Fijn product!

Ons kindje neemt met plezier deze druppels, hij vindt ze zelfs lekker! En wetende dat het allemaal natuurlijke ingredienten zijn, geen synthetische variaties, en dat het daardoor beter wordt opgenomen door het lijfje, maakt het nog leuker. Wij zijn blij met Laveen!

Uitstekend.

Snelle levering, duidelijke website en correcte communicatie betreft de levering. Kwalitatief goed product.

Goede zwanger multivitamine!

Sinds ik nu de multivitamine iedere dag slik merk ik dat ik meer energie heb! Een aanrader! Ik voel me beter.

Een product die ik met gerustige hart aan mijn kind kan geven

Ik voel me goed als ik laveen producten inneem of aan mijn kind geef. Het is duidelijk en helder wat er in zit.

Sneller dan verwacht. Producten netjes, zorgvuldig ingepakt.

Fijne klantenservice

Toen het pakketje door een verkeerd adres niet was aangekomen, was de klantenservice behulpzaam en efficiënt om het op te lossen.

Super mooi product

Ik vind het hele mooie producten. Mijn dochtertje vind het ook heel erg lekker, de vitamine D druppels:)

Eerlijk & gezond product

Bij de producten van laveen weet je dat je geen 'troep' inneemt. Extra prettig bij de mama multi is dat er actief foliumzuur in zit.

Surekli unutuyordum damla vermeyi bu sekilde cok kolay kolay oldu ve unutmuyorum artik ❤️❤️❤️❤️

Makkelijk besteld & snel geleverd!

Ik had multivitamine voor mijn peuter nodig, alleen nergens kon ik deze vinden zónder alle onnodige aanvullingen. Bij Laveen hadden ze dit wel & ook nog eens in druppelvorm. Ideaal!

Vanaf de eerste weken heel tevreden!

We gebruiken al 2,5 jaar de olive drops van laveen en we zijn heel tevreden! Onze zoon vindt ze zelfs zo lekker dat hij er elke ochtend zelf om vraagt en we ze hierdoor nooit overslaan.

Snelle levering. Fijne en producten zonder rotzooi.

Prachtige producten, geweldige service

10 sterren

Fijne vitamines

Ik gebruik sinds kort de mama vitamines van Laveen. Capsules hebben geen vieze smaak en zijn makkelijk in te nemen. De kinderen gebruiken de multivitamine druppels en nemen ze graag.

Eindelijk hebben we een vitamine voor onze kleine man die hij ook daadwerkelijk neemt en niet stiekem weer ze moet uit werkt. Het fijne is dat het en multi en vitamine D is dus hij krijgt meteen alles binnen.

Fijne vitamine met een super snelle levering!

Vitamines waar geen andere troep in zit. Super fijn flesje en snel geleverd!

supersnelle levering en fijne klantenservice

snel binnen en tevreden over de natuurlijke producten!

De producten die ik bestelde werden snel geleverd en ik werd per mail goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook tevreden over het product zelf, met name blij dat ik vegan producten heb gevonden.

Zeer goede vitamine!

Ik gebruik Laveen al vanaf de geboorte van mijn tweeling. Ik was op zoek naar een vitamine zonder allerlei toevoegingen en op basis van olie. Deze is perfect!

Heerlijk! Geen troep in de druppeltjes. We willen toch graag het beste voor onze kleintjes. De levering was flitsend snel, zelfs in coronatijd!

Goede levering

Ik heb heel tevreden mijn dochter neemt heel makkelijk in

Goed product, duidelijke site.

Mijn dochtertje neemt prima een lepel. Helemaal geen zoetstoffen en suikers nodig.

Super snel geleverd

Precies wat ik zocht

Mama multivitamine is precies wat ik zocht.

Amazing products

Easy to use, organic solution

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegetariërs - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij