Gewoon goed.

Snelle levering.

Website is gemakkelijk in gebruik.

prima producten, snel bezorgd

Heb best veel besteld. Maar het had tot gevolg dat ik behoorlijk wat traktaties op voorraad had. Mijn hond is er super blij mee. Vooral de kalfsbotten en runderoren vielen in de smaak.

Snel en prima kwaliteit

Bestelling wordt altijd snel verstuurd, verpakt in hergebruikte dozen (daar hou ik van) en de kwaliteit vd snacks is prima. Leuke acties bij grootverpakkingen. Ben echt heel tevreden en blijf graag bestellen. Bedankt!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Mijn honden zijn er superblij mee!

Fijn om te kopen

Bedankt voor de attentie bij mijn levering de pens en kippenpoten zijn lekker fris .dus zeer goede kwaliteit.

Aan te bevelen !

Nette prijs, veel keus en snelle levering !

Gewoon netjes volgens afspraak zoals het hoort

Gewoon netjes oo de afgesproken datum geleverd, dus prima

Hoeven slecht kophuid super

De hoeven waren oud en mijn hond weigerde ze allemaal terwijl hij zeker niet kieskeurig is, dus die bestel ik daar niet weer. De kophuid was werkelijk prachtig mooi, stevig lang kauwplezier, groot en geen stank! Dus daarvoor kom ik zeker terug. En een kadootje bij de bestelling is natuurlijk een dikke plus

Perfect. En mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd.

Goed product voor redelijke prijs

De bestelling werd op tijd, goed ingepakt afgeleverd

Snel en goed geleverd

Vanaf bestelling tot aan het thuis krijgen verloopt goed En dat is toch wat we willen Daarvoor bestel je on line

makkelijk en snelle levering

lekker makkelijk online bestellen en snelle levering

Goede producten zeer snel geleverd honden zijn er dol op.

Goede webside. Producten op voorraad Honden zijn er dol op. Goed verpakt. Snel geleverd...

goede service

meteen nalevering toen iets niet klopte netjes !

Bestelde xxl hoedjes idd xxl

Prima service!

Ik bestel regelmatig allerlei kauwmaterialen hier. Eén keer ontbrak er één zakje. Mailtje gestuurd, werd meteen geregeld en nagezonden. Ook vaak een klein extraatje om uit te proberen. Verpakking altijd prima, verzending altijd snel. Tevreden!

Goede producten!

Altijd goede producten en redelijk snelle levering. Echt een aanrader!

Geweldige service en producten

Bestel al jaren bij dit bedrijf en altijd tot grote tevredenheid. Top kwaliteit en vaak een extra lekkernij bij de bestelling.

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bestelling geplaatst, deze kwam snel maar er miste wat, na een mail werd dit meteen alsnog naar ons toegestuurd. Met excuses en een cadeautje. Zeer tevreden. Niet alleen over de service maar ook over de producten.

Prima ik heb geen klachten

De bulle peezen vinden Rex en Rakker heerlijk en liggen nu samen weer lekker aan te kluiven Op naar de volgende bestelling als ze op zijn

Prima Service zoals altijd

Ik heb altijd op de shows de kauwartikelen bij jullie gekocht en we bestellen ze nu op internet omdat er altijd een prima service is

snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

zie boven!

Fijne dierlijke producten, snel geleverd.

Wij hebben twee grote honden die graag kauwen. Op Hondersuper aantal dierlijke producten gevonden waar ze langer mee kunnen doen, zoals runderkophuid en hertenpoot. Producten waren snel geleverd. Verbeterpuntje: producten in afsluitbare zakjes leveren. Nu zijn de zakjes na het openen niet meer sluitbaar.