Is prima gegaan

Gaat hier altijd goed

Prima, duidelijk en vlot

Een hele duidelijke en vriendelijke uitleg, goed en vlot contact via WhatsApp Bestelling snel afgewerkt en goeie communicatie over de afwikkeling. Echt aanbevelenswaardig

Snel verstuurd

Snel verstuurd,goed verpakt.

Super snel bezorgd

Vignet besteld volgende dag bezorgd

Na klacht bij bol.com omdat mijn bestelling blijkbaar was verdwenen werd ik naar jullie doorgestuurd. Na een paar uur had ik mijn bestelling gekregen. Wat volgens mij bewijst dat jullie systeem goed functioneert. Ben uiteindelijk een tevreden klant. Mvg. Luc.

Alles prima

Goede service!

Goede snelle service

Vignet voor Zwitserland besteld, volgende dag in de brievenbus! Goede service!

Goed geregeld

Het vignet is eenvoudig te bestellen, je krijgt goeie ondersteuning van de medewerkers

Makkelijker kan het niet! Milieu-sticker bestellen!

Via Franse site kwam ik er niet helemaal uit. Dus, iets meer betalen, maar goede service en ook telefonisch advies prima!

Geen seconde spijt van voor deze webwinkel te hebben gekozen!!

Goed geregeld! Zelfs in het weekend pakt men zaken op, goed bereikbaar, vriendelijk, elke euro waard!!!

Ook al konden ze uiteindelijk niets voor me doen, super service!!

Ik kon niet bestellen doordat mijn camper te oud was voor een Franse sticker, maar wel helpen en zeer snel reageren. Aanrader!!

in afwachting van

heb het vignet voor Frankrijk besteld en dat ging soepel. Ook twee Alcoholtesters (2 stuks) erbij gekocht. Nu wachten tot het binnen komt.

Dikke prima

Op tijd geleverd.

Geweldige service!

Onverlaten hadden de ademtesters uit het pakketje geroofd, maar probleemloos kreeg ik 2 nieuwe exemplaren toegestuurd. Hulde!

Gezien levertijd vanuit Frankrijk 2-6 weken kwam ik klem te zitten met onze vakantieplannen. Dankzij Kiyoh 2 dagen later een voorlopig vignet. Waarvoor dank

Snel, goede communicatie en ontzorgt

Duidelijke en snelle mailwisseling. Goed contact met Peter. Snelle levering. Service is het geld zeker waard. Dank Peter!

Afwerking 100% volgens afspraak vandaag bestellen morgen in huis.

Goed geregeld!

Na telefoongesprek met goede en zeer vriendelijke uitleg van Peter Bouman was het verkrijgen van het tijdelijke Milieu Vignet Frankrijk i.a.v. het definitieve zo gebeurd!

Een heldere, vlotte afhandeling.

De teksten van de email berichten zijn to-the-point, begrijpelijk en volledig. De beloftes mbt tijd worden waar gemaakt waardoor het een super snelle afhandeling is.

Super snel

Ik dacht zou ik wagen om geen sticker te nemen omdat het maar ff .n familie bezoek is.....maar toch het weekend aangevraagd en woensdag komt de tijdelijke sticker al binnen in een woord SUPER BEDANKT VOOR DE SNELLE LEVERING.

Goede service en hulp bij problemen!

Kortingbon van Groupon werkte niet behoorlijk maar men heeft dit probleem onmiddellijk opgelost.

Duidelijk,snel en goed.

Prima manier om het vignet te bestellen.

Zeer snelle service.

Nadat ik de benodigde gegevens had opgestuurd had ik binnen een paar dagen al een bevestiging. Daarna was het aangevraagde vignet binnen 3 a 4 weken binnen. Ik denk dat ik zelf een hele klus zou hebben gehad aan het vertalen van de formulieren.

Crit’ Air Frankreich - Bestätigung fehlte zuerst… auf Nachfrage am Samstag geliefert!

Bestellung ging fix und extrem einfach. Innerhalb 48h erhielt ich die Bestätigung dass der Fall abgeschlossen wurde. Das PDF Formular als Bestätigung fehlte zuerst. Gemerkt am Freitag und nach 18Uhr… auf Nachfrage am Samstag! nachgeliefert. Super Service! Ich bin erleichtert und die Ferien in Frankreich können starten.

Perfecte snelle service

Helemaal goed.

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.