AANVANKELIJK VRIJ ONDUIDELIJKE INFORMATIE, LATER VERHELDERD

bij direct verzenden leek even : per post. Toegezegd, dat dit verduidelijkt zou gaan worden.

Beste Ronald, Bedankt voor uw review! Wij hebben de tekst aangepast naar "Kopie kentekenbewijs opsturen per post" en hopen het op die manier wat duidelijker gemaakt te hebben dan hoe het was. Excuus voor het ongemak en bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice

Alles ontvangen zoals besteld - correct verlopen

Zie boven.

Heel slecht

Als je alles besteld met alle info erbij verwacht je dat je het vignet krijgt wanneer er gezegd word en niet een brief om het opnieuw alle gegevens door te sturen

Heel eenvoudig te bestellen en te betalen

Na wat kleine foute ingevingen door mij, heel eenvoudig te herstellen en de bestelling is onderweg. Top

Eerlijk dat ze bellen om excuses aan te bieden helaas was de fout bij mij zelf en ben ik een excuus schuldig. Dank voor jullie eerlijkheid en dank voor het telefoontje doen er niet veel meer daarom een 10 voor jullie. Ik wens jullie een fijn weekend toe en mijn volgende vignet bestel ik gewoon weer hier. Mvg nick

Beste Nick, Bedankt voor uw review en blij om te horen dat de sticker uiteindelijk wel bij u is aangekomen! Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice

Snel professioneel antwoord op mijn vraag. Kan gerustgesteld op reis.

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

gemakkelijk en snel

Heel duidelijk en gebruiksvriendelijk

Prima en snel geleverd

Met duidelijke toelichting.

Het bestellen ging gemakkelijk en het vignet werd snel geleverd zelfs in de vakantie periode.

Snelle vakkundige service

Snelle vakkundige service. Prompt antwoord en service.

zeer vlotte service

zeer vlotte service en snel geregeld

Makkelijk te bestellen, en zeer snel afgeleverd

Zeer snelle levering van mijn Milieusticker. Maandagmiddag besteld, en woensdagochtend in huis. KLASSE.

Vandaag besteld en morgen je vignet in huis

Ik had een vignet Oostenrijk en milieusticker Duitsland nodig. Makkelijk bestellen en betalen. Daar kun je niet voor de ANWB winkel rijden.

Snel geregeld en de tijdelijke sticker is een uitkomst.

Daar wij over 2 weken naar Spanje gaan en dus door Frankrijk rijden moest ik op het laatste moment nog een Milieu sticker bestellen. Deze was pas over 2 - 6 weken leverbaar maar middels de tijdelijke milieu sticker konden we toch iets achter het raam leggen. Zonder veel moeite is de sticker te bestellen.

Leuk hebbeding

Besteld en enkele dagen later in de brievenbus. Dan is het een beetje mikken en meten om de milieusticker precies op de folie te krijgen. In het bijhorende filmpje op de website heeft de folie een groen rand, misschien toch een idee om die terug in te voeren.

Maar 1 geleverd en had er 2 besteld

Maar 1 geleverd en had er 2 besteld

Beste Nico, Wij kunnen uw bestelling niet terug vinden in ons systeem. Zou fijn zijn als u contact met ons opneemt door te bellen op 020-2149577 of te mailen op [email protected], wij leveren altijd en anders krijgt natuurlijk uw aankoopbedrag terug. Ik hoop dat u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice vignetbestellen.nl

Een uitstekende, vriendelijke en snelle service

Een uitstekende, vriendelijke en snelle service

Niet ontvangen

Wel betaald maar niet ontvangen.

Beste Asheley, Wat jammer om te vernemen dat uw bestelling niet op tijd gearriveerd was. Zoals aangegeven op onze website heeft de Franse milieu sticker een levertijd van 10 dagen tot 4 weken. Het digitale vignet hebben wij binnen 48 uur naar u verzonden. Dit is blijkbaar niet aangekomen. Heel vervelend natuurlijk. We willen graag contact met u wat er gebeurd zou kunnen zijn en of de fysieke milieu sticker ondertussen is aangekomen bij u. Wij zorgen er altijd voor dat er geleverd wordt. Alvast bedankt voor uw reactie.

Goed en snel!

De stickers goed en per post ontvangen in de brievenbus, gekozen voor permanente dan kan je ze niet vergeten, zijn dadelijk al in drie landen verplicht.

Erg goed

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.