Sinds jaren goede service

We bestellen hier al sinds meer dan 8 jaar naar volle tevredenheid.

Snelle goede service, betrouwbaar.

De hond vindt het vlees heerlijk. Service is super. Levering gebeurt door een vriendelijke man. Top.

Mijn eerste keer dat ik hier heb besteld. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de levering kwam. En alles werd netjes afgeleverd tot de achterdeur. Dus.. Tevreden

Niks op aan te merken

Alles vlot verlopen

Goed alleen stuk duurder geworden

Mijn ervaring met Lupa is goed. Bestel hier al jaren. Alleen viel het me wel op dat t een flink stuk duurder is geworden.. erg jammer

Ook wij zijn niet blij met de verhogingen die we de laatste maanden meerdere keer krijgen maar toch een keer moeten doorbereken, proberen met de beste wil om het toch zo aantrekkelijk mogelijk te houden maar zullen de verhogingen die wij steeds krijgen helaas toch moeten doorberekenen. Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer toch weer van dienst te mogen zijn! mvg, Lupa Diervoeding

Prima prijs / kwaliteit en altijd een blije en gezonde hond

Levering altijd volgens afspraak.

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg, Lupa Diervoeding

Breed assortiment, vriendelijke service

Bij Lupa diervoeding is een ruime keuze in allerlei kvv en barf voor huisdieren. Via de website eenvoudig te bestellen, inclusief leverservice. Je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling, indien dit nog besteld moet worden. Vriendelijke eigenaren.

Goed meegedacht voor wat betreft de levering na enige verwarring

Mooi vlees mijn kat is er gek op

Vergissing in levering en onduidelijke mail correspondentie

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat het een onstuimige periode is vanwege ziekte en ongeval van ons beide. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat u hier zo min mogelijk hinder van zou ondervinden. Helaas heeft u er toch last van gehad en dat vinden we ontzettend vervelend. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. mvg Lupa Diervoeding

Normaal goede service

Altijd goede service gehad, Behalve deze keer door problemen met ziekte en ongevallen kan gebeuren maar hadden zelf mij sneller kunnen inlichten over hun problemen voor levering Groetjes jean

Goede producten, uitstekende service.

De webshop heeft ruime keuze aan goede producten, service/communicatie is altijd prima.

Ondanks tegenslag doen ze er alles aan om toch te bezorgen. En ze hebben kangaroe vlees wat ik nergens anders kon vinden voor het eliminatie dieet van mijn frenchie

Altijd goede en vriendelijke service

Ik vimd het altijd prettig om het eten te halen. Staan je vriendelijk te woord en altijd even een leuke babbel over de hondjes

Prima kwaliteit

Snelle levering van goede kwaliteit vers vlees. Diverse merken. Prijs/kwaliteit is goed. Prettig contact. Mijn enige minpuntje vind ik dat het op de site niet zo lekker ging. Moeizaam. Ik kreeg de spullen wel in mijn winkelwagentje, maar kon niet door gaan naar betalen. Is goed gekomen, sat wel.

Mooie prijzen goede service

Fijn dat ze met eigen vervoer komen komt het altijd perfect binnen.

Snelle en vlotte service. Mijn hondjes zijn zot van het vlees.

Top voeding

Al enige jaren ben ik zeer tevreden over de lupa bestelling en levering. Onze hond bruno, had huidproblemen. Na t wisselen naar lupa lang houdbaar, eend kam rund voedsel, zijn de klachten compleet verdwenen. Dan aan jolanda van lupa diervoeding Budel

Goed adres voor gezonde voeding voor de hond

Zeer betrouwbaar en correct, altijd op tijd met leveren

P

Super.

Nooit een slechte ervaring gehad...

De hond vindt het erg lekker, hoop dat ze afvalt.

Ben gedeeltelijk op kvv overgegaan, omdat de hond moet afvallen. Hoop dat het hiermee lukt.

Heel tevreden. Altijd goede levering.

Betrouwbaar met ruime keuze

Wij bestellen vnl KVV en wat gedroogde snacks. Soms ook producten om zelf te drogen. Als iets niet op voorraad is, wordt dat tijdig gemeld met een voorstel voor een alternatief, maar je kunt dan ook zelf nog een aanpassing maken. Wij maken graag gebruik van de mobiele pin mogelijkheid. Tijdens de lockdown vonden we dat wat minder en maakten we vooraf over, maar contant betalen is een optie. Lupa heeft geen vaste bezorgroutes, dus de bestelling wordt ingepland en daarna hoor je wanneer deze op de planning staat. Dit werkt voor ons prima en het is mogelijk om aan te geven dat de voorgestelde leverdag of -tijd niet uitkomt. De geschatte aflevertijd is over het algemeen erg nauwkeurig. Kortom tevreden klant.

Super goed

Over lupa-diervoeding.nl

Lupa Diervoeding bied U een ruime keuze aan vers vlees voedingen. Het assortiment vers vlees voedingen bij Lupa Diervoeding bestaat uit KVV, BARF, PROOIDIEREN, SNACKS en HOUDBARE VOEDING buiten de koeling. Eigen bezorgservice met vrieswagen en mogelijkheid tot af halen in Budel en Leende.