Tolbadgehouder besteld en folie voor milieusticker. Snel en goed aangekomen.

Snel en efficiënt

Eenvoudig bestellen op uitstekende website. Goed geprijst.

Woensdag 10-7 besteld Zaterdag 13-7 al ontvangen Hele goede service.

Snel in huis

Gisteren besteld en vandaag in huis, makkelijker kan niet!

snel en eenvoudig

zo mooi als wat

Super snel en super goed

Het Franse vignet is per computer snel en goed te bestellen . Alles wordt duidelijk aan gegeven hoe je het moet doen. Ook al ben je geen computer freak het is vrij eenvoudig. Voor mijn vorige auto ook via dit aangevraagd was echter toen goedkoper . (maar alles wordt duurder)

Via WhatsApp aantal vragen gesteld, vrijwel direct een berichtje terug met de melding ik bel u wel even. Top

Snel en gemakkelijk

Besteld en binnen 3 dagen binnen

Wegens de koste dacht ik dat niet kon , toch gegokt en het heeft geloond. Snel binnen. Dank jullie wel Etienne van Eck

Boos

Het kost geen 4.76 het kost 25 euro..mileu mafia....

Werkt goed

Binnen 10 minuten geregeld en binnen 48 uur een tijdelijk vignet.

Makkelijk te bestellen.

Even vlug m’n Frankrijk vignet besteld!

Gewoon goed en snel en niet duur

Snel en duidelijk

Vriendelijk contact en duidelijk

Ik dacht dat het moeilijk zou zijn,maar dit valt behalve wel mee

Prima zo,geen gedoe heel makkelijk te bestellen TOP!

snel en handig

Website werk goed en is duidelijk, ik heb een korting aangekocht bij Groupon maar heb een tijdje moeten zoeken naar de kortingscode, deze staat allen vermeld op de printversie van het aangekochte coupon

tot nu toe goed

Vandaag 9 juni 2024 bestelling gedaan voor Frankrijk. Procedure gaat veel eenvoudiger dan direct via Frankrijk site en is dus de extra euro's mij meer dan waard. Nu wel benieuwd of de belofte binnen 48 uur waarheid wordt. Dan wordt het 5 sterren.

zeer snelle methode en heel makkelijk

Zeer eenvoudig en makkelijk in te vullen. Zou overal zo moeten zijn . Chapeau!

makkelijk

milieu sticker besteld dit ging goed, mooie Nederlandse handleiding.

efficient zonder flauwekul

tot dusverre prima hoop as donderdag uiterlijk de vignet in mn bus te hebben. mvg steef

Snel en duidelijk

Goede service na telefonisch contact. Was benieuwd hoeveel dagen het duurde. Gaat boven verwachting snel zelfs binnen 48 uur. Nu maar hopen dat ik over 2 dagen de sticker (tijdelijke) ontvang via de mail.

Snelle en goede service

Ik had, heel dom, een foutje gemaakt met het doorgeven van mijn kenteken waardoor ik een verkeerd vignet uit Frankrijk ontving. Met één telefoontje was het snel opgelost zonder extra kosten (alleen de kosten voor het vignet zelf) Top!

alles duidelijk aangegeven en snel verwerkt

Duidelijke site en gemakkelijk gegevens aanleveren

Ok

Bardzo szybko zrealizowane zamówienie.

Hollandse Kade 7

1391JD Abcoude

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.