Altijd blij met mijn bestelling

Snelle levering en goed aanbod. De bullepezen zijn deze keer wel erg dun, vandaar enkele sterren minder. Voor de rest dik in orde!

Ruim een week geleden besteld en nog niets binnen

Ik heb ruim een week geleden een bestelling geplaatst voor €40 en nog niets ontvangen. Ik krijg ook geen contact (via mail, whatsapp of telefonisch) wat ik nog vervelender vind. Als er een reden is dat de bestelling er nog niet is dan heb ik daar begrip voor.

Je word niet genept

Gewoon de honden zijn er gek op

Altijd iets extra's

Goeie kwaliteit van bullepees

Bullepees is van goede kwaliteit en communicatie prima

Super kwaliteit

Super kwaliteit bullepezen, altijd op tijd bezorgd

Snelle levering , mooie producten, en altijd een gratis extraatje erbij!

Uitstekende kwaliteit voor een voordelige prijs.

Ik bestel sinds een aantal jaren gedroogde runderlongen en kipfilet bij de Hondensuper. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Onze honden zijn erg kieskeurig en eigenlijk is het al sinds de eerste bestelling altijd goed gegaan. Dus Hondensuper... ga zo door! ;-)

Snelle levering, goede snacks, leuke prijs

Snelle levering en goede service

Aanmelding om voortaan te kunnen inloggen op website hondensuper lukte niet. Snel reply op mijn mail, waardoor als gast de bestelling gedaan kon worden. Levering zag er verzorgd uit klopte als een bus. Daarnaasr nog extraatje voor de hond, dank hiervoor.

alles altijd super

zoals steeds altijd tevreden

Top bullepezen

Wederom erg tevreden over de bestelling en kwaliteit

gewoon goed

Werkt prima

Prima geregeld!

Bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.

Snelle levering van goede producten

Mijn honden zijn dol op kophuid en konijnenoren, bij jullie nog betaalbaar en van goede kwaliteit.

Altijd op tijd leveren en altijd alles op voorraad

Blij met deze leveranccier

Top kwaliteit

Goede bullepezen….de hond heeft er lang plezier van.

Snel en in orde

Mijn "to go" voor knabbels :-).

steeds tevreden over de kwaliteit

onze viervoeter is steeds tevreden over de kwaliteit , zeer goede producten aan een eerlijke prijs

Top mooi produkt

De hond is er altijd zeer blij mee.

Erg positief, er zat nog een extra zak koekjes bij.

Vlot verzonden, prijs vergeleken met andere goedkoper. Extra zak koekjes.

Altijd geweldige srrvice

Altijd goed nooit problemen

Snelle levering, mooi product

Juiste informatie op de.website. Goede informatie rond de levering. Product zoals omschreven voor een prima prijs.

scherpe prijs, snelle levering, goed product

De bestellingen die we afgelopen tijd gedaan hebben zijn snel geleverd. Het product is goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Heel tevreden met mijn bestelling

Hoefjes, kilo buffelhuid chips (=48 stuks) en ossenstaart besteld. Kreeg er gratis grote zak mergkoekjes bij en extra ossenstaart. Besteld in de avond en 1,5 dag later in huis. Hond en baasje beide tevreden