Super makkelijke bestelsite.

Het bestelproces verliep geheel volgens afspraak.

In één woord TOP!

Bij vignetbestellen.nl drie vignetten besteld. Een Franse Milieusticker en een Duitse Milieusticker en een wegenvignet voor Zwitserland. Ik dacht dan is het maar geregeld met de oog op de toekomst. De Duitse Milieusticker en het Zwitserse wegenvignet had ik de volgende dag al in huis. Eveneens het tijdelijke milieuvignet voor Frankrijk de volgende dag al keurig in mijn mail. De fysieke milieusticker voor Frankrijk volgde enkele weken later per post vanuit Frankrijk. Ook de klantenservice van dit bedrijf echt als top en super klantvriendelijk ervaren. Het thuiswinkelwaarborg schept mijns inziens echt vertrouwen. Als consument vindt ik dit echt een voorwaarde om online iets te bestellen. Ik kan alleen maar zeggen grote klasse voor Vignetbestellen.nl deze mensen snappen waar ze mee bezig zijn en zijn erg kundig. Ga zo door!

Vlotte wijze van afhandeling

Hartelijk dank voor de vlotte wijze van afhandeling van de aanvraag. groeten fam.rigter,

geweldige toko

6 jaar geleden zelf sticker in Frankrijk besteld op een destijds Franstalige site nog. met wat pijn en moeite en wat hulp van zoonlief lukte het. wat een genot is deze bestelwijze dan voor een digibeet als ik. ZEER AANBEVOLEN!!

Betrouwbaar, snel, gemakkelijk

Bestellen ging snel en gemakkelijk. Moest wel even wachten op de sticker zelf, maar had gewoon een digitaal kopie dat geldig is en gebruikt mag worden. Helemaal prima.

Goed, voordelig en snel

Kreeg een goed advies, ze zijn absoluut niet de duurste aanbieder en de vignetten werden volgens afspraak de volgende dag afgeleverd

Ontzettend snel geholpen

Klantenservice heel goed bereikbaar. Kundige mensen en snelle levering. Kan het iedereen aanbevelen!

Snel en adequate afhandeling na telefonisch contact. Komen afspraken helemaal na. Waren er maar meer zo!!!!

Prima geholpen

Goede en duidelijke service

Prima snel geregeld

Geen minpunten

Net als bij eerdere bestellingen prima service en afhandeling

Contact via site, whatsapp en telefonisch verloopt vlekkeloos. Zo ook de afhandeling van de bestelling. Niets op aan te merken.

Makkelijk en snelle levering

erg makkelijk en snel in huis,zeer tevreden.

Te laat

Het Vignet was te laat.

Hallo Alex, fijn elkaar gesproken te hebben. Zoals aangegeven proberen wij zo goed mogelijk op onze website en in onze correspondentie te vermelden dat de Franse Milieusticker binnen 48 uur geleverd wordt als tijdelijk vignet (.pdf). De fysieke raamsticker wordt binnen twee tot zes weken per geleverd op het opgegeven afleveradres van de bestelling. Omdat de zending van de raamsticker rechtstreeks uit Frankrijk komt, hebben wij helaas geen controle op het exacte aflevermoment. U kunt echter te allen tijde gebruik maken van het digitale milieuvignet. Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Team VignetBestellen.nl

Ik had ‘m aangevraagd maar bleek in korte tijd niet nodig. Door drukte was mijn met de vraag voor annuleren in 1e instantie niet op tijd afgehandeld maar uiteindelijk hebben ze meerdere malen contact gezocht en is alles netjes via goed telefooncontact opgelost! Zeer goed opgepakt en afgehandeld

Zeer slecht

Kreeg de sticker pas na meer dan 4 weken toe gestuurd..

Hallo Jiri, bedankt voor de telefonische toelichting zojuist. Zoals aangegeven proberen wij zo goed mogelijk op onze website en in onze correspondentie te vermelden dat de Franse Milieusticker binnen 48 uur geleverd wordt als tijdelijk vignet (.pdf). De fysieke raamsticker wordt binnen twee tot zes weken per geleverd op het opgegeven afleveradres van de bestelling. Omdat de zending van de raamsticker rechtstreeks uit Frankrijk komt, hebben wij helaas geen controle op het exacte aflevermoment. U kunt echter te allen tijde gebruik maken van het digitale milieuvignet. Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Team VignetBestellen.nl

Late levering

Vignet kwam te laat. Niet bruikbaar daardoor.

Hallo Marc, fijn dat u het vignet inmiddels retour het gestuurd naar ons kantoor in Abcoude, ondanks dat het vignet u te laat bereikt heeft. Onze excuses hiervoor. Wij hebben het gehele aankoopbedrag aan u terug gestort. Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Team VignetBestellen.nl

Veel te trage procedure

Vignet besteld en bij thuiskomst van vakantie lag ie in de bus. Dat ligt niet aan de Nederlandse verkoop organisatie, maar aan de traagheid van de Franse staat. Het eindresultaat telt echter, er kan er derhalve geen voldoende voor geven.

Bijzonder snelle en correcte service.Bedankt hiervoor

snel en correct

Geen bureaucratische onzin in een slecht vertaald frans document.

Makkelijk

Besteld en vignet wordt per post thuis bezorgd. Lekker makkelijk en geen gedoe.

Snel en gemakkelijk

Laat een vignet voor Zwitserland besteld (ivm Covid). Binnen enkele dagen in huis. Helemaal prima.

Prima, duidelijk.

Snel geregeld, helaas net te laat binnen, maar kopie mee kunnen nemen. Informatie goed.

zeer snelle afhandeling met goede informatie

zeer snelle afhandeling met goede informatie

goed snel simpel en op tijd uitgeleverd

goed snel simpel en op tijd uitgeleverd

het liep gesmeerd

gewoon goed

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.