Ik dacht dat het moeilijk zou zijn,maar dit valt behalve wel mee

Prima zo,geen gedoe heel makkelijk te bestellen TOP!

snel en handig

Website werk goed en is duidelijk, ik heb een korting aangekocht bij Groupon maar heb een tijdje moeten zoeken naar de kortingscode, deze staat allen vermeld op de printversie van het aangekochte coupon

tot nu toe goed

Vandaag 9 juni 2024 bestelling gedaan voor Frankrijk. Procedure gaat veel eenvoudiger dan direct via Frankrijk site en is dus de extra euro's mij meer dan waard. Nu wel benieuwd of de belofte binnen 48 uur waarheid wordt. Dan wordt het 5 sterren.

zeer snelle methode en heel makkelijk

Zeer eenvoudig en makkelijk in te vullen. Zou overal zo moeten zijn . Chapeau!

makkelijk

milieu sticker besteld dit ging goed, mooie Nederlandse handleiding.

efficient zonder flauwekul

tot dusverre prima hoop as donderdag uiterlijk de vignet in mn bus te hebben. mvg steef

Snel en duidelijk

Goede service na telefonisch contact. Was benieuwd hoeveel dagen het duurde. Gaat boven verwachting snel zelfs binnen 48 uur. Nu maar hopen dat ik over 2 dagen de sticker (tijdelijke) ontvang via de mail.

Snelle en goede service

Ik had, heel dom, een foutje gemaakt met het doorgeven van mijn kenteken waardoor ik een verkeerd vignet uit Frankrijk ontving. Met één telefoontje was het snel opgelost zonder extra kosten (alleen de kosten voor het vignet zelf) Top!

alles duidelijk aangegeven en snel verwerkt

Duidelijke site en gemakkelijk gegevens aanleveren

Ok

Bardzo szybko zrealizowane zamówienie.

Gisterochtend gebeld, hele aardige meneer heeft mij geholpen. Binnen 23 uur heb ik mijn leverbewijs gekregen om in frankrijk te komen. Zekerweten aanrader.

Simple comme bonjour!

Aanvraag formulier milieusticker Frankrijk overzichtelijk en eenvoudig in te vullen. Simple comme bonjour!

Helder en snel

Gisteren gebeld en vandaag kunnen afronden via de webwinkel

PRIMA BESTELPROCEDURE

wat op de Franse site niet lukte was het uploaden van de achterkant van het kentekenbewijs (tot vervelends toe geprobeerd) hier gaat alles in 1 keer met hetzelfde bestand

Beaucoup d administratif pour rien

2 mails, 2 courriers reçus et pas encore reçu ma vignette en autocollant comme demandé..

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfecte service

Kunnen moeilijk met internet overweg maar een zeer behulpzame en vriendelijke medewerker heeft ons perfect geholpen om de milieusticker voor Frankrijk te bestellen

In 1 woord klasse

Wat prettig om op een gewone makkelijke manier een milieusticker te kunnen bestellen zonder moeilijk gedoe.

Snel en functioneel

Gebruiksvriendelijk programma

Supersnelle en duidelijk levering

Makkelijk te bestellen

Komt afspraak niet na

Ik had de avond voor vertrek een vignet besteld, met aangegeven dag de volgende dag wat ook kon volgens de site. Echter hebben ze de vignet pas actief gemaakt nadat ik al op bestemming was. Hierdoor had ik in oostenrijk zelf nogmaals een vignet moeten kopen.

Lossen probleem prima op

Je leert een bedrijf pas echt goed kennen als het een keer mis gaat. Zowel Frans als Duits vignet besteld maar alleen het Franse vignet ontvangen. Na een telefoontje is dit keurig opgelost en een nieuwe opgestuurd!

Niets ontvangen geen geld terug geen communicatie

Nog nooit meegemaakt dat als je niets ontvangt het bedrijf niet garant staat voor een nieuw product of je aankoopbedrag terug. Wel de moeite nemen om te bellen met als alternatief nogmaals te bestellen en betalen. Ook geen factuur gezien, terwijl het wel een zakelijke bestelling is.

Dit werkt fantastisch en super snel

Mijn voorruit blijft schoon en het systeem werkt supersnel.

Snelle service en fijne communicatie

Mooie envelop met duidelijke beschrijving. Snelle levering en leuke aanbiedingen

Hollandse Kade 7

1391JD Abcoude

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.