Snelle service en goede producten

De matten set liggen perfect in de nieuw auto.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw review en veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel en duper goede kwaliteit

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Probleem met het vastschroeven van de voet van armsteun. Per mail contact gehad en met heeft direct een reeds gemonteerde voet toegestuurd ! Top service !

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste, Bedankt voor uw review en fijn om te lezen dat het probleem opgelost is. Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Gewoon goed

Prima prijs en levering

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Geen

De mat is slap

Ik had gehoopt op een degelijke stevige mat maar hij is erg slap. Ik heb eerder een slappe mat gehad als deze en die gaat dan opkrullen bij de pedalen wat het onveilig maakt. Ook is de rand rondom de versnellingspook niet afgewerkt. Dit had ik op de foto’s kunnen zien maar was me niet opgevallen.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Als jullie nog een andere optie hebben voor deze mat van betere kwaliteit dan hoor ik het graag

Beste, Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de mat. U mag deze altijd retourneren mocht u niet tevreden over de kwaliteit zijn. Helaas hebben wij voor uw automodel geen andere kwaliteit matten. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Grandioos

Bestelling geplaatst trackcode ontvangen en op de afgesproken tijd netjes geleverd

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Super snel en mooi spul geleverd

Bestelling kwam heel snel armsteun past perfect en de matjes zien er goed uit

Super mooi product

Perfectie

Snelle levering en kwaliteit prijs verhouding perfect

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bestel vaak automatten Altijd perfecte pasvorm en snel geleverd !! Super bestel alleen nog hier automatten !!

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Product voldeed aan de verwachtingen

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

De armsteun die ik heb besteld, is echt super..

De bestelling kwam op tijd, produkt zoals fotos (of eigenlijk beter) Heel simpel te bevestigen.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goed geregeld snel verzonden prima materiaal !!

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle zending

Matten binnen een dag in huis

Top Service

Besteld en snel bezorgd.

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Keurig zoals beschreven en een correcte prijs

Ben er blij mee. Ook over de snelle afhandeling

Goede kwaliteit en prijs

De automaten zijn van een prima kwaliteit en pasvorm prijs goed en levering snel

Goede kwaliteit snelle levering ! Super

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Wacht nog op levering ...

Wacht nog steeds op sportdemper!

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? Op tijd Leveren!

Beste, Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat uw pakket nog niet geleverd is. Ik heb u een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Cargoods

Goed product

Snelle levering. Mijn midden console voor mijn auto zag er goed uit. Net zoals op de site. Past goed in mijn auto.

Zeer goede service

• Heeft u misschien tips of verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Geleverd wat er besteld is, en snel

Eerste keer wat besteld, snel geleverd en doet aan verwachting.

Over Cargoods

Cargoods is al meer dan 10 jaar het adres voor auto-accessoires en auto-onderdelen. Zo vind je bij ons automatten op maat voor de scherpste prijs, maar ook voor wieldoppen kun je bij ons terecht. Bij Cargoods gaan we voor supersnelle afhandeling, levering, een groot assortiment en natuurlijk een goede service! Eventuele opmerkingen of tips zijn dan ook van harte welkom.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.