Ik heb nog altijd niets ontvangen.

Ik heb nog niets ontvangen

Beste Sharon, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat uw order nog niet ontvangen is. Wilt u een mail sturen naar info@laveen.nl? Dan kijken we samen met u naar een passende oplossing. In de track&trace, zie ik dat het pakket in het sorteercentrum van DPD is blijven hangen. Hiervoor hebben we nog enkele gegevens van u nodig. Met gezonde groet, Laveen klantendienst

Super vriendelijke service en snel in huis!

Op maandag besteld en op dinsdag was mijn pakket er al. Netjes verpakt, helemaal compleet en met mooie pure vegan producten.

Top product

Meeste pure vitamine, super tevreden mijn zoontje krijgt het sinds dag 1 en sinds kort gebruik ik het zelf ook

Waarom ontdek ik dit geweldige merk nu pas?

Pure vitamine zonder onnodige toevoegingen. Makkelijk te slikken capsules. Ze verzenden snel en het is fijn dat ze vanaf €30 euro gratis verzenden. Laveen is echt een aanrader als je goede, fijne supplementen zoekt zonder troep.

Natuurlijk zonder troep

Jarenlang heb ik onbewust vitamines gebruikt voor mijn kinderen en mijzelf. Later kwam ik er achter dat er zo veel meer in zit dan alleen vitamines. Dus heel veel troep! De producten van Laveen bevatten enkel vitamines en olijfolie. Nu kan ik met een gerust hart vitamines gebruiken en geven aan mijn kinderen.

Probleem met lekkende flesjes netjes opgelost!

De druppel-flesjes bleven bij mij maar lekken. Na contact met de klantenservice heb ik kosteloos een pipetje én een nieuw flesje vitaminedruppels opgestuurd gekregen! Super!

Kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, heel tevreden!

Pure vitamines zoals ze hoort te zijn. Aanrader!

Ik gebruik dit merk nu voor mijn derde zwangerschap. Ook voor mijn babies/kinderen. Zonder suiker of rotzooi. Klantendienst is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben fan!

Fantastic healthy products.

I love Laveen, super happy with all the products I have tried. I am hoping that they will continue adding new lines to their products. I would love to see a calcium product as I don’t eat dairy.

Het zijn fijne pure producten. Snelle levering

Bevalt goed en snel bezorgd.

Onze kleine moest even wennen aan de smaak maar het gaat er nu goed in, zelf ook geprobeerd en smaakt gewoon naar olijfolie.

Fijne supplementen en goede service!

Gebruik al een tijdje de supplementen van Laveen en ben erg tevreden.

Topproduct

Topproduct. Iedereen in de familie gebruikt het.

Fijne eerlijke biologische producten

Heel blij met de producten van Laveen in onze webshop Dalalou

Uitstekend!

Heel handig deze druppels!

Snel geleverd, prima verpakt, fijn product!

Snel geleverd, prima verpakt en een heel fijn product. Ik doe de weerstand druppels door de limonade van mijn kind en dat vind hij heerlijk!

Ben erg tevreden over Laveen. Eigenlijk over alles, over hoe ik mij voel tijdens de zwangerschap wat de supplementen doen en over de klantenservice ook erg tevreden.

Heel goed product. Een aanrader!

Voor mijn twee hooggevoelige kinderen, waarvan de oudste, erg gevoelig is voor smaak, was ik op zoek naar smaak- en geurloze vitamines. Zodoende ben ik uitgekomen op Laveen en wat een uitkomst. Paar druppeltjes in het drinken en klaar!

Fijne producten

M.n. de vitamine druppels voor mijn zoontje vind ik erg fijn. Fijn dat dit gewoon enkel olijfolie is. Smaakt daardoor ook prima door/ op zijn avondeten.

fijn product

Ik bestelde al eerder de vega mama vitamine en ben daar nog steeds heel tevreden over. Nu heb ik de navullingen besteld. Als de baby er bijna is zal ik ook de vitamine K en D druppels van Laveen bestellen alsook de weerstand drops voor mijn oudste zoontje. Ik wil niet meer die chemische troep van de apotheek in mn kinderen en mijzelf pompen.

Zoals verwacht

Besteld en kwam tijdig binnen

Erg tevreden! Super snelle levering. Wij kopen in voor het he gezin. Fijn dat er alleen natuurlijke ingrediënten worden gebruikt.

Perfect!

Super snelle levering, en een super product. Ik bestelde de vega mama multivitamine. Ik woon zelf in België en kon het laten aankomen bij mijn ouders in Nederland, super fijne service! Dat scheelt veel in verzendkosten.

Vitamines voor het hele gezin

We halen voor het hele gezin onze vitamines en zijn erg tevreden. Erg blij met de navulverpakking van de mama vitamines.

Mooie producten

Ik ben erg tevreden met de supplementen van Laveen. Het bevat precies wat ik nodig heb, zonder onnodige ingrediënten. De navulverpakking vind ik ook een ideale uitkomst om niet weer een glazen potje te hoeven kopen. Fijne prijzen. Snelle levering. Top!

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegetariërs - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij