Zeer goede service

Mijn bestelling op tijd en in goede orde ontvangen , tot mijn verrassing met een presentje erbij wat zeer gewaardeerd is. Volgende keer bestel ik zeker weer bij jullie !

Blauwe kleur voor Refills

Ik wilde blauwe Roller Pen Refills 0,7 bij u bestellen maar die waren niet in de aanbieding. Tenminste ik kon ze niet vinden. In arren moede heb ik toen maar 10 stuks in de kleur Magenta besteld en ook ontvangen. Ik ben hier niet blij mee !

Mijn enige pennen nà de vulpen

Goed!

Snel en goed geleverd

Maar wat er wordt geschreven dat de inkt van de EnergyGel liquid gel ink direct droog is in mijn geval niet waar. Voor de rest schrijft de pen heerlijk.

Great service

I ordered a bunch of pens twice in the same day. The pens not only arrived the day after, but they were also packaged in one box instead of two, which saved some waste. This supplier is my favorite when it comes to art staples. Highly recommended.

just in time! Kwaliteit het toppunt

Aan Pentel pennen en rollerballs kun je een puntje zuigen.

Top pen

Mijn lievelingseten, nergens te koop in de winkel, wel jammer dat je niet alleen de vulling kan bestellen 1.0. Ik ben weer helemaal happy gelijk 8 besteld. Kan weer lekker schrijven bedankt

Als altijd, snel en correct

Vaste leverancier van de Pentel Gel pennen. Als altijd ook nu weer snel en netjes geleverd.

Snel en accuraat

Prima prijs en snelle levering

Fijne producten

Ik vind de pennen van pentelarts heerlijk schrijven. De levering was snel, fijn!

Brede selectie, prima service, snelle levering

Had een serie Energel pennen en vullingen besteld. De Energel pen is een fantastische pen, die -- belangrijk voor mij -- op heel veel verschillende mediums goed werkt. De Pentelarts website gaf duidelijk aan welke vullingen bij welke pen pasten, wat de bestelling makkeljker maakte. De hele bestelling was zeer snel verstuurd. Niet mijn eerste bestelling bij Pentelarts en ongetwijfeld niet de laatste.

Goede producten en snelle levering.

Hele fijne gel pennen gekocht in mooie kleuren. Schrijven heerlijk.

Hm, matig.

Ik bestelde B-stiften en kreeg 2B. Geen aanbeveling dus.

Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de pen

De pen geeft geen goeie dikke en dunne lijnen

Goeie pennen, goeie service.

Onlangs besteld ik drie nieuwe Sign Pens. Zijn snel opgestuurd en ik kreeg er een nieuwe pen uit de catalogus van Pentel bij. Goeie pennen, goeie service.

Fantastische service

Mijn bestelling werd maar niet bezorgd. Toen is mijn bestelling nog een keer opgestuurd en gelukkig wel bezorgd. Blij met deze service!

Zeer goede service

Zeer goede service en snelle levering, zeer tevreden.

Olie pastel krijt mooie kleuren

De oliepastel krijtjes, 50 stuks in een doos, hebben mooie kleuren en zijn redelijk te mixen. Ze breken wel gemakkelijk, dus voorzichtig met gebruik. Goedkoop en inclusief verzendkosten.

Ik doe dit voor het eerst

Goede service is goed

Top producten en levering altijd op tijd.

Top stiften en snel bezorgd!

Toppie

Netjes geleverd materiaal. Snel en keurig verpakt.

Snel geholpen, snel ontvangen incl. Een promo artikel. Volgende keer bestel ik weer bij Pentel

Snel geleverd Fijn om mee te schrijven

Vandaag besteld morgen in huis. Super

Over Pentelarts.nl

Pentelarts is de officiële importeur en distributeur van Pentel producten in Nederland en al meer dan 50 jaar actief.