ik neem het al jaren

Heel goed en puur en Bio. Na verschillende geprobeerd te hebben ben ik bij Laveen gebleven.

Best product

My kids love the tast of weerstand drop. On time delivery, high quality products compare with other brands.

Mooie toevoeging aan supplementen

Fijne toevoeging aan mijn supplementen, enkel miste ik qua gebruiksaanwijzing wanneer ik de supplementen het beste kon innemen. Gelukkig kreeg ik snel reactie op mijn vraag hierover via instagram, heel fijn!

Biologische vitamines in een duurzame verpakking

Heel blij dat ze het gebruik van plastic beperken. De vitamines werken goed en ben blij met de navulverpakkingen.

Fijne en natuurlijke producten!

Ik gebruik Laveen al jaren en ben ontzettend tevreden. Mijn man slikt dagelijks trouw zijn vitamientjes van Laveen.

Pure priducten

De producten van Laveen gebruik ik voor mijzelf en voor mijn dochter. Wij vinden het fijne producten die ook nog eens puur zijn. Het is een goede aanvulling. Zeker nu de winter er weer aan komt zorgen we voor een extra ondersteuning.

Erg goed

Ik gebruik het nu ongeveer 20 dagen voor mijn baby en ik ben erg blij dat we geen constipatieproblemen hebben. Dank je laveen

Fabulous products

Thank you so much for creating this line of vitamins and supplements. I’m very happy that there are no unnecessary ingredients in them and no plastic :)

Fijn product voor bevorderen slaap

Ik gebruik de rust en relax nu al n tijdje en dit bevalt heel goed.

Goede webshop en producten

Bestel hier altijd mijn vitaminen, snelle levering en hoge kwaliteit. Ik ben tevreden.

Top product

Top product! 100% natuurlijk en werkzame ingrediënten. Graag meer refills maken.

Rust & Relax, een top product!

Heel tevreden met de Rust & Relax. Ik slik hem zelf en geef het ook aan mijn zoon van 9. Voldoet aan de verwachting.

100% natuurlijke producten voor mijn gezin

Ik ben heel tevreden met Laveen. Mijn kinderen nemen ze zonder probleem in. Fijn dat er wordt gedacht over duurzaamheid. Ik sta hier helemaal achter!

Fijne vitamines voor ouder en kind

Ik ben sinds 2018 trouwe klant bij Laveen. Het is betrouwbaar en de producten zijn oprecht goed. Je proeft en voelt het verschil. Voor mezelf gebruik ik al een tijd de Vega Multi Compleet en voor mijn kinderen de Multi Drops (dagelijks) en Weerstand Drops (wanneer het nodig is)

Mooie en eerlijk bedrijf

Fijne club mensen met een mooie missie; biologische en pure vitaminen en mineralen voor ouder en kind. Sluit helemaal aan bij ons bedrijf Dalalou.

Natural vitamins for mother and baby

I have been using Laveen ever since I found them online. I like that there is nothing unnecessary added. Just vitamins on the base of olive oil. There is less single use plastic than in other vitamins. The vitamins are in glass jars and vitamin D has a plastic cork. The pricing is also a bit cheaper than on other vitamins so it's definitely a win-win!

Fijne vitamines voor baby's/kinderen

Fijn om mijn kinderen 100% natuurlijke vitamines te kunnen geven.

Tevreden met product, niet over de bezprging

Ik ben tevreden met het product die ik bij jullie hebt besteld. Maar bezorging was heel heel slecht bedrijf waarmee jullie werken kan ik gwn 1 geven als cijfer zo slecht dus. Helemaal geen bericht gaat wnr ik zo binnen krijgen ik heb zelf moesten bellen naar bedrijf waar mijn pakketje was en ik hoor van hun dat die bij afhaalpunt is geleverd hoe dan terwijl ik op mijn pakketje wacht en thuis ben. Ik heb bij hun ook aangegeven dat ze heel slecht bedrijf waren en dat ik klacht gaat indienen. Maar degene die ik aan de lijn had mijn klacht ook niet serieus genomen zo slecht dus!!!!

Al jaren fan

Gemak in het gebruik gecombineerd met gezonde vitamine zonder onnodige toevoegingen. Mijn kids zijn niet anders gewend en vinden de druppels een onderdeel van de dagelijkse routine.

Handig flesje makkelijk te doseren

Heel handig om in bv het drinken te doen. Makkelijk te doseren

Hele fijne Multivitamine olive drops D3 + K2.

In mijn natuurgeneeskunde praktijk pure4us adviseer ik altijd de vitamine D3+K2 van Laveen. Hier zijn al hele mooie resultaten mee behaald.

Bestelling stuk ontvangen

In het algemeen ben ik erg tevreden met Laveen producten. Ik heb bijna alle druppels en capsules thuis. Alleen tijdens het laatste bestelling stukke flacon Ontvangen. Er is meteen een nieuwe opgestuurd en het probleem is opgelost.

Fijne producten. Zonder onnodige toevoegingen. Er was een foutje met de levering. Contact opgenomen met de klantenservice en dit is heel correct opgelost. Super service! Het zijn hele fijne goede producten.

Trusted healthy vitamins

I always buy this brand as the ethic is so good and we really see the benefits of the vitamins. My nails are longer and stronger which shows they are working. Very happy with these products. Hoping Laveen will bring out a calcium supplement soon :)

Quick delivery

I didn't have a chance to use the product yet but the delivery was quick and I am happy I found good quality alternative to synthetic vitamins that are being normally sold.

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegan en vegetariër - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij