Altijd Top

zoals altijf in de laatste 10 jaar geweldige servive

Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! mvg, Lupa Diervoeding

Goede Service en snelle levering

Onze hond is dol op het vlees. Het is van goede kwaliteit. Ook worden we altijd vriendelijk geholpen en denken ze echt met je mee wat het beste zou zijn voor jouw hond. De snelle leverservice is helemaal ideaal. Hierdoor hoef ik zelf niet meer weg.

snelle levering, goede communicatie

Snelle levering en ook een duidelijke communicatie, qua levering

Goede prijzen en goede levering

Tot nu toe tevreden! Het vlees lijkt allemaal goed te zijn. De eigen leverservice vind ik een heel groot voordeel! Assortiment zou nog iets uitgebreider kunnen maar de bulk aanbiedingen zijn wel weer erg fijn helemaal met n grote hond = grote eter :)

Ik kom er al 12 jaar, dat zegt genoeg, denk ik zo

zie hier boven

Woef!

Als we binnenkomen met (super verse, diepgevroren) BARF veranderd onze hond in een overgelukkige pirouettes draaiende kangoeroe. Hij staalt van gezondheid/ is topfit. Dit zegt ons in ieder geval genoeg.

Prima service!

Fijne snelle communicatie. Levering kan ook op afspraak! Top

Altijd vlotte en vriendelijke dienstverlening

Al jaren klant. Kwaliteit en variatie van aanbod is uitstekend. De communicatie verloopt steeds prima.

Subliem

Correcte handelswijze. Volgende bestelling zeker weer bij Lupa.

heel goed

Vorige week besteld, netjes geleverd en op de afgesproken plek neer gezet.

Snelle en goede levering. Van het Tijdblok krijg je een mail. Groot assortiment aan vlees. En het allerbelangrijkste, onze hond vind het lekker vlees.

Vriendelijke en snelle service

Zeer goede ervaring met het telefonisch vragen van raad + afspreken van levering. Ook de levering was perfect op het moment dat we afgesproken hadden en geleverd door een zeer vriendelijke bezorger. De kwaliteit van het vlees is uitstekend.

Prima voer voor een goede prijs

Mijn honden eten het graag en doen het er super op!

Ongelooflijke snelle levering. Sochtends besteld en dezelfde dag geleverd!

Sinds jaren goede service

We bestellen hier al sinds meer dan 8 jaar naar volle tevredenheid.

Snelle goede service, betrouwbaar.

De hond vindt het vlees heerlijk. Service is super. Levering gebeurt door een vriendelijke man. Top.

Mijn eerste keer dat ik hier heb besteld. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer de levering kwam. En alles werd netjes afgeleverd tot de achterdeur. Dus.. Tevreden

Niks op aan te merken

Alles vlot verlopen

Goed alleen stuk duurder geworden

Mijn ervaring met Lupa is goed. Bestel hier al jaren. Alleen viel het me wel op dat t een flink stuk duurder is geworden.. erg jammer

Ook wij zijn niet blij met de verhogingen die we de laatste maanden meerdere keer krijgen maar toch een keer moeten doorbereken, proberen met de beste wil om het toch zo aantrekkelijk mogelijk te houden maar zullen de verhogingen die wij steeds krijgen helaas toch moeten doorberekenen. Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer toch weer van dienst te mogen zijn! mvg, Lupa Diervoeding

Prima prijs / kwaliteit en altijd een blije en gezonde hond

Levering altijd volgens afspraak.

Breed assortiment, vriendelijke service

Bij Lupa diervoeding is een ruime keuze in allerlei kvv en barf voor huisdieren. Via de website eenvoudig te bestellen, inclusief leverservice. Je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling, indien dit nog besteld moet worden. Vriendelijke eigenaren.

Goed meegedacht voor wat betreft de levering na enige verwarring

Mooi vlees mijn kat is er gek op

Vergissing in levering en onduidelijke mail correspondentie

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat het een onstuimige periode is vanwege ziekte en ongeval van ons beide. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat u hier zo min mogelijk hinder van zou ondervinden. Helaas heeft u er toch last van gehad en dat vinden we ontzettend vervelend. We doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. mvg Lupa Diervoeding

Normaal goede service

Altijd goede service gehad, Behalve deze keer door problemen met ziekte en ongevallen kan gebeuren maar hadden zelf mij sneller kunnen inlichten over hun problemen voor levering Groetjes jean

Over lupa-diervoeding.nl

Lupa Diervoeding bied U een ruime keuze aan vers vlees voedingen. Het assortiment vers vlees voedingen bij Lupa Diervoeding bestaat uit KVV, BARF, PROOIDIEREN, SNACKS en HOUDBARE VOEDING buiten de koeling. Eigen bezorgservice met vrieswagen en mogelijkheid tot af halen in Budel en Leende.