Twee keer een bestelling geplaatst en beide keren ging er iets mis.

Eerste keer werd 1 artikel niet geleverd en de tweede keer werd de hele bestelling vergeten. Wordt wel opgepakt zodra je dit meld maar komt niet professioneel over!

Teleurgesteld

Kooi besteld waar er nog een van in voorraad was. Kreeg wel de twee andere bestelde artikelen. Maar niet de kooi. Terwijl in de mail die ik van jullie kreeg stond dat alles was verstuurd en afgerond was. Ik een mailtje gestuurd. Kreeg wel meteen een mail terug met excuses. Ik had het netter gevonden dat ik dat van te voor gehoord had dat de kooi later kwam.. En niet als reactie op mijn mail. Terwijl er toch duidelijk stond dat er nog 1 beschikbaar was. Nu moet ik een maand wachten....

Goede producten en goede service

Grote keus voor konijnen en snelle respons op vragen.

Slecht

Binnen 4 dagen heeft mijn hond het artikel al stuk gebeten! Geen goede kwaliteit dus.

Eerste bestelling en ervaring met blijhuisdier.nl

Via google kwam ik op de website terecht van blijhuisdier.nl. ik zocht voordelige hondebrokken, en die hadden ze hier. De bestelling werd snel en netjes geleverd. Ik ga hier zeker meer bestellen!

Goed en snel

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering

was eerste keer, prima levering

was eerste keer, prima levering

Uistekend

Snelle nette service

Super snelle verzending en erg snelle reactie van de klantenservice. Ik had een defect product ontvangen en kreeg 2 dagen later al een nieuw vervangend product binnen. Echt een aanrader!

Alles afgezocht, Blijhuisdier.nl had het voor een goede prijs.

Ik had verschillende websites afgezocht en Blijhuisdier.nl had de beste prijs.

Gewoon geweldig

Eerste keer besteld bij jullie ervaring prima kwaliteit

Paula

fast delivery, low price, product as described

beperkte verzendmogelijkheden

Er is geen optie om een ander verzendadres dan factuuradres in te voeren, opmerkingenveld wordt niet gelezen waardoor verzending mis ging. In eerste instantie geen oplossing, uiteindelijk verzendkosten vergoed gekregen. Geen positieve kennismaking met deze website.

Goed en snel

zeer goed

snelle levering goed verpakt

Niet al te best

Ik heb een voer ton besteld en de website gaf aan dat er nog 6 op voorraad zijn. Ik heb de bestelling geplaatst op 11-3 maar nog steeds niets ontvangen. Nadat ik contact heb gezocht via de mail, kreeg ik te horen dat er geen voorraad meer was. Heel raar. Volgens de reactie op mijn mail is er 23-3 weer voorraad en dan wordt hij verzonden. Ik vind het wel lang duren. Zeker omdat ik mijn bestelling geplaatst heb terwijl er voorraad was en achter af bleek dat niet het geval te zijn.

Groot assortiment, snelle levering en goede prijzen

:) erg tevreden

Goede prijs en snel geleverd

Mijn bestelde producten voor een super prijs. En werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Prettig

Fijne klantenservice en snelle levering

Erg tevreden

prima verlopen, correct afgeleverd

niets aan toe te voegen

ze hebben de helft al gestuurd de rest kom na we hadden nodig voor de katten ren u konden ze niet naar buiten super

Snel en correct

In Belgie nog moeilijk te vinden, filters van bepaald type drinkfontein. Vaak besteld op andere sites maar even vaak de melding die volgt "niet meer leverbaar". Hier had ik het aantal dat ik wou direct en snel geleverd!

Zeer goed, goed geholpen en gekregen wat ik besteld had

Goede producten, goede prijs, snel verstuurd

Over blijhuisdier.nl

Wij willen ons richten op baasjes die het beste voor hebben met hun huisdier; alleen het beste is goed genoeg voor jouw viervoeter! Voor vragen over bestellingen, retour of andere zaken helpen wij je graag via het contactformulier. Binnen 12 uur kun je een reactie verwachten.