Heel goed product. Een aanrader!

Voor mijn twee hooggevoelige kinderen, waarvan de oudste, erg gevoelig is voor smaak, was ik op zoek naar smaak- en geurloze vitamines. Zodoende ben ik uitgekomen op Laveen en wat een uitkomst. Paar druppeltjes in het drinken en klaar!

Fijne producten

M.n. de vitamine druppels voor mijn zoontje vind ik erg fijn. Fijn dat dit gewoon enkel olijfolie is. Smaakt daardoor ook prima door/ op zijn avondeten.

fijn product

Ik bestelde al eerder de vega mama vitamine en ben daar nog steeds heel tevreden over. Nu heb ik de navullingen besteld. Als de baby er bijna is zal ik ook de vitamine K en D druppels van Laveen bestellen alsook de weerstand drops voor mijn oudste zoontje. Ik wil niet meer die chemische troep van de apotheek in mn kinderen en mijzelf pompen.

Zoals verwacht

Besteld en kwam tijdig binnen

Erg tevreden! Super snelle levering. Wij kopen in voor het he gezin. Fijn dat er alleen natuurlijke ingrediënten worden gebruikt.

Perfect!

Super snelle levering, en een super product. Ik bestelde de vega mama multivitamine. Ik woon zelf in België en kon het laten aankomen bij mijn ouders in Nederland, super fijne service! Dat scheelt veel in verzendkosten.

Vitamines voor het hele gezin

We halen voor het hele gezin onze vitamines en zijn erg tevreden. Erg blij met de navulverpakking van de mama vitamines.

Mooie producten

Ik ben erg tevreden met de supplementen van Laveen. Het bevat precies wat ik nodig heb, zonder onnodige ingrediënten. De navulverpakking vind ik ook een ideale uitkomst om niet weer een glazen potje te hoeven kopen. Fijne prijzen. Snelle levering. Top!

So far so good

Net begonnen met een potje. So far so good. Kan nog weinig erover zegge behalve dat de pillen klein zijn en makkelijk in te nemen. Erg fijn!

Alles duidelijk en snel bezorgd

Heel tevreden met de producten en snel bezorgd. Ik miste alleen een stukje info bij het omschrijving van het product. Voor wat het oroduct goed is en waarvoor het wordt gebruikt. Er staat alleen een inhoudelijke uitleg van wat er in het product zit. Misschien een tip!

Top producten

Zowel de klantenservice en de producten zijn super! Klantenservice was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen!

Heel fijn product

Fijn natuurlijk product mijn dochter neemt het zonder problemen in.

Mooi product, snel geleverd

Fijn dat het product ook los te doseren is, heb altijd wat moeite met hele capsules. Wel beetje groot potje voor de hoeveelheid pillen. Heb nu 2 potjes besteld, maar dat kan net zo goed in 1 verpakking (mijn inziens).

Slecht

2x een voordeelset besteld, 1 set binnen gekregen gebeld ik zou teruggebeld worden niet gebeurd. Gemaild geen reactie hierop ontvangen ivm weekend hierna is er contact met mij opgenomen en is de fout recht gezet de andere voordeelset is zsm verzonden en bezorgd. Toch uiteindelijk opgelost en tevreden

Toppie

Meer energie, top product!

Heel tevreden

Ik gebruik al jaren de druppels van Laveen en nu inmiddels ook voor mezelf. Aanrader!

Eerlijke vitamine

Vitamine zoals ze bedoeld zijn, zonder rotzooi en puur natuur. Puur natuur en icm met de goede prijs is dit mijn keuze geworden en ben ik zo'n fan! Elke dag slik ik ze en straks zit mijn hele gezin aan de vitamine van Laveen

Goede producten

Goede producten en snelle reactie en bezorging

Goed produkt en snelle levering

Super tevreden!

Super tevreden met de producten van Laveen de kids nemen het zonder gezeur en vinden het nog lekker ook soms in hun fles en soms gewoon een lepeltje heel fijn dat het suiker vrij is en gewoon op natuurlijke basis

Keurig

Goede en duidelijke informatie op de website. Snel verzonden, goed stevig verpakt.

Slecht

Fijn dat jullie meteen actie ondernemen. Is in goede orde ontvangen!

Beste Leila, Onze excuses voor het ongemak! Uw frustratie is terecht en begrijpelijk. Uw pakket werd tijdig op 28-12 opgehaald door DHL. Volgens uw T&T heeft er sorteerfout plaatsgevonden door DHL. Dit wordt normaliter automatisch binnen enkele werkdagen wel hersteld. We hebben contact al opgenomen met DHL en ze moeten helaas een onderzoek starten. Een collega van ons zullen contact met u opnemen. Met gezonde groet, Laveen

Prachtige producten

Ik heb de vega omega 3, vega multi compleet en de vitamine c van Laveen in huis. Ik ben over alle drie de producten onwijs tevreden, vooral de vega omega 3! Makkelijk door te slikken en geen vieze nasmaak.

Vitamines zijn top. Ik ben hoogzwanger en vorige maand waren mijn bloedwaarden niet helemaal naar wens. Toevallig gelijk begonnen met de vitamines en nu uitslag bloed was perfect

Beste Anouk, Hoe bevalt de producten? We horen het graag! Als er wat vragen zijn, kunt ons altijd direct benaderen. We staan voor je klaar! Met gezonde groet, Laveen

Omega 3, aanrader!

Kleine softgels en geen vieze nasmaak. Altijd snelle levering!

Zuid Hollandlaan 7

2596AL Den Haag

+31 (0)70 21 53 140

Over Laveen

Bij Laveen™ houden wij ons intensief bezig met voedingssupplementen die natuurlijke ingrediënten bevatten. Alle Laveen™ supplementen zijn: - Gemaakt van biologische basis - 100% Natuurlijk - Geschikt voor vegan en vegetariër - Ontwikkeld, geproduceerd en verpakt in EU - Zonder onnodige ingrediënten en vulstoffen - Zonder soja eiwitten, gist, synthetische conserveringsmiddelen, kleur en smaakstoffen en glutenvrij