gebrek aan controle

Ik heb een fout gemaakt. ik heb een typfout gemaakt bij het kenteken. Ook heb ik de voorkant van het kentekenbewijs meegestuurd i.p.v de achterkant. Allebei mijn fout die ik had kunnen voorkomen. Wanneer "Vignet bestellen" een kleine controle had uitgevoerd, wat ik toch mag verwachten, was de bestelling niet doorgezet naar Frankrijk maar was ik door "vignet bestellen" op mijn vingers getikt. Ik denk dat ik een dergelijke conrole mag verwachten

Fijne behulpzame medewerkers

Super service!

Behalve dat ze uitermate snel en correct leveren, waren ze ook nog zo lief om de fout in mijn bestelling die ik snel ontdekte en net op tijd meldde zomaar nog te herstellen ook. Super!!!

Meld vooraf dat het 4 tot 6 weken kan duren voordat ik het geld overmaak….

Nu krijg ik serieus een flyer in 7 talen dat het nog 4 tot 6 weken kan duren…. Echt niet normaal en heel slecht gecommuniceerd!

Kei blij dathet zo kan

Super blij

snelle opvolging na melding dat ik niet had ontvangen

Ik had alleen de mailbevestinging binnen en de alcohol testjes per post. na melding direct gereageerd en nu alsnog met vignet op reis! dank voor snelle service

Beste Bart, U heeft helemaal gelijk, voor de Sloveense vignetten was dit nog niet beschikbaar maar is ondertussen wel beschikbaar gemaakt. Bedankt voor uw review en excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Klantenservice VignetBestellen

vignet snel in huis!

VignetBestellen.nl begrijpt dat je zo’n vignet altijd op het laatste moment besteld en leveren daarom supersnel, bedankt klasse!

Belachelijk dat de levertermijn niet genoemd wordt.

De levertermijn van 2 tot 6 weken is absurd. Nu moeten we zonder vignet weg, met een aankoopbewijs. Ook de kosten voor administratie zijn veel te hoog.

Goedendag, Ik heb uw bestelling niet in ons systeem kunnen vinden maar bel ons aub (020-2149577 ) zodat wij u verder kunnen helpen want u heeft het over de levertijd van de fysieke sticker voor Frankrijk die ook daadwerkelijk zo is maar u moet wel al de digitale milieusticker moeten hebben ontvangen in uw e-mail. Als u contact met ons opneemt kunnen wij u helpen. Alvast bedankt! Klantenservice VignetBestellen.nl

Super makkelijk om tegelijkertijd milieusticker voor zowel Frankrijk als Duitsland te kunnen bestell

Verrassing: in anwb blad Kampioen las ik over de noodzaak om milieustickers voor Frankrijk en Duitsland te hebben. Voor Frankrijk werd verwezen naar het officiële verkooppunt van de Franse regering en voor het Duitse umweltplakette naar milieusticker met prijs van 14,95 voor anwb leden. Nu heb ik beiden in 1 klap kunnen bestellen en voor de Duitse sticker wordt niet eens gevraagd of ik anwb-lid ben Top!

1e keer iets besteld. Tevreden over de aanschaf en levering

Eenvoudig om te bestellen, snel geleverd.

Super makkelijk en snel

Heel simpel en makkelijk te doen.

Weer supersnelle service

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Snel duidelijk en s'middags netjes antwoord

2 x besteld vignet Zwitserland en milieu Frankrijk snel en dezelfde dag een reactie Zo ook de milieu sticker voor Frankrijk. Keurig verzorgd. Een aanrader

Werkt perfect

Online bestellen en het komt goed

Handige site omdat alles hier in het Nederlands kan

Goede ervaringen met het bestellen van vignetten voor Oostenrijk, Duitsland en Frankrijk. Ze nemen je werk uit handen door voor jou de bestelling te doen in het buitenland. Uiteraard betaal je dan meer dan dat je het direct in het land zelf besteld. De items die je gelijk mee kunt bestellen wekken soms wat verwarring bij mij. Dan staat daar bijvoorbeeld 'zelfklevende stikker' en dan ga ik twijfelen of ik die nu wel of niet nodig heb. Dit blijkt niet nodig, de stikkers kleven van zichzelf al. Misschien kan dit nog wat duidelijker bij de uitleg worden gezet. Maar verder prima tevreden.

Beste Wim, Bedankt voor uw review en uw feedback! De informatie op de pagina was gedateerd en hebben het aangepast en is inderdaad zo dat er niet altijd milieuzones actief zijn in departement Drôme maar kunnen worden ingesteld aan de hand van de lucht kwaliteit. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had bij het bestellen van het vignet voor Oostenrijk. Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice

Lekker makkelijk

Vignet voor Oostenrijk bestelt. Lekker makkelijk en niet duurder dan bij bijvoorbeeld de ANWB.

Met spoed een vignet aangevraagd. Ruim binnen de 48 uur digitaal ontvangen. Keurig en snel bedrijf. Zeker een aanrader!

Zeer makkelijk en snel aan te vragen. Geen moeilijk gedoe op Franse site. Zeker aan te raden.

Wel iets duurder maar heel snel geleverd,

SUPER SERVICE ITEM

PERFEKTE SITE

Very good

It only took a couple of days from ordering to receiving the vignette.

Dit bedrijf heeft ons uitstekend geholpen, wij waren helaas eerder met een ander bedrijf in zee gegaan, helaas bleken die oplichters. Vignet betaald en niets ontvangen. Dit bedrijf heeft ons gelukkig snel van het vignet kunnen voorzien waardoor wij op tijd aan onze vakantie konden beginnen.

Gewoon "SUPER"

Zeer snel en met de juiste instelling geholpen. Thijs bedank voor je meedenken.

Super handig deze bestel hulp voor als je de talen niet zo machtig bent. Het formulier is duidelijk en wijst zichzelf.

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.