Alles duidelijk en snel bezorgd

Heel tevreden met de producten en snel bezorgd. Ik miste alleen een stukje info bij het omschrijving van het product. Voor wat het oroduct goed is en waarvoor het wordt gebruikt. Er staat alleen een inhoudelijke uitleg van wat er in het product zit. Misschien een tip!

Top producten

Zowel de klantenservice en de producten zijn super! Klantenservice was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen!

Heel fijn product

Fijn natuurlijk product mijn dochter neemt het zonder problemen in.

Mooi product, snel geleverd

Fijn dat het product ook los te doseren is, heb altijd wat moeite met hele capsules. Wel beetje groot potje voor de hoeveelheid pillen. Heb nu 2 potjes besteld, maar dat kan net zo goed in 1 verpakking (mijn inziens).

Slecht

2x een voordeelset besteld, 1 set binnen gekregen gebeld ik zou teruggebeld worden niet gebeurd. Gemaild geen reactie hierop ontvangen ivm weekend hierna is er contact met mij opgenomen en is de fout recht gezet de andere voordeelset is zsm verzonden en bezorgd. Toch uiteindelijk opgelost en tevreden

Toppie

Meer energie, top product!

Heel tevreden

Ik gebruik al jaren de druppels van Laveen en nu inmiddels ook voor mezelf. Aanrader!

Eerlijke vitamine

Vitamine zoals ze bedoeld zijn, zonder rotzooi en puur natuur. Puur natuur en icm met de goede prijs is dit mijn keuze geworden en ben ik zo'n fan! Elke dag slik ik ze en straks zit mijn hele gezin aan de vitamine van Laveen

Goede producten

Goede producten en snelle reactie en bezorging

Goed produkt en snelle levering

Super tevreden!

Super tevreden met de producten van Laveen de kids nemen het zonder gezeur en vinden het nog lekker ook soms in hun fles en soms gewoon een lepeltje heel fijn dat het suiker vrij is en gewoon op natuurlijke basis

Keurig

Goede en duidelijke informatie op de website. Snel verzonden, goed stevig verpakt.

Slecht

Fijn dat jullie meteen actie ondernemen. Is in goede orde ontvangen!

Beste Leila, Onze excuses voor het ongemak! Uw frustratie is terecht en begrijpelijk. Uw pakket werd tijdig op 28-12 opgehaald door DHL. Volgens uw T&T heeft er sorteerfout plaatsgevonden door DHL. Dit wordt normaliter automatisch binnen enkele werkdagen wel hersteld. We hebben contact al opgenomen met DHL en ze moeten helaas een onderzoek starten. Een collega van ons zullen contact met u opnemen. Met gezonde groet, Laveen

Prachtige producten

Ik heb de vega omega 3, vega multi compleet en de vitamine c van Laveen in huis. Ik ben over alle drie de producten onwijs tevreden, vooral de vega omega 3! Makkelijk door te slikken en geen vieze nasmaak.

Vitamines zijn top. Ik ben hoogzwanger en vorige maand waren mijn bloedwaarden niet helemaal naar wens. Toevallig gelijk begonnen met de vitamines en nu uitslag bloed was perfect

Beste Anouk, Hoe bevalt de producten? We horen het graag! Als er wat vragen zijn, kunt ons altijd direct benaderen. We staan voor je klaar! Met gezonde groet, Laveen

Omega 3, aanrader!

Kleine softgels en geen vieze nasmaak. Altijd snelle levering!

Fijne producten voor mezelf en de kinderen

We slikken allemaal de druppels met D3 en K2. Omdat je slechts 5 druppels nodig hebt, druppel ik ze op de broodjes van mijn kinderen en ze merken totaal niets van.

Natuurlijke producten

Ruim voldoende

Tot dusver is mijn ervaring goed! Echter heb ik zelf puur de multivitamine van Laveen ingenomen en deze vind ik puur echt te sterk, brandde in mijn keel/slokdarm, waarna maagzuurklachten. Denk dat dit heel belangrijk is om te weten aangezien je het aan kinderen geeft.

Good

Good vitamines, easy to give. The bottle has no "for newborns" text.

Goede producten met oog voor het milieu

Ik ben zeer tevreden met Laveen voor mezelf (Multi Compleet) en voor mijn kinderen (Olive Drops). Fijn dat het 100% natuurlijk en plantaardig is. Verder is het duurzaam verpakt in glas en gerecycled karton. Aanrader!

Snel geleverd, mooi en veilig ingepakt. Zeer tevreden.

Fijn product!

Ons kindje neemt met plezier deze druppels, hij vindt ze zelfs lekker! En wetende dat het allemaal natuurlijke ingredienten zijn, geen synthetische variaties, en dat het daardoor beter wordt opgenomen door het lijfje, maakt het nog leuker. Wij zijn blij met Laveen!

Uitstekend.

Snelle levering, duidelijke website en correcte communicatie betreft de levering. Kwalitatief goed product.

Goede zwanger multivitamine!

Sinds ik nu de multivitamine iedere dag slik merk ik dat ik meer energie heb! Een aanrader! Ik voel me beter.

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegetariërs - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij