Maar 1 geleverd en had er 2 besteld

Maar 1 geleverd en had er 2 besteld

Een uitstekende, vriendelijke en snelle service

Een uitstekende, vriendelijke en snelle service

Niet ontvangen

Wel betaald maar niet ontvangen.

Beste Asheley, Wat jammer om te vernemen dat uw bestelling niet op tijd gearriveerd was. Zoals aangegeven op onze website heeft de Franse milieu sticker een levertijd van 10 dagen tot 4 weken. Het digitale vignet hebben wij binnen 48 uur naar u verzonden. Dit is blijkbaar niet aangekomen. Heel vervelend natuurlijk. We willen graag contact met u wat er gebeurd zou kunnen zijn en of de fysieke milieu sticker ondertussen is aangekomen bij u. Wij zorgen er altijd voor dat er geleverd wordt. Alvast bedankt voor uw reactie.

Goed en snel!

De stickers goed en per post ontvangen in de brievenbus, gekozen voor permanente dan kan je ze niet vergeten, zijn dadelijk al in drie landen verplicht.

Erg goed

Goede service en vriendelijk geholpen.

Prettig telefonisch contact met prima besteltechniek

Prettig telefonisch contact met prima besteltechniek en geeft vertrouwen in de organisatie.

Vignet en alcoholtester snel geleverd

Bij het plannen van de vakantie kwam ik erachter dat ik een milieuvignet nodig heb voor sommige steden in Frankrijk. Via de Franse site kreeg ik alleen info in het Frans. Via vignetbestellen.nl was het zo geregeld en kon ik ook de verplichte alcoholtesters bestellen. Binnen enkele dagen alles ontvangen en kan ik met een gerust hart op vakantie. Voor Frankrijk een tijdelijk vignet ontvangen, omdat het bij de Franse overheid 4-6 weken kan duren.

Belachelijke afzetterij

Nooit meer. Jammer dat de anwb ze niet heeft.

Waardeloos

Envelop xonder inhoud stelletje afxetterd

Goede online service. binnen één dag afgeleverd per post.

Goede online service. binnen één dag afgeleverd per post.

vriendelijk en behulpzaam

zie boven

Eenvoudig duidelijk vlotte afhandeling

Kwam er te laat achter dat een vignet verplicht is. Nu heb ik voordat ik vertrek een tijdelijk document totdat de officiële er is. Thanks

Slecht

Geen milieusticker ontvangen

Beste Sander, Ik kan uw bestelling niet terug vinden in ons systeem. Zou fijn zijn als u contact met ons opneemt door te bellen op 020-2149577 of te mailen op klantenservice@vignetbestellen.nl, wij leveren altijd en anders krijgt natuurlijk uw aankoopbedrag terug. Ik hoop dat u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice vignetbestellen.nl

Snel

Dik tevreden en goed geholpen

Was vrij laat met bestellen van het vignet en had een vraag over de kopie. Voor de zekerheid toch maar gebeld en ben goed geholpen. Vriendelijk en duidelijk en kreeg ook snel, zoals besproken, mijn kopie van het vignet. Dus zeer tevreden en zou het ook aan andere aanraden. Sterker nog, heb mijn zoon zijn vignet ook hier laten bestellen

Gemakkelijk bestellen en supersnel geleverd!

Gemakkelijk bestellen en supersnel geleverd!

Snel en goed advies.

Ik was zelf iets vergeten en daar werd ik aan herinnerd. Toch nog op de valreep geregeld. Heel fijn. Digitale Milieu sticker!!!

Gisteren het Zwitserland vignet besteld, vandaag in huis!

Vignet komt met een aparte zending

Zending komt apart. Dan had ik evengoed rechtstreeks in Frankrijk besteld. Speciaal hier besteld om snel een vignet te hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fijn en snel geholpen

De stappen waren makkelijk te volgen en ik ben correct geholpen door Peter.

Ja

Super easy

Top, snel geleverd!

Super snel geleverd, en duidelijke instructies.

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.