Goede producten, maar late verzending

Ik gebruik heel graag de producten van Laveen. Echter, de besteld voor 16:00 en dezelfde dag verzonden klopt helaas niet. Jammer dat dat niet wordt waargemaakt, want toen kon ik toch nog voor de vakantie langs de drogist zodat ik niet zonder zou komen te zitten.

Top product!

Ik gebruik de Vitamine D3+K2 van Laveen nu meer dan een jaar en ben hier heel erg tevreden over. Ik heb een natuurgeneeskunde praktijk waar ik deze Vitamine D3+K2 zeer regelmatig adviseer, en mijn patiënten zijn ook zeer tevreden over de vitamine.

Ik doe de druppels door zijn eten heen. Vind het een goed product. Bedankt voor alles. Groetjes, Selin

Dat weet ik nog niet zeker..

Sinds ik deze vitamines slik, slaap ik erg slecht en zweet ik veel. Ik heb koude rillingen afgewisseld met een warm gevoel Vandaag stopte ik met ze te nemen, eerlijk gezegd, als het mogelijk was, zou ik ze terugsturen en om terugbetaling vragen.

Ik voel me er goed bij.

‘s Avonds zet ik voor alle gezinsleden hun vitamines klaar in aparte glaasjes. Dit scheelt tijd in de ochtend spits en zo weet ik dat iedereen elke dag voldoende krijgt.

Fijn product, dopje lekt steeds

Ik vind het een fijn product, gebruik het voor mijn kinderen van 5 jaar en een van 8 maanden. Helaas iedere keer problemen met het dopje, lekt enorm.

Goed maar duur

Ik heb het idee dat het echt werkt, mijn kinderen zijn minder vaak ziek, maar pfuh wat is het toch duur. Ik denk niet dat ik dit altijd zou kunnen betalen.

Perfect!

Super super tevreden klant! Gebruik nu sinds paar maanden de weerstand drops.. Het product doet echt z'n werk! Merk echt verschil bij mijn zoontje sinds hij het gebruikt.. eindelijk een product waarvan ik echt binnen korte tijd de resultaten van zie. Ik zal zeker doorgaan met het gebruiken en het bestellen bij jullie! Word ook altijd goed geholpen als ik vragen heb en de verzending is ook zo snel.. Bedankt Laveen!

Topproducten die net dat extraatje geven.

Fijne ondersteuning bij zwangerschap en borstvoeding.

Nog steeds ontstekingen van supplementen

Ik krijg helaas nogsteeds ontstekingen van supplementen. Maar het product van Laveen is zeker een en al natuurlijk.

Snel

Hele fijne producten zonder toegevoegd troep! Zeer tevreden mee. Ik had nog een berichtje achter gelaten, jammer dat ik daar geen reactie op heb gekregen...

Efficiënt

Aangenaam, betrouwbaar, puur.

Zuivere supplementen in duurzame verpakking

Ik gebruik Laveen al 5 jaar. Pure supplementen in actieve vormen ( folaat en geen foliumzuur), vegan en duurzaam verpakt. Ik hoop dat ze snel het assortiment uitbreiden met nieuwe producten voor wat oudere kinderen.

No waste vitamins

Goede vitamins. Vooral een leuke prijs een duurzame verpakkingen. Ik raad het aan.

Snelle levering en goede klantenservice

Mijn 2e bestelling bij Laveen. De supplementen bevallen super goed! Voor mij de multi mama + visolie voor mijn man de multi vitamine + visolie een voor de kleine vitamine D en weerstanddrops. Bij de verzending was er een potje gesneuveld, werd enorm snel geholpen nadat ik een mailtje had gestuurd! Echt super bedankt.

Fijne supplementen

Supplementen zijn makkelijk in te nemen en hebben geen nare smaak.

Fijne goede druppels.

Fijne druppels die geen rare smaak of reuk hebben dus goed in te nemen en natuurlijk zijn dus echt een pré! Wij zijn erg blij mee en willen nooit geen ander merk meer waarbij het soms niet natuurlijk is/goed opgenomen wordt. (*Wij hebben kinderen met een bruine huidskleur dus een goede vitamine d is echt nodig!)

Erg tevreden over deze zuivere producten voor mijn baby en dreumes.

Goed product en snel geleverd.

X

Merk geen verschil

Dien nu meerdere weken laveen toe aan baby van +_ 8 mnd. Helaas nog steeds geen verbetering van verkoudheid,hoesten en piepende longetjes. Zijn met 2e flesje bezig maar twijfel om nog eens te bestellen. Dus helpt t??? Twijfel !!! Vooral ook om de prijs van 23,00 en de grootte van flesje.

Super mooi en integer merk

Erg blij met de producten in onze webshop en fijne communicatie met de medewerkers van Laveen.

Nog niks ontvangen.

Aantal weken geleden bestelling geplaatst, Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice snelle reactie maar niet heel vriendelijk. Jammer want het zijn fijne producten.

Fijn product alleen de doppen lekken altijd

Fijne producten die makkelijk in gebruik zijn, echter lekken de doppen altijd waardoor de ondergrond heel vies wordt waar de flesjes op staan

Slecht

Mijn bestelling veel te koud ontvangen waardoor de substantie niet te gebruiken is maar contact met de klantenservice lukt niet. Jammer.

Beste S.,A, Wat vervelend om te horen dat u niet goed werd geholpen door ons. Tijdens weekend en feestdagen zijn we helaas gesloten. Wilt u ons misschien een email sturen naar [email protected] zodat we een passende oplossing kunnen vinden? We horen graag van u! Met gezonde groet, Laveen

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegan en vegetariër - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij