Simple comme bonjour!

Aanvraag formulier milieusticker Frankrijk overzichtelijk en eenvoudig in te vullen. Simple comme bonjour!

Helder en snel

Gisteren gebeld en vandaag kunnen afronden via de webwinkel

PRIMA BESTELPROCEDURE

wat op de Franse site niet lukte was het uploaden van de achterkant van het kentekenbewijs (tot vervelends toe geprobeerd) hier gaat alles in 1 keer met hetzelfde bestand

Beaucoup d administratif pour rien

2 mails, 2 courriers reçus et pas encore reçu ma vignette en autocollant comme demandé..

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfecte service

Kunnen moeilijk met internet overweg maar een zeer behulpzame en vriendelijke medewerker heeft ons perfect geholpen om de milieusticker voor Frankrijk te bestellen

In 1 woord klasse

Wat prettig om op een gewone makkelijke manier een milieusticker te kunnen bestellen zonder moeilijk gedoe.

Snel en functioneel

Gebruiksvriendelijk programma

Supersnelle en duidelijk levering

Makkelijk te bestellen

Komt afspraak niet na

Ik had de avond voor vertrek een vignet besteld, met aangegeven dag de volgende dag wat ook kon volgens de site. Echter hebben ze de vignet pas actief gemaakt nadat ik al op bestemming was. Hierdoor had ik in oostenrijk zelf nogmaals een vignet moeten kopen.

Lossen probleem prima op

Je leert een bedrijf pas echt goed kennen als het een keer mis gaat. Zowel Frans als Duits vignet besteld maar alleen het Franse vignet ontvangen. Na een telefoontje is dit keurig opgelost en een nieuwe opgestuurd!

Niets ontvangen geen geld terug geen communicatie

Nog nooit meegemaakt dat als je niets ontvangt het bedrijf niet garant staat voor een nieuw product of je aankoopbedrag terug. Wel de moeite nemen om te bellen met als alternatief nogmaals te bestellen en betalen. Ook geen factuur gezien, terwijl het wel een zakelijke bestelling is.

Dit werkt fantastisch en super snel

Mijn voorruit blijft schoon en het systeem werkt supersnel.

Snelle service en fijne communicatie

Mooie envelop met duidelijke beschrijving. Snelle levering en leuke aanbiedingen

Duidelijkheid op de website,makkelijk te bestellen en spoedig in huis, TOP

Gewoon goed

Handig en correct

Fijne service

Het bestellen ging makkelijk en ze hebben fijne service.

Zeer behulpzaam

Milieusticker voor Frankrijk geregeld via Vignet-Bestellen.nl. Omdat ik 2 dagen voor de vakantie mijn nieuwe auto werd geleverd, had ik nog geen kentekenbewijs. Zeer begripvol en meegaand werd er toch een sticker verzorgd op basis van andere ondersteunende documenten. Toppers!

Zeer makkelijk en overzichtelijk

waarom moeilijk doen onderweg als het makkelijk kan??

Klein probleem met 1e zending, wat echter direct naar volle tevredenheid is verholpen.

Goedemiddag, Dan zal het ronde folietje er niet op hebben gezeten excuus voor het ongemak. Kunt u ons aub bellen (tussen 9:00 en 17:30) op het nummer 020-2149577 zodat wij u verder kunnen helpen , wij zullen u ook een nieuw folietje opsturen.

duidelijke omschrijving

duidelijk omschreven

Wat een gemak !!!!

Erg prettig om dit mee te maken. Geweldige site waar je makkelijk alles kunt vinden over mileustickers in Europa. Alles bij de hand en zorgeloos op vakantie. ! Top !!!

Alles goed geregeld. Binnen 2 weken het milieuvignet in huis

Arriver dans les conditions générales, 4 semaines.

Arriver dans les conditions générales. Le site bien expliquer.

Alles snel afgehandeld. Zeer tevreden.

Gewoon geleverd wat er besteld is

Oke

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.