makkelijk en snelle levering

lekker makkelijk online bestellen en snelle levering

Goede producten zeer snel geleverd honden zijn er dol op.

Goede webside. Producten op voorraad Honden zijn er dol op. Goed verpakt. Snel geleverd...

goede service

meteen nalevering toen iets niet klopte netjes !

Bestelde xxl hoedjes idd xxl

Prima service!

Ik bestel regelmatig allerlei kauwmaterialen hier. Eén keer ontbrak er één zakje. Mailtje gestuurd, werd meteen geregeld en nagezonden. Ook vaak een klein extraatje om uit te proberen. Verpakking altijd prima, verzending altijd snel. Tevreden!

Goede producten!

Altijd goede producten en redelijk snelle levering. Echt een aanrader!

Geweldige service en producten

Bestel al jaren bij dit bedrijf en altijd tot grote tevredenheid. Top kwaliteit en vaak een extra lekkernij bij de bestelling.

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bestelling geplaatst, deze kwam snel maar er miste wat, na een mail werd dit meteen alsnog naar ons toegestuurd. Met excuses en een cadeautje. Zeer tevreden. Niet alleen over de service maar ook over de producten.

Prima ik heb geen klachten

De bulle peezen vinden Rex en Rakker heerlijk en liggen nu samen weer lekker aan te kluiven Op naar de volgende bestelling als ze op zijn

Prima Service zoals altijd

Ik heb altijd op de shows de kauwartikelen bij jullie gekocht en we bestellen ze nu op internet omdat er altijd een prima service is

snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

zie boven!

Fijne dierlijke producten, snel geleverd.

Wij hebben twee grote honden die graag kauwen. Op Hondersuper aantal dierlijke producten gevonden waar ze langer mee kunnen doen, zoals runderkophuid en hertenpoot. Producten waren snel geleverd. Verbeterpuntje: producten in afsluitbare zakjes leveren. Nu zijn de zakjes na het openen niet meer sluitbaar.

Perfext

Snelle levering, goede prijs.

Super!!!

Altijd snel geleverd, netjes verpakt, kwaliteit voor een mooie prijs...en hoe lief...altijd een cadeautje voor de honden erbij!!! Dit in de vorm van een speeltje of snack....heel bijzonder, wij bestellen er graag!

Mijn hond vind alles lekker

Prima kauw materiaal. Grote oren en hieltjes.

Goede kwaliteit, uitstekende prijs, snelle levering

Heel erg fijn om zaken mee te doen, altijd wat extra's erbij!!!

Snel & vlotte bezorging.

Uitstekende service.

Prima goed verpakt

Prima goed verpakt

Thanks top

Snelle levering graag tot volgende keer

Top bedrijf!

Snelle levering en goede producten! Bestel vaker en altijd tevreden. Ga zo door!

Niks op aan te merken.

prima service