Ben zeer tevreden

top service. Snelle levering en reactie

Goede service en goede prijs

goede site, snelle levering

vanalles besteld, snel bezorgd, netjes verpakt, goede service

Alles naar wens

Perfect alles goed en zeer snel geleverd zoals afgespoken hartelijk dank

Levering duurt vaak lang.

De voorlaatste keer duurde de levering van de honden brokken erg lang moest er ook nog voor bellen de laatste bestelling was niet compleet zou nageleverd worden toch niet gelukt daarna het geld terug gestort gekregen.

Nette prijzen, prima producten en goede levering.

Na diverse webshops te hebben geprobeerd kwam ik uit op blijhuisdier.nl omdat de prijzen daar net even iets netter zijn. Fijn aanbod en het bestelproces is soepel. Levering was snel en zeer goed verpakt. Er zat nu iets bij wat mogelijk wat fragiel was dus de hoeveelheid luchtkussens zijn begrijpbaar, maar hopelijk als ik in het vervolg minder of nauwelijks fragiele artikelen bestel mogen de luchtkussens wel achterwege blijven, de doos is daar stevig genoeg voor! Scheelt toch weer wat plastic. Fijne webshop en bestellen is zeker voor herhaling vatbaar.

Goede service, snelle levering

Fijne site, alles gevonden, besteld en volgende dag in huis.

Fantastisch!

In 1 woord gigantisch top!

Fijne service!

Fijne website. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle verzending! Meerdere malen nu hier bestelt en steeds naar volle tevredenheid!

Vlotte afhandeling bestelling! En ook snel bezorgt

Vlotte afhandeling bestelling en ook snel bezorgt!!

De ene dag besteld en de volgende dag al binnen. Top producten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Een positieve ervaring.

De artikelen zijn goed en wat eventueel kon gaan lekken was goed ingepakt. De pasta’s vallen bij onze hond in de smaak. Een punt van kritiek; als er aangegeven wordt dat het de volgende dag geleverd wordt (wanneer het voorradig is) dan reken ik daar ook op. In dit geval was duidelijk dat het niet bij de bezorger lag, maar aan het feit dat het pakket niet op tijd werd aangeboden.

Juiste prijs en goede kwaliteit

Het is uiteindelijk goed opgelost

Hoi Marianne, Ik heb de situatie meegekregen van de klantenservice. Ik denk dat hier een misverstand is ontstaan; wij waren al een week in afwachting van een reactie vanuit jouw kant en vice versa. Mijn collega had de twee potten al enkele weken op zijn bureau staan in afwachting van jouw reactie. Achteraf bleek dat jouw mail niet bij ons binnenkwam, na een WhatsApp gesprek met ons zijn we direct in actie gekomen en hebben we een extra pot verstuurd. We vinden het erg jammer dat het zo is verlopen. Volgens mij hadden we beiden de beste bedoelingen.

Ik heb en komijn die stampertje noemt en al de gerief dat ik koop ben ik tevreden

Bedankt!

Super uitgebreid assortiment

Ik bestel altijd veel lekkers bij blij huisdier.nl voor mijn honden

Bedankt Mima!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten.

Bedankt Corine!

Onze twee katten zijn er dol op

Fijn dat je katten er blij mee zijn :-)

Heel fijn en snel het pakket gekregen

Ik ben erg erg blij dat ik zo snel alles heb gekregen top zou zeer zeker nog eens bestellen

Fijn om te horen Mily!!

Snel & betrouwbaar

Verschillende konijnen spullen besteld. Netjes verpakt en snel geleverd, precies zoals het hoort!

Goed om te horen Kevin!

Stevig ingepakt en snelle levering

Om 13.45 uur 'n Imax kattenbak Maddy - aqua groen besteld. Kreeg om 18.30 uur melding dat deze is vezonden, dus werdt het ook de volgende dag bezorgt. Ondanks de drukte bij de bezorgdiensten. Blijhuisdier komt hun afspraak na voor 17.30 besteld, dezelfde dag nog verzonden.

Prima snel top

Snel en mooi verpakt, prima

Ik had 2 hondemanden besteld. Deze kwamen binnen enkele dagen binnen. Zag er goed uit alleen de maat had ik verkeerd in geschat. Deze melding gemaakt en kreeg dezelfde dag nog de retourbon, zodat ik ze gelijk kon terug sturen en een grotere maat kan bestellen zodra geld is gestort. Al het andere wat ik heb besteld gehouden. Alles goed en snel geregeld

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Over blijhuisdier.nl

Wij willen ons richten op baasjes die het beste voor hebben met hun huisdier; alleen het beste is goed genoeg voor jouw viervoeter! Voor vragen over bestellingen, retour of andere zaken helpen wij je graag via het contactformulier. Binnen 12 uur kun je een reactie verwachten.