Zelf had ik een fout gemaakt in mijn aanvraag. Met hulp van de medewerker die mij even persoonlijk via de telefoon benaderde was het gelukkig snel opgelost. Wat een service!

Snelle service en reactie, zelfs op zondag. Top

Geweldig en vriendelijk geholpen door Paul

we gaan met de Camper naar Spanje en dus een Vignet Milieusticker Frankrijk en Zwitserland aangevraagd .en in 2 minuten geregeld. Dank je wel Paul.

Auf der Webseite steht in einem Tag und nach dem man bestellt hat heisst es 3-5 Arbeitstage. Das nenne ich reingelegt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gemakkelijk en snel geregeld

Via internet goed en snel alles geregeld. Ook het doorsturen van de informatie per Whatsapp kwam snel een antwoord op. De betaling wijst zichzelf.

Makkelijk

Via Google op deze site terecht gekomen. Het is overzichtelijk, duidelijk en informatief. Bestellen ging ook makkelijk. Nu is het natuurlijk nog afwachten of deze ook binnen aangegeven periode thuis wordt bezorgd, maar heb daar wel alle vertrouwen in.

Snel en correcte levering

Fenominaal

Erg snelle levering. In 2d in de brievenbus

Klantvriendelijk

De jongens van VignetBestellen.nl zijn meedenkend en handelen adequaat als het net even anders gaat. Wij hadden lastminute milieustickers nodig en vignetten. Ze gaven ons advies en bij miscommunicatie, zorgden ze keurig dat alles werd opgelost. Ze dachten mee met de klant. Zelden wordt dat nog gedaan. Dank jullie wel! We gaan met rust op vakantie.

Al mijn vragen die ik had super beantwoord.

Prima geregeld !

Het is zeer eenvoudig om een vignet te bestellen via vignetbestellen.nl Duidelijke e-mails .

Super snel geregeld

Snel geregeld

Prima site met klanten service hoog in het vaandel

€ 24,90 betaald voor een milieu vignet en de zelfklevende folie FR. Niet het vignet maar alleen de zelfklevende Folie Fr ontvangen. Na reclamatie kwam er direct actie vanuit Vignetbestellen en is het geld terug overgemaakt.

Eenvoudig te bestellen en heel snel geleverd

Duidelijke website, heel eenvoudig te bestellen, diverse betaalmogelijkheden (ook achteraf) en heel snel geleverd

Krankzinnig duur, die Zwitsers.

Deze site is prima. Er wordt snel gereageerd. Tegelijk: ze moeten optreden als intermediair. In principe ook in orde. Maar Zwitserland heeft geen rem op de kosten, om een paar dagen in hun landje rond te toeren. Belachelijk, de enorme kosten van zo'n flutsticker! Maar ja: geen geld, geen Zwitsers. Wél goede bestel-mogelijkheid. Bij 'aanbevelen' heb ik 'ja' ingevuld. Dat 'ja' geldt voor de vignet-bestellen site. En zeker NIET voor de Zwitserse vignet-regel.

Facile à mettre

Très bonne expérience Rapide et services sérieux

Goede en vlotte service

Bij ontvangst van mijn Franse milieu- sticker bleek het kenteken niet correct. Ik ben zonder discussies snel geholpen aan een nieuwe milieusticker. Dank.

Was iedereen maar zo vriendelijk aan de telefoon !

Snel en super goed geholpen. Zo vriendelijk, bijna niet van deze tijd. Top !!

Snel en efficient!

Vignettes heel snel bezorgd. Duidelijke communicatie

Goed beetje prijzig maar zeer effectief

Werkt goed is wel beste prijzig

Supersnel en simpel!

Snel en super simpel bestellen. Een echte aanrader!

Prima te woord gestaan en snel geholpen

Vriendelijke medewerker, prima geholpen en snel het kentekennummer wat verkeerd stond voor milieuvignet op het juiste kenteken gezet.

Pas expérience

Aucune

Top!!!

Alcohol tests besteld voor Frankrijk, volgende dag geleverd. Waarschijnlijk kapot gegaan in de post, gebeld en direct zonder vragen of gedoe nieuwe gestuurd! Keurige afhandeling.

Vriendelijk en snelle service

Vignet voor Zwitserland besteld. Geappt, teruggebeld . Online besteld en vignet ligt direct klaar. Top service.

Hollandse Kade 7 1391JD Abcoude

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.