Netjes geleverd materiaal. Snel en keurig verpakt.

Snel geholpen, snel ontvangen incl. Een promo artikel. Volgende keer bestel ik weer bij Pentel

Snel geleverd Fijn om mee te schrijven

Vandaag besteld morgen in huis. Super

Very Good

I like Pentel products. They are the only one that carries a variety of pentel products. Delivered as I expected.

Bestel al jaren al mijn pennen bij dit bedrijf. Pennen schrijven heerlijk. Snelle levering. Prima bedrijf

Snel en goed, denken mee!

Als altijd weer makkelijk besteld. Snelle en duidelijke reactie op een vraag. Prima!

Top snelle levering, goede service

Fijne pennen, schrijven dun goed en mooi. Goede kwaliteit.

Op tijd geleverd. Goed product.

Jammer dat ik een rode testpen gratis heb gekregen. Ik teken altijd met zwart. Wellicht als beloning voor deze review. Dat jullie mij als nog een zwarte op willen sturen. Hartstikke top! Alvast bedankt. Dhr S.Mulder Bernhardlaan 31 3481CA Harmelen

Super site snel geleverd.

Duidelijke site.Zeer snel geleverd. Nog 2 leuke handlettering pennen erbij om uit te proberen.

Snelle en perfecte afhandeling

Snelle en zeer adequate afhandeling. Zelfs nog een cadootje erbij, helemaal goed!

Een feestje in je brievenbus.

Overzichtelijke website, met een heleboel opties om uit te kiezen. Heel fijn dat er zoveel producten te koop zijn die hervulbaar zijn. En prettig dat dit bedrijf in Nederland zit. En wat leuk om dan in je pakje wat onverwachte extra's te vinden. Dat maakt zo'n belevenis helemaal af!

Telefonisch vriendelijk ; snelle levering ; product top

Ik had gebeld want zocht oa vullingen voor de Rollers BL80 groen en violet. In de webshop staat nl dat die ook navulbaar zijn. Maar niet te vinden. Dus maar even bellen. De medewerker zei dat alle vullingen er wel op staan. Na even doorpraten en kijken bleek dat voor deze kleuren echter geen navullingen beschikbaar zijn wegens te weinig vraag. Ahá! Duidelijk. Hij ging het veranderen op de webshop met zijn dank dat ik het had gesignaleerd en ik kon mn bestelling doen. Inderdaad staat het nu goed op de website. Eind goed al goed!

Heel tevreden!

Mooie, lekker schrijvende pennen. Je hoeft maar weinig te bestellen om gratis bezorging te krijgen. Snelle levering. Én: ik kreeg twee gratis pennen/stiften uit de nieuwe collectie om te proberen. Altijd leuk’

Uitstekend !!

Alles is altijd snel in huis, middels brievenbuspost .

Heel goed product.

Toch weer de juiste stiften kunnen vinden

snelle levering niet duur veel keus goede produkten

goed snel

Klantvriendelijk

Al jaren klant tot nu toe erg tevreden

Heel fijne pennen en een zeer snelle levering

Slecht

Ik had heel anders verwacht dan wat ik dacht te zijn. Zeer teleurgesteld op de aankoop.

Hele fijne pennen

Nadat ik de pentel pennen van mijn collega bleef 'lenen, heb ik ze uiteindelijk maar zelf gekocht. Wat een fijne pennen zijn dit. Ik ben linkshandig en heb geen inkt meer op mijn handen gehad sinds ik ze gebruik. Ze liggen fijn in de hand en de vulling is gemakkelijk te vervangen.

Snelle service en prima product

Verrassend om ook nog een extraatje te krijgen!

Ik meen al een beoordeling te hebben gegeven.

Mijn mening reeds gegeven.

Prima hybride pennen

Snelle levering en prachtige Hybride Dual pennen!!

Uitstekende servcie! kunnen niet anders schrijven!

Uitstekende service! Kan niet beter! Vandaar dat we weer opnieuw zijn gaan bestellen bij PentalArts.nl! Echt alles wa sin orde en snel ontvangen! Een muurbloempje is voor ons PenalArts.nl

Lageweg 39 2222AG Katwijk aan Zee

Over Pentelarts.nl

Pentelarts is de officiële importeur en distributeur van Pentel producten in Nederland en al meer dan 50 jaar actief.