Heel erg goed .i

Ik kan het iedereen aanraden.

Konijnenkorrels besteld. Ik kreeg de verkeerde soort binnen maar toen ik dit aangaf kreeg ik meteen de goede zak opgestuurd zonder twee keer te hoeven betalen.

Gewoon goed

Alles volgens wens verlopen

Snelle levering. Snel en duidelijk antwoord met klantendienst.

Besteld wat ik moest hebben, was verder prima. Geen contact gehad

Poes is erg blij

Mijn poes Inti is erg blij met haar nieuwe huisje

Gewoon top!

Snelle levering en product als omschreven.

Uits

Snelle verzending en goed verpakt

Top website for Lily's Kitchen

I've ordered some specific cat and kitten food "Lily's Kitchen", difficult to find in shops or other websites. The delivery was fast and the customer service assistance very good. The prices are good. I will definitely buy again from this website.

Beetje teleurgesteld

Ik vind het jammer dat ik mijn pakketje niet kan terugsturen , het jasje is te groot, een juffrouw bij jullie stuurde ons reeds 2keer de retour bon op , maar zonder barcode lukt dat niet. Nu heeft de winkelier vh onthaalpunt het geregeld . En hopelijk is het nu in orde ,en komt het terug bij jullie aan , zodat het geld teruggestort kan worden. Ik geef u de nummer mee dat bewijst dat het pakketje is teruggestuurd naar u . 3ST CYF9452 849. Deurne 2100. Vriendelijke groeten , Yolande vd Auwera.

Nette, snelle levering

Producten waren goed verpakt (er zat keramiek bij) en zijn veilig en snel gearriveerd, zoals vantevoren gecommuniceerd.

Zoals je wilt dat het gaat, vlot en zonder gezeur.

Goed werkende site, vlotte afhandeling.

Slechte service

Bij blijhuisdier besteld zodat t de dag erna geleverd zou worden volgens de site. Flink meer betaald dan andere sites. Om het vervolgens niet de dag erna geleverd te krijgen. Uiteraard kreeg PostNL de schuld. Blijkbaar snappen ze niet dat je kunt zien wanneer n pakket aangemeld word. helaas werd daar niet meer per mail op gereageerd. Nooit meer dus

Goed geregeld

Snelle levering en een goede prijs, alles was goed verpakt l.

Goed en op tijd geleverd

Mijn levering was correct geleverd volgens afspraak

Scherp geprijsd, snel verzonden, uitstekend.

Het artikel dat ik nodig had, was bij Blijhuisdier.nl het voordeligst geprijsd en van prima kwaliteit. Ik heb 2 honden, die de gedraaide sticks omhuld met kip heerlijk vinden, dus ik heb er meteen 4 zakken van 100 stuks van besteld, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Die komen echt wel op! :)

Snel en correct

Alleen maar goede ervaringen met blijhuisdier.nl!

Duidelijke site en snelle verzending.

Erg tevreden werd via mail goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling werd verzonden en deze was heel snel binnen. Zal vaker hier wat bestellen!

geweldig

Voor het eerst gebruik gemaakt van deze opvang van mijn twee honden. Een warm welkom van de eigenaar ten tijde van het brengen van de honden. Erg vriendelijk. Honden zijn goed verzorgd. Eén van de honden had last van traanogen en ook hiervoor was de nodige aandacht. Fijn adres waar ik met een goed gevoel mijn honden kan onderbrengen.

Goede snelle levering en goed product!

De knuffel voor Syb werd binnen no time bezorgd. Snelle levering en betaalbaar, zijn er erg blij mee Syb is ook blij want die is helemaal verliefd op zijn nieuwe knuffel. Wij gaan hier vaker bestellen.

Voordelig, snelle levering

Overzichtelijke website, ruim assortiment, voordelig en een snelle levering.

Snel en top

Alles prima

snel geleverd, prima prijzen

Voor het eerst besteld en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Fijn dat er ook bulkverpakkingen zijn (hondenbotjes), dit bespaart een hoop geld.

Over blijhuisdier.nl

Wij willen ons richten op baasjes die het beste voor hebben met hun huisdier; alleen het beste is goed genoeg voor jouw viervoeter! Voor vragen over bestellingen, retour of andere zaken helpen wij je graag via het contactformulier. Binnen 12 uur kun je een reactie verwachten.