Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen.

Weerstand druppels te dik

De weerstand druppels zijn te dik en moeilijk in gebruik. Ik krijg er met moeite 10 druppels uit en 20 probeer ik niet eens zit heel weinig in genoeg voor 2 weken

100% natuurlijk

Voor zowel mezelf als mijn baby gebruik ik Laveen. Voor mezelf heb ik de multimama vitamine en voor mijn 4,5 maand oude baby inmiddels de vitamine D druppels, voorheen was dit vitamine D & K. Elke ochtend geef ik de 3 druppels op een siliconen lepeltje aan mijn dochter, al vanaf de geboorte. Ze is er eigenlijk al heel goed aan gewend en slikt het zo door. Inmiddels pakt ze de lepel ook zelf vast. Het is gewoon een heel fijn idee dat bij Laveen alles 100% natuurlijk is en dat er geen rommel in zit.

Fijne vitamine druppels

Fijne vitamine druppels, zonder troep er in. Alleen olijfolie en vitamines. Mijn eerste keuze voor mijn kleintje. Producten worden snel verzonden.

Fijne vitamine druppels

Tevreden klant

Tevreden over zowel de vitamine druppels voor de baby als de pillen voor mezelf (i.v.m. borstvoeding).

Erg fijn dat het 100% natuurlijk is. Begonnen met de druppels vitamine K & D en inmiddels overgegaan op alleen vitamine D voor mijn 4 maanden oude baby. Geef het haar met een siliconen baby lepel, dat gaat vanaf de geboorte al goed. Inmiddels pakt ze zelf de lepel ook aan dus geen bezwaren hier.

Goed voor mijn baby

Elke ochtend drie druppeltjes op een (kinder)lepeltje. Gaat vanaf het moment dat mijn dochter geboren is al goed. Eerst de vitamine D en K combi gehad en nu alleen de vitamine D. Ze doet er niet moeilijk over en slikt het zo door. Daarnaast goede service! Bij online bestellen heb je binnen enkele dagen je bestelling thuis, ideaal!

Snel opgelost

Na eerdere recensie dat ik nog altijd niets had intvangen werd dit zeer snel opgelost. De volgende dag is er een nieuw pakketje opgestuurd.

Beste Sharon, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat uw order nog niet ontvangen is. Wilt u een mail sturen naar [email protected]? Dan kijken we samen met u naar een passende oplossing. In de track&trace, zie ik dat het pakket in het sorteercentrum van DPD is blijven hangen. Hiervoor hebben we nog enkele gegevens van u nodig. Met gezonde groet, Laveen klantendienst

Super vriendelijke service en snel in huis!

Op maandag besteld en op dinsdag was mijn pakket er al. Netjes verpakt, helemaal compleet en met mooie pure vegan producten.

Top product

Meeste pure vitamine, super tevreden mijn zoontje krijgt het sinds dag 1 en sinds kort gebruik ik het zelf ook

Waarom ontdek ik dit geweldige merk nu pas?

Pure vitamine zonder onnodige toevoegingen. Makkelijk te slikken capsules. Ze verzenden snel en het is fijn dat ze vanaf €30 euro gratis verzenden. Laveen is echt een aanrader als je goede, fijne supplementen zoekt zonder troep.

Natuurlijk zonder troep

Jarenlang heb ik onbewust vitamines gebruikt voor mijn kinderen en mijzelf. Later kwam ik er achter dat er zo veel meer in zit dan alleen vitamines. Dus heel veel troep! De producten van Laveen bevatten enkel vitamines en olijfolie. Nu kan ik met een gerust hart vitamines gebruiken en geven aan mijn kinderen.

Probleem met lekkende flesjes netjes opgelost!

De druppel-flesjes bleven bij mij maar lekken. Na contact met de klantenservice heb ik kosteloos een pipetje én een nieuw flesje vitaminedruppels opgestuurd gekregen! Super!

Kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, heel tevreden!

Pure vitamines zoals ze hoort te zijn. Aanrader!

Ik gebruik dit merk nu voor mijn derde zwangerschap. Ook voor mijn babies/kinderen. Zonder suiker of rotzooi. Klantendienst is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben fan!

Fantastic healthy products.

I love Laveen, super happy with all the products I have tried. I am hoping that they will continue adding new lines to their products. I would love to see a calcium product as I don’t eat dairy.

Het zijn fijne pure producten. Snelle levering

Bevalt goed en snel bezorgd.

Onze kleine moest even wennen aan de smaak maar het gaat er nu goed in, zelf ook geprobeerd en smaakt gewoon naar olijfolie.

Fijne supplementen en goede service!

Gebruik al een tijdje de supplementen van Laveen en ben erg tevreden.

Topproduct

Topproduct. Iedereen in de familie gebruikt het.

Fijne eerlijke biologische producten

Heel blij met de producten van Laveen in onze webshop Dalalou

Uitstekend!

Heel handig deze druppels!

Snel geleverd, prima verpakt, fijn product!

Snel geleverd, prima verpakt en een heel fijn product. Ik doe de weerstand druppels door de limonade van mijn kind en dat vind hij heerlijk!

Ben erg tevreden over Laveen. Eigenlijk over alles, over hoe ik mij voel tijdens de zwangerschap wat de supplementen doen en over de klantenservice ook erg tevreden.

Zuid Hollandlaan 7 2596AL Den Haag

+31 (0)70 21 53 140

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegan en vegetariër - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij