Goede service en vriendelijk geholpen.

Prettig telefonisch contact met prima besteltechniek

Prettig telefonisch contact met prima besteltechniek en geeft vertrouwen in de organisatie.

Vignet en alcoholtester snel geleverd

Bij het plannen van de vakantie kwam ik erachter dat ik een milieuvignet nodig heb voor sommige steden in Frankrijk. Via de Franse site kreeg ik alleen info in het Frans. Via vignetbestellen.nl was het zo geregeld en kon ik ook de verplichte alcoholtesters bestellen. Binnen enkele dagen alles ontvangen en kan ik met een gerust hart op vakantie. Voor Frankrijk een tijdelijk vignet ontvangen, omdat het bij de Franse overheid 4-6 weken kan duren.

Belachelijke afzetterij

Nooit meer. Jammer dat de anwb ze niet heeft.

Waardeloos

Envelop xonder inhoud stelletje afxetterd

Goede online service. binnen één dag afgeleverd per post.

Goede online service. binnen één dag afgeleverd per post.

vriendelijk en behulpzaam

zie boven

Eenvoudig duidelijk vlotte afhandeling

Kwam er te laat achter dat een vignet verplicht is. Nu heb ik voordat ik vertrek een tijdelijk document totdat de officiële er is. Thanks

Slecht

Geen milieusticker ontvangen

Beste Sander, Ik kan uw bestelling niet terug vinden in ons systeem. Zou fijn zijn als u contact met ons opneemt door te bellen op 020-2149577 of te mailen op [email protected], wij leveren altijd en anders krijgt natuurlijk uw aankoopbedrag terug. Ik hoop dat u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Thijs Klantenservice vignetbestellen.nl

Snel

Dik tevreden en goed geholpen

Was vrij laat met bestellen van het vignet en had een vraag over de kopie. Voor de zekerheid toch maar gebeld en ben goed geholpen. Vriendelijk en duidelijk en kreeg ook snel, zoals besproken, mijn kopie van het vignet. Dus zeer tevreden en zou het ook aan andere aanraden. Sterker nog, heb mijn zoon zijn vignet ook hier laten bestellen

Gemakkelijk bestellen en supersnel geleverd!

Gemakkelijk bestellen en supersnel geleverd!

Snel en goed advies.

Ik was zelf iets vergeten en daar werd ik aan herinnerd. Toch nog op de valreep geregeld. Heel fijn. Digitale Milieu sticker!!!

Gisteren het Zwitserland vignet besteld, vandaag in huis!

Vignet komt met een aparte zending

Zending komt apart. Dan had ik evengoed rechtstreeks in Frankrijk besteld. Speciaal hier besteld om snel een vignet te hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fijn en snel geholpen

De stappen waren makkelijk te volgen en ik ben correct geholpen door Peter.

Ja

Super easy

Top, snel geleverd!

Super snel geleverd, en duidelijke instructies.

Erg vlotte afhandeling van mijn aanvraag. Een geweldige opsteker na de ervaren deceptie om rechtstreeks een vignet aan te vragen in Frankrijk. Het kost wat extra maar dat heb ik er graag voor over

Vriendelijk en gelijk geregeld, kan niet beter.

Super goede en snelle service

Top geregeld

Hoorde vlak voor vakantie dat je een vignet nodig hebt voor verschillende steden in Frankrijk en Duitsland. Woensdag aangevraagd, voor Duitsland de volgende dag al in huis en voor Frankrijk duurde paar dagen langer. Sticker vanuit Frankrijk duurt paar weken, maar je krijgt wel in de mail een tijdelijk vignet die je uit kunt printen en kunt gebruiken. SUPER SNEL GEREGELD

Zelf had ik een fout gemaakt in mijn aanvraag. Met hulp van de medewerker die mij even persoonlijk via de telefoon benaderde was het gelukkig snel opgelost. Wat een service!

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.