Pas expérience

Aucune

Top!!!

Alcohol tests besteld voor Frankrijk, volgende dag geleverd. Waarschijnlijk kapot gegaan in de post, gebeld en direct zonder vragen of gedoe nieuwe gestuurd! Keurige afhandeling.

Vriendelijk en snelle service

Vignet voor Zwitserland besteld. Geappt, teruggebeld . Online besteld en vignet ligt direct klaar. Top service.

Super snel geleverd en van bestellen tot leveren heel duidelijke informatie.

Had vignet voor Frankrijk nodig. Rechtstreeks bestellen in Frankrijk een doolhof…vis vignet bestellen super makkelijk en snel. Direct nog twee hesjes besteld die ook snel op de deurmat lagen.

Het gemak dient de mens

Vorig jaar vignet besteld. Alles perfect geregeld.

Alles uitstekend geregeld en binnen een korte termijn alles afgewerkt. Helemaal top.

Vindt alleen de vignetten duur, maar daar kunnen jullie niets aan doen

Super gemakkelijk

Erg handig en super gemakkelijk aan te vragen

Uitstekende service en snelle afhandeling!!

Zeer tevreden !

Goede website

Milieu sticker besteld ging makelijk Heldere uitleg.

Zeer snel en correct geholpen

De volgende dag al mijn digitale vignet in huis

bijzonder snel en goed geregeld

Na telefonisch kontakt werd ik zeer snel en vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen met de aanvraag voor een milieu vignet voor Frankrijk.

(Paas-)zaterdag zelf geprobeerd milieusticker voor Frankrijk te bestellen. De moed na circa 10 tot 15 pogingen opgegeven. Vervolgens maar via Vignet-Bestellen.nl geprobeerd. Eenvoudige duidelijke procedure, simpele betalingsmogelijkheid. Dus 's-avonds nog meteen besteld en 2e Paasdag de voorlopige sticker (plus factuur) per e-mail binnen. Top !!!!!

Bonne

Bonne

Aardige heer, alles super snel geregeld

Prima begeleiding

Nadat ik heb gebeld voor nog de benodigde informatie, werd ik keurig geholpen met het invullen van de gegevens. Hiervoor mijn dank. G.Toenink

prettig geholpen met een telefonische vraag.

prettig geholpen met een telefonische vraag. Vanuit een vorige bestelling in een ander jaar opnieuw hier besteld.

Snel, duidelijk,met zorg

Direct na aanvraag al gelijk antwoord en uitleg.

Snel bezorgt

Besteld en snel bezorgt Prima!

Makkelijk om je bestelling te plaatsen

Snelle afwikkeling Prettig telefoongesprek

ik maakte een fout en men heeft mij snel geholpen om dit te herstellen

Plezierig ook met hen zaken te doen, snelle afhandeling, geen moeilijk doen maar zeer klantgericht, Bedankt voor de hulp.

A top service from a top team

A great service from start to finish.

VignetBestellen.nl goed en snel geregeld

ik vertel het aan de SKC SeniorenKampeerClub

Perfect geregeld binnen 24 uur geleverd

Fijn netjes snel geholpen

Netjes afgehandeld

Hollandse Kade 7

1391JD Abcoude

Over Vignet-Bestellen.nl

VignetBestellen.nl is een bestelhulp die Nederlandse voertuigbezitters helpt met het verkrijgen van een Milieusticker Frankrijk, Milieusticker Duitsland en het Vignet Zwitserland. Wij nemen de aanvraag uit handen zodat u de officiële raamsticker(s) per post ontvangt.