant niet aanwezig zodat veel schuiven

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Pasvorm gelijk aan orgineel dus ook montage punten

Snelle levering Goeie prijs en mooi product

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Nette prijs voor de artikelen en snel geleverd

Mooi op tijd

Niet te duur en mooi op tijd maar moet wel even kijken of het past

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Laten zo als t is

Nvt

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Nee

De bestelde mat is van hoge kwaliteit.en past precies. Top product

Was snel binnen

Ok.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Ok!

Snelle levering en goede kwaliteit

Overzichtelijke website , prijs kwaliteit is in verhouding

Snelle levering prima product

Prima ervaring

overzichtelijk simpele site

makkelijk te bestellen en betalen

Prima deal

Product zoals omschreven en een zeer snelle verzending.

Goed geregeld. Bedankt

Goed geregeld. Bedankt

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Rubberen automatten besteld, passen perfect! Mooie kwaliteit wat ik tot nu toe merk Snelle levering

correct

matjes voor auto keurig geleverd

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? mocht er ooit eens iets misgaan (wat altijd kan gebeuren) vooral dan snel en correct afhandelen

Over Cargoods

Cargoods is al meer dan 10 jaar het adres voor auto-accessoires en auto-onderdelen. Zo vind je bij ons automatten op maat voor de scherpste prijs, maar ook voor wieldoppen kun je bij ons terecht. Bij Cargoods gaan we voor supersnelle afhandeling, levering, een groot assortiment en natuurlijk een goede service! Eventuele opmerkingen of tips zijn dan ook van harte welkom.