Produkten zijn goed en snel geleverd

Super goed

Snel ik had het de volgende dag in huis. En de tuin vogeltjes zijn ook weer blij.

Super spullen voor mijn honden

Snelle levering Iets goedkoper dan in de winkel Bestel elke x als onze botjes en kluifjes op zijn.

Doen wat ze beloven

Duidelijke site. Prima prijs en snelle levering.

Iedere keer weer een prima ervaring

Ruim aanbod, producten zijn altijd in orde en snel geleverd.

Zeer snelle levering en concurrerende prijzen. Dikke prima.

Prima prijzen snelle verzending

Leuke site met veel keus, goede prijzen en een snelle verzending.

Mijn ervaring met deze website heel goed.

goede service, duidelijke website, snelle levering, goedkope prijzen

Goede producten, en goede service.

Goede producten, en prima klanten service aangezien de bestelling niet door was gekomen, na een mail, goed en snel opgelost.

Altijd snel bezorgd

De hond is er gek op

Fijne site, prima spullen en snelle levering

Op deze site gekomen, omdat ik op zoek was naar losse squeakers voor mn hond (kan ze uren mee spelen; omhoog gooien, op bijten etc) en vervolgens nog heel veel andere dingen besteld. Het is een overzichtelijke site. Staat wel 2x Speelgoed in de lijst, terwijl het ongeveer dezelfde producten zijn...aantal verschilt ook ;) klein beetje verwarrend. Ik had overigens wel een extraatje voor de hond gewaardeerd....een brokje, kleine attentie.....zeker bij zo'n enorm bedrag....of een leuke tegoedbon voor een volgende keer.......weet niet of ik weer zal kiezen voor blij huisdier. De retourbon en etiket misten ook, had ik iets willen terugsturen.....was teveel gedoe, daarom niet gedaan en product gehouden. Mijn huisdieren overigens blij met de spullen, dus dat is t voornaamste......

Tot vandaag was het super

Altijd super producten mogen ontvangen, en snelle levertijd. Nu had ik laatst voer voor mijn konijn besteld en er zitten gewoon beestjes in.... Heb deze potten vaker gehad en nooit eerder dit probleem gehad.... Foutje zeker, maar niet een erg fijne.....

Heel vlot verlopen.

super content

reukt heerlijk heel verfrissend

Geleverd product van goede kwaliteit.

Blijhuisdier doet wat afgesproken is!!

Uitmuntende klantenservice en snelle levering

Ik dacht dat levering later was maar zat abuis met andere webwinkel. Ik kreeg meteen een super reactie van de klantenservice. Deze webshop werkt snel en goed.

geweldig

Snel geholpen en een zeer goede prijssetting.

Super, vanaf bestellen tot en met bezorgen.

Wat ik al eerder schreef, vanaf tot bestellen tot en met bezorgen, fantastisch, zo kan het dus ook. Daar kunnen andere bedrijven nog een hoop van leren. Dank jullie wel, en tot de volgende bestelling.

Goed product en snelle levering.

Goede website , goed product en een snelle levering.

Heel tof

Alles tip top inorde Zeer snelle levering In een woord BRAVO

Overzichtelijke website met groot aanbod en snelle levering.

Snelle reactie bij vragen via mail. Producten goed verpakt.

Top.

Besteld en snel gekregen

Ruime collectie, makkelijk bestelproces en binnen een dag geleverd. Doet wat het beloofd. Zeer tevreden.

Heel erg goed super snelle levering en een prachtige mooie betaalbare kooi voor onze hamster

Zeer snelle levering. Zeer goed verpakt en zeer snel aangekomen.

Over blijhuisdier.nl

Wij willen ons richten op baasjes die het beste voor hebben met hun huisdier; alleen het beste is goed genoeg voor jouw viervoeter! Voor vragen over bestellingen, retour of andere zaken helpen wij je graag via het contactformulier. Binnen 12 uur kun je een reactie verwachten.