Ik moet het nog testen ik heb het gisteren ontvangen

Bestelling is snel geleverd echter moet ik nog testen of het product goed is

Onze dochtertjes van 3 en 5 krijgen dagelijks hun vitamine druppeltjes, nemen deze zonder problemen, het tellen van de druppeltjes is altijd weer een feest, en wij zijn blij dat ze 100% natuurlijk zijn. Win-win!

Goed voor cliënten jong&oud & natuur

Hele goede service en fijne natuurlijke vitamines voor mijn baby.

Fijne vitamine druppels

Wij gebruiken de vitamine D druppels voor ons zoontje. Erg prettig dat het maar 3 druppels zijn, waar de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid vitamine D in zit!

Top product

Na slechte ervaringen Ander merk overgestapt op laveen en geen krampjes meer echt een verschil! Top product voor ons!

Top product

Hele fijne en goede vitamine zonder onnodige toevoegingen en geen suikers. Ook heel prettig en zeker voor baby's en kinderen. Mooie pure biologische producten

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Ik had de producten de volgende dag al in huis.

Beste product tot nu toe!

Veel producten geprobeerd maar laveen is de BEST

Prima webshop

Levering iets later dan gewoonlijk maar prima levering.

Goed product

Fijn dat het een ‘natuurlijk’ product is zonder suikers. Al vanaf de geboorte aan onze kleine gegeven

Blij dat ik Laveen heb ontdekt..

Ik ben blij dat ik Laveen heb ontdekt! Vitamine zonder troep. 100% natuurlijk. Kleine van 4 maanden vindt het lekker en je hebt maar 3 druppels nodig ! Top!!

Pure kwaliteit

Na de vitamine D druppels nu de multivitamine aangeschaft. Het bevat geen onnodige toevoegingen. De basis van olijfolie ondervind ik niet als nadeel. Mijn kind van 19 maanden krijgt het vlot binnen. Rechtstreeks in de mond of in de groentepap. Ik ben fan van het merk!

Mama-fit geeft je vleugels!

Na maanden steeds maar me zo moe te voelen terwijl ik niet veel deed, wist ik dat er wat scheelde. Deed veel onderzoek en zag ineens Laveen voorbij komen. Ik gebruikte al andere vitaminen maar toch sloeg het niet aan. Ik dacht probeer dit maar eens en echt ik dacht dat ik weer een energiedrankje op had! In verband met borstvoeding mocht ik al veel niet innemen en moest ik dit ergens anders vandaan halen. I am a happy women, partner en boven alles een energieke moeder! Thank you Laveen

Omdat het product uit weinig ingrediënten bestaat, voelde het voor mij veilig en vertrouwd. Ik gebruik de vitamine d drops voor mijn beide kindjes en heb het ook aan kennissen aanbevolen.

Producten snel binnen

Kinderen van 2 en 0 vinden de druppels lekker. Zijn maar 5 druppels per dag. Ik vind de smaak niet geweldig maar fijn dat het zonder troep is!!

Perfecte producten en snelle levering

Wij zijn zwaar fan, ook voor onze baby dochter. Hoge kwaliteit en snelle levering.

Super fijne druppels

Echt de aller fijnste vitamine druppeltjes.. want je hebt maar 3 druppeltjes per dag nodig en het bevat maar 2 ingrediënten.

Prettige tabletten

Fijne tabletten die makkelijk doorslikken. Heel fijn dat het dierlijk vrij is en toch alle belangrijke stoffen bevat voor de zwangerschap.

Kwaliteit spu

Het concept is simpel, biologische olijfolie en vitamines. Smaak is niet overheersend. Je proeft de kwaliteit van de olijfolie. Ik wou dat er meer producten zijn!

Minder zoet & méér goed!

De vitamine druppels van Laveen zijn een hele goede uitkomst wanneer je zoekt naar een product (voor je kleintje) met minder zoetstoffen. Veel minder. De druppels die wij voorheen gebruikten hadden alleen al een enorm zoete geúr. Wij zijn dan ook blij met de producten van Laveen. Daarnaast zijn de vitaminen zo gegeven, enkele (3!) druppels zijn al genoeg en vloeien gemakkelijk uit het glazen potje.

Eerlijke multivitamine!

Vitamines die ik met gerust kan inemen voor mij en mijn ongeboren kind! Het was super snel verzonden.

Hi Bahar, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben je beoordeling gelezen en waarderen je bijdrage. Helaas voldoet deze niet helemaal aan onze richtlijnen. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je woorden hebt gebruikt die een claim maken over een product dat niet is bewezen of niet is toegestaan of dat je de prijs of aanbieding van het product hebt genoemd. We hopen dat je je review wilt aanpassen, zodat we jouw mening alsnog kunnen delen met anderen. Met gezonde groet, Laveen

Eerste beoordeling: Slecht. De seals waren beide open. Update: Ze hebben contact met mij opgenomen en gezegd dat ze nieuwe vitamines zullen opsturen. Ik ben nu zeer tevreden.

Beste Rumana, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Dat is heel ongebruikelijk en we willen het voor u rechtzetten. We nemen snel contact met u om een passende oplossing te vinden. Met gezonde groet, Laveen Klantendienst

Snelle levering en zeker weten een fijn product.

De baby is nog onderweg maar het bestellen ging makkelijk, de levering was snel en het is een product zonder overbodige toevoegingen dus dat zal zeker weten goed zijn.

Pure vitaminen!

Wat houd ik hiervan! Puur, zonder toevoegingen!

Fijn spul

Hele fijne vitamines!! Fijn idee dat er geen troep in zit. Zeker met borstvoeding voelt het gewoon goed geen gekke dingen te hoeven geven. Enige nadeeltje vind ik het toedienen, soms duurt het echt heel lang voor de eerste druppel uit het flesje komt en gaan ze daarna zo snel dat je er vaak 1 of 2 teveel geeft

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegetariërs - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij