Ik meen al een beoordeling te hebben gegeven.

Mijn mening reeds gegeven.

Prima hybride pennen

Snelle levering en prachtige Hybride Dual pennen!!

Uitstekende servcie! kunnen niet anders schrijven!

Uitstekende service! Kan niet beter! Vandaar dat we weer opnieuw zijn gaan bestellen bij PentalArts.nl! Echt alles wa sin orde en snel ontvangen! Een muurbloempje is voor ons PenalArts.nl

Mooie en goede producten voor een mooie prijs

Ik heb mooie gelpennen gekocht die twee kleuren afgeven op papier, de dual gel pennen. Deze geven mooi gelijkmatig inkt af die je tegemoet glittert. Precies wat ik nodig had… Ze werden snel en goed verpakt verzonden. Helemaal blij met deze pennen.

Door de feestdagen duurt het wat langer de bezorging geeft niet dat is bekend bij de post ik hebt de pakket goed ontvangen heel hartelijke bedankt

duidelijke site, snelle levering

duidelijke site, snelle levering

Eenmaal besteld snel verzonden

Heel gunstig

Artikel volgens verwachting

Snelle levering volgens verwachting en nog een extra pen als cadeautje, heel leuk.

Hele fijne pennen; er zijn geen betere in deze klasse.

Nogmaals: Hele fijne pennen; er zijn geen betere in deze klasse.

Snelle en goede service

altijd goed!

fijne site, makkelijk en snel bestellen, super producten. Wat je ook kiest, het is altijd goed :D

Leuke aanbieding voor een mooie prijs. Zelfs gratis pennen gekregen ivm een actie wat persoonlijk is aangepast.

Levering

Producten prima! Levering onduidelijk

Zoals gewend zijn de ontvangen producten top! Heel blij mee en leuke actie! De aanlevering en het volgen van je bestelling en levering niet blij mee. Na 3 dagen gevraagd waar bestelling bleef. Bleek deze ergens in de buurt afgeleverd te zijn. Vervoerder en verzender hebben hier nog wat te winnen samen. Daarom geen 5 sterren

Super en snelle afhandeling.

Besteld en de volgende dag al in huis. En kwaliteit oké. Dus.. top.

Snel

Twee dagen na de bestelling waren de pennen in huis. Heerlijk snel en de pennen (EnerGel) zijn geweldig. Ze maken schrijven een genot.

Fijne producten.

Helemaal perfect!

Verzending was erg snel en de pennen werken uitstekend!

Precies wat ik nodig had

Snelle levering, prima service

Ja

Bezorgen duurde wel iets lang verder goed!

goed, zoals altijd ..

Ik, wij bestellen jaarlijks en dat gaat goed. Ook eens contact gehad met iemand van klantenservice en dat was ook goed, zelfs zeer uitgebreid. Gelukkig zijn het GEEN gladde (verkoop, snel van je af komen) praters. Produkten, wij kopen al jaren hun pennen en tevreden. M vr gr

Gewoon goed.

Gewoon alles ok, het goede product geleverd, op de geplande tijd binnen gekregen, product voldoet prima, aanrader dit bedrijf!!

Overzichtelijke shop, goede voorraad en snelle levering!

Positief

Fijne producten met goede prijzen. Nette en snelle levering.

Im happy with my purchase.

It’s arrived fast, safety packaging, and pencils works perfect! Love it.

Lageweg 39

2222AG Katwijk aan Zee

Over Pentelarts.nl

Pentelarts is de officiële importeur en distributeur van Pentel producten in Nederland en al meer dan 50 jaar actief.