Correcte levering

Algemeen goede ervaring. Iets langer dan verwacht moeten wachten op mijn bestelling, wat me niet stoort maar het had handig geweest al ze me zelf van de vertraging op de hoogte hadden gebracht.

Snel netjes verpakt goede prijs

prima voor de zoveelste keer

prima graag nog meer verschillende aanbiedingen

Fijne webwinkel

Ze hebben heel veel lekkere hondensnacks.

Super gewoon

Altijd is alles al vlot verlopen. Levering komtop tijd en ze hebben altijd binnen wat ik wou bestellen. Bovendien zijn ze niet duur.

Goeie producten

Goeie ervaring met jullie, al vanaf de hondenshows

Ik kan het in een woordgeweldug

Altijd goed op tijd en leuke verasssing erbij

Product is anders als verwacht

Ik vond de runderkophuid stokjes anders als ik gewend ben. Normaal zijn ze donkerder van kleur en stinken ze veel erger. Als ik ze aan onze honden wil geven draaien ze hun kop om en laten ze t liggen.

Laten niets van zich weten.

Geen antwoord op contactformulier, niet telefonisch bereikbaar. Geen bestel bevestiging. Niks, nada, noppes. Krijg nu plots wel overal reactie van ze nadat ik hier een review achter heb gelaten. Toen ik ze belde op het enige nummer wat ik kon vinden op hun webiste (wat nog best een zoekwerk was) namen ze niet op. Contactformulier hebben ze nog steeds niet op gereageerd (bestelling was op naam van mijn vriendin). Volgende keer 100% zeker elders mijn hondensnacks halen.

Goede prijs/ kwaliteit

Nooit meer

Geen antwoord op contactformulier, niet telefonisch bereikbaar.

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Ik heb even nagezocht wat het verloop is geweest van uw bestelling. U heeft op 22-9 een bestelling geplaatst. op 23-9 heeft DHL uw pakket bij ons bedrijf opgehaald. Wij hebben op 24-9 per mail een reactie verzonden op uw ingevulde contactformulier welke u op 23-9 verzonden heeft. Uw pakket was in eerste instantie niet te traceren via de Track and trace van DHL. wij hebben u hiervan op de hoogte gesteld, en u tevens een mail verzonden zodra het pakket weer te volgen was. Dit was op 25-9. Helaas hebben wij niet altijd de mogelijkheid om een mail direct te beantwoorden. Uiteraard doen we ons best om de wachttijd op antwoord zo kort mogelijk te houden. Wij willen u dan ook vragen of u misschien uw beoordeling zou willen heroverwegen? Vriendelijke groet, De Hondensuper.net

Gewoon goed.

Snelle levering.

Website is gemakkelijk in gebruik.

prima producten, snel bezorgd

Heb best veel besteld. Maar het had tot gevolg dat ik behoorlijk wat traktaties op voorraad had. Mijn hond is er super blij mee. Vooral de kalfsbotten en runderoren vielen in de smaak.

Snel en prima kwaliteit

Bestelling wordt altijd snel verstuurd, verpakt in hergebruikte dozen (daar hou ik van) en de kwaliteit vd snacks is prima. Leuke acties bij grootverpakkingen. Ben echt heel tevreden en blijf graag bestellen. Bedankt!

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Mijn honden zijn er superblij mee!

Fijn om te kopen

Bedankt voor de attentie bij mijn levering de pens en kippenpoten zijn lekker fris .dus zeer goede kwaliteit.

Aan te bevelen !

Nette prijs, veel keus en snelle levering !

Gewoon netjes volgens afspraak zoals het hoort

Gewoon netjes oo de afgesproken datum geleverd, dus prima

Hoeven slecht kophuid super

De hoeven waren oud en mijn hond weigerde ze allemaal terwijl hij zeker niet kieskeurig is, dus die bestel ik daar niet weer. De kophuid was werkelijk prachtig mooi, stevig lang kauwplezier, groot en geen stank! Dus daarvoor kom ik zeker terug. En een kadootje bij de bestelling is natuurlijk een dikke plus

Perfect. En mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd.

Goed product voor redelijke prijs

De bestelling werd op tijd, goed ingepakt afgeleverd

Snel en goed geleverd

Vanaf bestelling tot aan het thuis krijgen verloopt goed En dat is toch wat we willen Daarvoor bestel je on line

Deursenseweg 15 5351NN Berghem