Perfect in orde wel kleiner assortiment dan in het verleden

Keer op keer goede service is er toch iets niet op stock word je gebeld voor een alternatief aan te bieden of het bedrag terug te storten

Netjes op tijd berzorgd

Vriendelijke bezorger, goed bevroren en netjes op tijd..

Levering op tijd, goede informatie. Nalevering van het hondenvoer dat niet op voorraad was binnen een paar dagen via de post. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden. Positief!

Zoals verwacht; uitstekend !

Terug in Nederland na bijna 9 jaar en hoera, Lupa Diervoeding bestaat nog. Meteen besteld, gekozen voor de optie bezorging. Snel, attent en vooral belangrijk; goed vlees.

Hond is er gek op!

Super service en goed voer voor een mooie prijs.

Top kwaliteit!

Eigen merk compleet voer is van zeer hoge kwaliteit. Je ziet echt gemalen vlees en geen troep erdoor zoals ik inmiddels bij andere merken wel opmerk. Ik heb een ras met een zeer gevoelige darm en na het voeren van de lupa lam compleet nooit meer problemen gehad! Top service icm met kwaliteit. Mijn honden krijgen nooit meer iets anders.

Een goed product en vlotte levering

De communicatie rondom de levering mag wel wat duidelijker. Bij vragen via de mail krijg je snel antwoord

Goede producten, kwaliteit en prijs zeer goed.

Levering aan huis

Ruime keuze in barf/kvv producten

En een prima bezorging, alles netjes diepgevroren tot over de drempel bezorgd. Helemaal top!

Goede bezorging, tot aan de vriezer (die bij ons op de begane grond staat).

Snel en volledig

Mijn hond is er dol op!

Goede kwaliteit vlees en prima prijs. Mijn golden retriever smult er van.

Altijd het perfecte voedsel voor mijn hond!

Lieve hartelijke mensen. En altijd goede tips voor mijn viervoeter en mij. Uitstekende service en het belangrijkste ... super, goede producten. Mijn witte herder wordt nu 12 jaren oud en was en is altijd in goede gezondheid! Dan weet je ook dat je iets goed doet! Dankjewel Jolanda en je lieve man!

Mijn bestelling werd netjes bezorgd

Mijn bestelling was prima op orde en na afstemming op tijd bezorgd

Zeer ruim aanbod en goede service

Dit is mijn eerste ervaring met vers vlees voeding voor mijn hond en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, het ruime aanbod, de goede levering waarbij er goed gecommuniceerd werd

Mijn hond is er dol op!

Mijn hond vind tot heden toe alle smaken heerlijk! Prijs/kwaliteit is prima. Vind het alleen jammer dat de viscompleet niet in 500gr rollen is.

Prima service, bereikbaarheid en snelheid

Waar we klem zaten met ons hondenvoer hielp Lupa ons binnen 1 dag uit de brand. Wisten precies wat er mogelijk was en hielden ons goed op de hoogte van de levering. Hier willen we klant blijven. Wat een goede service!

Goed assortiment, betrouwbare levering, overleg mogelijk

Wij bestellen hier al 6 jaar tot volle tevredenheid KVV. Soms is de gewenste soort niet voorradig. Er wordt dan een voorstel gedaan voor een ander product, maar overleg is mogelijk. Lupa heeft geen vaste afleverdag, maar mailt vooraf een datum en benadering van aflevertijd (!) door. Dat gaat heel erg goed.

Fijn product en goede service

Mijn cat vind de barfvoeding heerlijk…

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg, Lupa Diervoeding

Mijn vriezer was per ongeluk ontdooit en binnen 1 dag had ik nieuwe worst voor mijn hond. Fantastische service van Lupa.Mijn hond en mijn uil worden met Lupa producten gevoerd en het gaat perfect. Mijn hond heeft een gelijkmatige verdauwing en verder nergens last van. Zodoende was het belangrijk hetzelfde product verder te kunnen voeren. Ik wens het bedrijf ook in 2022 goede zaken en alle beesten het genot ervan

Heel vriendelijk

Heeft mij netjes geïnformeerd over levering van voeding. Hoelaat en wanneer. En waren mooi op tijd. Toppers.

Positieve eerste kennismaking

Paar soorten KVV besteld voor mijn 2 kittens. Eentje merk moest nog geleverd worden, dit werd netjes via de mail gecommuniceerd. Bestelling had ik afgehaald en was al klaar gezet. Alles was nog ruim houdbaar en de kittens eten er goed van.

Onze twee honden eten voornamelijk Barf. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit van het vlees en dat er altijd heel snel geleverd wordt nadat we een bestelling gedaan hebben. Complimentje aan jullie personeel. Je wordt altijd goed te woord gestaan door heel vriendelijke, behulpzame mensen. Top! Ik kan Lupa aan iedereen aanbevelen en zal hier zelf zeker in de toekomst vaker bestellen.

Over lupa-diervoeding.nl

Lupa Diervoeding bied U een ruime keuze aan vers vlees voedingen. Het assortiment vers vlees voedingen bij Lupa Diervoeding bestaat uit KVV, BARF, PROOIDIEREN, SNACKS en HOUDBARE VOEDING buiten de koeling. Eigen bezorgservice met vrieswagen en mogelijkheid tot af halen in Budel en Leende.