Goeie en duidelijke website, snelle en correcte levering plus een extra verrassing voor de honden in de vorm van een zak koekjes, TOP!

Hele fijne leverancier

Een online leverancier die heel goed bereikbaar is. En altijd iets lekkers erbij. Top.

Goede ervaring mee.

De bestelling in een goede verpakking ontvangen met nog een extra zakje brokjes voor de hond. Waarvoor woef...snelle levering en schappelijk prijzen.

Fijne site. Snelle levering

Super winkel

Altijd op tijd geleverd en goede verpakking tegen normale prijzen

Goede kauwartikelen

Levering en communicatie hierover kan beter. Producten zijn wel echt top!

Super service, zelfs na een fout van mijzelf

Een lekkere zak met brokjes voor de honden en een geweldige service terwijl ik zelf een fout had gemaakt in de bestelling. SUPER

Goede kwaliteit voor goede prijs

Ben erg tevreden Krijg een goed produkt voor goede prijs En snelle.levering

Goede snelle levering met een leuke verassing!

Ik ben heel tevreden! Snelle levering, en goed verpakt! En geleverd met een door de hond zeer gewaardeerde verassing!!! Klasse!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit producten

Snelle correcte levering en goede kwaliteit

Levering vsn de zalmhuid voor de hond snel gedaan, correct verpakt en zelf een zakje snackjes erbij. Top.

Zeer tevreden over de producten

De producten die ze verkopen zijn zeer vers en onze hond eet ze graag

Snel levering en goede kwaliteit

Al mijn knabbels koop ik bij we hondensuper. Snelle levering, goede kwaliteit en meestal de beste prijs.

De producten worden snel geleverd. En ik heb telkens iets gratis er bij gekregen. Ik vind de hondensuper super.

Hele goede prijs, voor prima kwaliteit, mijn hond vind het heerlijk om de kauwen dus er gaan bij ons veel kauwbotten doorheen.

Prima kwaliteit/prijsverhouding, snelle levering !

Bovenstaande moet genoeg zijn !

Ik ben al jaren klant bij jullie vroeger op de show al en nu online echt super fijn

Fijne online winkel

Positieve ervaring. Goede snacks.

Tevreden over onze aankoop

Onze hond was weer zeer tevreden met zijn nieuwe snacks , kwaliteit is goed , enkel spijtig dat er geen houdbaarheid datum vermeld is ,

Snelle levering en mooie prijzen

Ik bestel elke keer opnieuw bij De Hondensuper omdat het gewoon super is ;-). Je krijgt ook altijd een zakje snoepjes erbij. Resultaat: onze hond is elke keer blij als er een pakje geleverd wordt, ook al is het niet voor haar :-P...

super goed

al meerdere keren besteld maar altijd goed ook leuk dat er een klein kado bij zit

mijn ervaring

Mijn ervaring bij jullie is geweldig. Nooit problemen. Mijn hartelijke dank hiervoor mvg Corry

Prima ervaring

Wat ik bestel ben ik blij mee. De honden ook. Bestel veel wel zelfde soms probeer ik wat anders uit. Redelijk ruime keuze ook. Bedankt voor alle kluifjes dit jaar.

Snelle levering voor een hele nette prijs

Hond is er blij mee ook de give aways vallen in de smaak

Echt super!

Ik had de verkeerde kippenpoten besteld, even een app gestuurd en het werd meteen geregeld!