Best

Goeie service niet te klagen

Kort en krachtig geen opmerkingen.

Zie hierboven. Net begonnen en loopt prima tot op heden

Snelle levering en heldere communicatie

De bolderkar werd compleet en snel geleverd! Goede service van de leverancier; dacht mee over de mogelijkheden tijdens het afleveren. (was nogal een groot pakket ;))

Waardeloos

Heb “stevige” teenspreiders besteld en ontvangen, maar na 1 week gebruik is 1 teenspreider al kapot. Foto en mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord gekregen.

Beste, Wat vervelend dat het product niet goed is. Helaas hebben uw mail niet ontvangen, waardoor er niet gereageerd is. Ik wil u verzoeken de mail nogmaals te sturen en er even gelijk achterna te bellen of deze is aangekomen. Mocht het product na 1 week al kapot zijn gegaan door een fabricagefout, dan zullen wij deze uiteraard vervangen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Gebruiksvriendelijk

Zeer licht in gewicht, dus makkelijk om overal mee te nemen. Gebruik je vaker dan eerst gedacht. Gekocht owv rugklachten. Werkt fijn rugsparend. Tevreden van mijn aankoop.

uitstekende producten, alles is functioneel en voldoet aan de verwachtingen, zeer tevreden dus.

Gemakkelijk besteld en fijne klantenservice

Zeker tevreden. Mijn bestelling kwam een dag te laat en daar werd ik keurig persoonlijk over opgebeld, dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee!

Goede producten, een snelle bezorging

Ze zijn heel vlot en ook al was ik 1 ding vergeten mee te bestellen, ze leverden het er zo nog bij.

Vlotte verwerking, ook al belde ik s,morgens nog dat ik niet alles mee had besteld, toch werd dit nog meegeleverd. Bedankt voor jullie goede service.

TEVREDEN!?

Zoals beloofd een correcte levering. De pasvorm van de 5 tenen sokjes is goed en zeer aangenaam van temperatuur. De kwaliteit vind ik niet zoals verwacht. De bovenkant, onderkant en de achterkant bij de hielen beginnen al binnen zeer korte tijd te pillen. Het materiaal trekt veel stof aan. Dit vind ik jammer.

Groot assortiment en snelle levering

Fijne website met nuttige informatie over de producten. Netjes verpakt en snelle levering! Ik ben er super blij mee

Fantastische teenspreiders

Zeer goed en soepel, veel verschillende soorten uitgeprobeerd, deze zijn de beste, Alleen de verzendkosten 5,95 voor een pakje wat door de brievenbus past! Dat kan echt beter

Beste, Bedankt voor uw review. Graag wil ik de verzendkosten nog even toelichten. Voor ons gaat er zelfs geld bij, bij dit pakketje. Het zou inderdaad door de brievenbus passen, alleen maakt dit niets uit qua kosten. Wij hebben er voor gekozen om pakketten te kunnen traceren, omdat er in het verleden geregeld pakketjes kwijtraakte. Vandaar deze verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Goede aankoop, snelle levering.

Het artikel voldoet aan de verwachtingen en werd snel geleverd

Prima bestelprocedure

Massageballen voor mijn beschadigde zenuwen aangeschaft op advies mijn fysio.

Product zoals omschreven.

Snel verzonden en geleverd.

nog niet binnen

heb nog niets ontvangen.

Beste, Als het goed is heeft u uw pakketje ondertussen ontvangen? Zo niet dan verzoek ik u een mail te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Alprovi

Bestelling was snel binnen. En de bestelde artikelen waren van goede kwaliteit.

Het is gewoon prima en goed voor mijn voeten, en gebruiksvriendelijk.

Blij met product en service

De bestelde Correct Toes werden snel bezorgd Blij mee, dank!

Zoals het hoort

Duidelijk bestelproces met goede afhandeling van verzending.

Een super snelle en correcte levering. Graag tot een volgende keer!

Snel en onberispelijk

Ik bestelde voor een tweede keer zitballen voor in de klas. Ze zijn betaalbaar en stevig en duurzaam. Ze werden ook nog eens erg snel geleverd. Een aanrader!

Mooie materialen, goede service

Goed doordachte training. Heldere en duidelijke informatie

Nu na 2 weken oefenen al een beter gevoel in de scheve teenvoet

Over Alprovi

Klimmen, klauteren, puzzelen, springen, balanceren, samenwerken… Bewegen is leuk! Laten we samen gaan oefenen. Het is goed voor de gezondheid en ontwikkeling en bij ons kun je terecht voor leuke, kwalitatieve en kleurrijke oefenmaterialen, die daarbij helpen. Spelenderwijs nieuwe vaardigheden aanleren, grenzen verleggen, leren omgaan met winnen en verliezen. Door te sporten en spelen met oefenmaterialen stimuleer je weerbaarheid en werk je aan het vergroten van zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen. Samen oefenen draagt bij aan de motorische, cognitieve en psychosociale ontwikkeling. De juiste oefenmaterialen hiervoor hebben wij in ons assortiment opgenomen. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een breed aanbod: zit- en oefenballen, wiebelkussens, schommels, hoepels, speelblokken, sensorische blokken, balanstrainers, speeltollen, pionnen, stappensets… Omdat we kwaliteit zeer belangrijk vinden, werken we alleen samen met topmerken. Verschillende voorbeelden hiervan zijn: Gymnic®, Spordas®, Gonge®, Winter®, Stadtholder®, Airex®, Pedalo®, Trimilin® en ons eigen merk MOOFFZ. Ga je mee oefenen? Neem snel een kijkje in onze webshop en vergeet ons niet te volgen via social media.