Was iedereen maar zo vriendelijk aan de telefoon !

Snel en super goed geholpen. Zo vriendelijk, bijna niet van deze tijd. Top !!

Snel en efficient!

Vignettes heel snel bezorgd. Duidelijke communicatie

Goed beetje prijzig maar zeer effectief

Werkt goed is wel beste prijzig

Supersnel en simpel!

Snel en super simpel bestellen. Een echte aanrader!

Prima te woord gestaan en snel geholpen

Vriendelijke medewerker, prima geholpen en snel het kentekennummer wat verkeerd stond voor milieuvignet op het juiste kenteken gezet.

Pas expérience

Aucune

Top!!!

Alcohol tests besteld voor Frankrijk, volgende dag geleverd. Waarschijnlijk kapot gegaan in de post, gebeld en direct zonder vragen of gedoe nieuwe gestuurd! Keurige afhandeling.

Vriendelijk en snelle service

Vignet voor Zwitserland besteld. Geappt, teruggebeld . Online besteld en vignet ligt direct klaar. Top service.

Super snel geleverd en van bestellen tot leveren heel duidelijke informatie.

Had vignet voor Frankrijk nodig. Rechtstreeks bestellen in Frankrijk een doolhof…vis vignet bestellen super makkelijk en snel. Direct nog twee hesjes besteld die ook snel op de deurmat lagen.

Het gemak dient de mens

Vorig jaar vignet besteld. Alles perfect geregeld.

Alles uitstekend geregeld en binnen een korte termijn alles afgewerkt. Helemaal top.

Vindt alleen de vignetten duur, maar daar kunnen jullie niets aan doen

Super gemakkelijk

Erg handig en super gemakkelijk aan te vragen

Uitstekende service en snelle afhandeling!!

Zeer tevreden !

Goede website

Milieu sticker besteld ging makelijk Heldere uitleg.

Zeer snel en correct geholpen

De volgende dag al mijn digitale vignet in huis

bijzonder snel en goed geregeld

Na telefonisch kontakt werd ik zeer snel en vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen met de aanvraag voor een milieu vignet voor Frankrijk.

(Paas-)zaterdag zelf geprobeerd milieusticker voor Frankrijk te bestellen. De moed na circa 10 tot 15 pogingen opgegeven. Vervolgens maar via Vignet-Bestellen.nl geprobeerd. Eenvoudige duidelijke procedure, simpele betalingsmogelijkheid. Dus 's-avonds nog meteen besteld en 2e Paasdag de voorlopige sticker (plus factuur) per e-mail binnen. Top !!!!!

Bonne

Bonne

Aardige heer, alles super snel geregeld

Prima begeleiding

Nadat ik heb gebeld voor nog de benodigde informatie, werd ik keurig geholpen met het invullen van de gegevens. Hiervoor mijn dank. G.Toenink

prettig geholpen met een telefonische vraag.

prettig geholpen met een telefonische vraag. Vanuit een vorige bestelling in een ander jaar opnieuw hier besteld.

Snel, duidelijk,met zorg

Direct na aanvraag al gelijk antwoord en uitleg.

Snel bezorgt

Besteld en snel bezorgt Prima!

Makkelijk om je bestelling te plaatsen

Snelle afwikkeling Prettig telefoongesprek

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.