Pure vitaminen!

Wat houd ik hiervan! Puur, zonder toevoegingen!

Fijn spul

Hele fijne vitamines!! Fijn idee dat er geen troep in zit. Zeker met borstvoeding voelt het gewoon goed geen gekke dingen te hoeven geven. Enige nadeeltje vind ik het toedienen, soms duurt het echt heel lang voor de eerste druppel uit het flesje komt en gaan ze daarna zo snel dat je er vaak 1 of 2 teveel geeft

Mooi product!

Ik heb het nog niet kunnen gebruiken omdat de baby nog niet geboren is maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Het pakketje was trouwens ook leuk verpakt!

Zeker een aanrader!

Snelle levering. Ik gebruikte altijd ander merk vitamine D. Sinds ik Laveen heb ontdekt koop ik alleen van Laveen vitamine D dorps voor mijn baby en multivitamine voor mijzelf aangezien ik borstvoeding geef, het kan ook gebruikt worden tijdens de borstvoeding. De reden is de ingrediënten het is vertrouwelijker zit geen rare troep in.

Ben zo blij met deze vitaminen

Baby hoeft maar weinig drupjes in vergelijking met andere vitamines

Aanrader!

Mijn zoon van 8 maanden vindt de Olive Drops super lekker. Hij doet zijn mond wijd open en vraag naar meer! Een flesje gaat best lang mee in vergelijking met andere merken

Fijn natuurlijke druppels èn geen suiker. Wel vieze smaak!

Natuurlijke druppel en met name zonder suiker. Dat is de reden waarom ik ze besteld heb. De mama pillen bevallen heel goed! De druppels daar en tegen hebben een heel vieze smaak, multivitamine en vitamine d en k. Van jong tot oud vinden we het vies!

Beste Hanneke, wat jammer om te horen dat jullie de druppels niet lekker vinden. We hebben best veel fans die de extra vierge olijfolie wel lekker vinden maar begrijpen dat niet iedereen dat lekker vinden. Als tip, kan je de Olive Drops in yoghurt, pap of zelfs op je brood druppelen. Omdat je maar 5 druppels nodig hebt, merken de kinderen niks van.

mooi verpakt en snelle levering

Super fijn en natuurlijk supplement!

Is iedereen aan te raden. Super voor de kleintjes onder ons. Als voedingscoach sta ik helemaal achter deze supplementen!

Multivitamines voor zwangere vrouwen

De Growing Bubz waren al heel goed maar ik was benieuwd naar de nieuwe multivitamines voor zwangere vrouwen. Het is nu in capsule vorm wat makkelijker te slikken is. Fijn dat er geen vulstoffen inzitten!

Very fast and great product

Awesome

Gebruik niks anders!

Net me tweede bestelling afgerond, gebruik niks anders voor m'n kindjes! Vrij van alle schadelijke stoffen! Topspul! Maar helaas word het erg duur met verzendkosten.. Eerst betaalde ik rond de 15€ en dat is nu rond de 20€. Dus misschien toch even een goedkoper alternatief zoeken !

Makkelijk bestellen en snel in huis

Top producten!

Hele fijne vitamines voor de baby.

Fijn natuurlijke en compleet

Heel fijn dat dit product actief foliumzuur bevat. En 1 pil voor een compleet pakketje. Tip is wel om dit na het eten in te nemen. Ik nam het vooraf en werd beetje misselijk ervan. Na een maaltijd nergens last van!

Snelle levering, duidelijke productinformatie

Nvt

Super!!

Onwijs snelle levering. Mooi verpakt en de klantenservice onwijs vriendelijk en reageert snel. En de producten zijn fantastisch

Goede producten en snelle levering

X

Netjes altijd

Goede communicatie klanten service

Goede vitamines! Vega!

Goede vitamines voor tijdens zwangerschap en borstvoeding!

Boven verwachting

Ik merk na een paar dagen al gelijk zo veel verschil in mijn energie. Mijn gehele zwangerschap had ik zo weinig energie en nu ik met 31 weken begon ik met de vitamines voor de zwangerschap van laveen en voel ik me zo veel beter! Ik had het veel eerder moeten aanschaffen.

Super fijne vitamines!

Hier word ik blij van! Vitamines zonder rommel, 100% biologisch en zonder suiker. Als ouder wil je alleen het beste voor je kindje en de multivitamines van Laveen dragen hier in mijn opzicht volledig aan bij! Daarnaast zijn de druppels handig in gebruik en goed te doseren op een lepeltje.

Fantastisch!

Iedere ochtend druppel ik de multivitamine in het drinken van mijn meisjes, op deze manier krijgen ze iedere dag hun vitamine binnen.

Makkelijk te vinden op internet. Snelle levering zonder enige fout of vertraging

Top product, altijd snel geleverd

Zelfs tijdens Black Friday werd alles netjes de volgende dag afgeleverd! De producten zijn gewoon goed. Natuurlijk en suikervrij. Dat beweren veel bedrijven maar in deze druppels zitten echt alleen maar bio olijfolie en vitamines.

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. De producten van Laveen™ zijn SKAL gecertificeerd, niet op dieren getest en hebben het FSSC 22000 Certificaat. Ze zijn ontwikkeld door die gedreven moeder die maar één ding wil: Met haar voedingssupplementen de gezondheid van gezinnen ondersteunen. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegetariërs - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in Nederland - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij